Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HyvÄ LOLA!

Vierailija
15.03.2011 |

"Katso: Upea kuvagalleria uhkeasta Lolasta!

Lola Wallinkoski poseerasi upeasti kauniissa alusvaatteissa Iltalehden kuvaajalle."

Kyllä on rouvalla itsetunto kohdallaan, että uskaltaa poseerata alusvaatteissaan vielä missiajoista lihottuaan! Hyvä Lola!

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silarit tai ei :D ei kiinnosta, ei ne musta nyt mitenkään ylilyödyt rinnat olleet. se on aika suuri muutos mitä tapahtuu, kun vaan laittaa hyvät rintsikat päälle, eikä niitä lindexin ale-räppänöitä joiden istuvuus on todella tipo tiessään.

ja iso peppuhan on pelkkää plussaa! kyllä mulle vaan tuo kroppa kelpais!

Vierailija
22/56 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on samantyyppinen kroppa kuin lolalla, mutta ilman mitään isoja rintoja. Ja harmittaa, että jotta voisin olla "seksikäs" tai "hot mama" tai mitä tahansa kuumaa, niin minun pitäisi siis hankkia pari ylimääräistä palleroa ja käydä terveysriskejä sisältävässä operaatiossa. Ja maksaa vuosienkin päästä siitä, että palleroitten pilaantuessa/liikkuessa/koteloituessa/vuotaessa joudutaan tekemään yhä uusia leikkauksia.

Siis milloin tämä maailma on Suomessakin mennyt siihen, että estottomasti kehutaan silikoonilla aikaansaatuja rintoja ja hehkutetaan uhkeutta ja muotojen runsautta, joka on täysin keinotekoista??? Surullista, että naiset ovat niin luusereita, että toinen toisensa jälkeen hakevat itselleen lisätäytett. Ja vielä aikuisenakin. Niin sitten vääristyy kuva naisesta ja naisvartaloista, kun lehdissä näkyy vain näitä pumpattuja tätejä ja tyttöjä. Jokainen nainen, joka osallistuu tähän naurettavaan kilpavarusteluun, on säälittävä ja pohjimmiltaan epävarma huomionkipeä perässähiihtäjä.

Juu, olen toki kateellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi tämä mamma on jäänyt pörräämään julkisuuteen. Ymmärtäisi, että oli missi 15 vuotta sitten ja että parhaat päivätkin lienee nähnyt noin 10 vuotta sitten. Mutta kyllä ne silkkarit tosiaan kohottavat kenen tahansa itsetuntoa, eipä siinä.

Vierailija
24/56 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisten sovinististen kusipäiden ansiosta naiset eivät saa rauhassa olla sitä mitä ovat ja nauttia kropastaan. On se nyt helvetti kun naiset itse lyövät vettä myllyyn sillä, että vain virheetön naisvartalo kelpaa, kun kuitenkin naisen kroppa muuttuu ikääntyessä ja raskauksissa. Sitten pitääkin hävetä ja piilotella vartaloaan loppuikänsä? Eikö nainen saa olla kaunis enää tietyn iän jälkeen? Sen jälkeen kun on tehnyt lapsia? Sitten vaan pimeään nurkkaan säkki päällä häpeämään. Niinkö sinun mielestäsi?

roikkuva röllö raskausarpineen tuossa alavatsalla enkä todellakaan menis lehtiin...aika aikaansa kutakin LOLA! Naikkonen vois ainakin lopettaa muille irvailun vaikka itseltä näköjään puuttuu jokin suhteellisuuden taju....

Omasta mielestäni Lola näyttää upealta. Ei missiltä eikä mallilta tokikaan, mutta kauniilta ja seksikkäältä kyllä!

Hienoa että lehdissä näkee poseerauskuvia erilaisista naisista eikä vain niistä tosi hoikista.

Ja ei, Lola EI ole lihava. Kolmekymmpiselle, kaksi lasta synnyttäneelle naiselle tuo on aivan normaali paino. Kilot tosin ovat asettuneet kauniimmin kuin monilla muilla. Nykyinen laihuuden ihannointi on ihan kipeätä. Ihmiset ovat erilaisia ja hyvä niin :)

Vierailija
25/56 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on samantyyppinen kroppa kuin lolalla, mutta ilman mitään isoja rintoja. Ja harmittaa, että jotta voisin olla "seksikäs" tai "hot mama" tai mitä tahansa kuumaa, niin minun pitäisi siis hankkia pari ylimääräistä palleroa ja käydä terveysriskejä sisältävässä operaatiossa.

Ei tarvitse käydä. Jos sulla on yhtä kauniisti "asettunut" maha ja yhtä pystyt ja pyöreät pakarat niin olet kyllä varmasti hot mama ilman isoja tissejäkin :)

Ja sitä paitsi, luunlaihat ja lattarintaisetkin mamat voi olla seksikkäitä. Se on asenteesta kiinni! Tällä palstalla se asenne vaan tuntuu olevan hukassa. Pääpaino on muiden ryppyjen ja läskien kritisoimisessa, eikä kaunis voi olla jos ei vastaa ihannetta...

Vierailija
26/56 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaisia kuvia...jokainen varmasti mielessään miettii että miksi kun ei ole kroppa enää entisen veroinen (ihan turhaa muuta väittää)ikään kuin Lolalla olis kova tarve todistella ja uskoo sokeasti siihen mitä ei ole? Minusta tuollaiset kuvat jätetään niille joilla on vorheetön kroppa ja me muut keskistytään nauttimaan siitä mitä on...ihan bikineissä vaikka siellä uimarannoilla eikä lehtien palstoilla!

Vierailija
27/56 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan että onko tietoinen valinta.

Vierailija
28/56 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä kuvankäsittelyllä...

Vierailija
29/56 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä että on poseerannut. Naisen ei tarvitse olla nuori, liian laiha ja rinnaton ollakseen upea.

Oli ne rinnat silikonia tai ei, ne kuitenkin sopivassa suhteessa muuhun kehoon. Ja kehohan on upea ja upeasti kannettu.

Kuvista näkee sen, että Lola nauttii kehostaan. Ja Lola osaa kantaa kehonsa.

Veikkaukseni on että 90 % miehistä pitää kuvia ja lolaa upeana.

Täytyy muistaa itsekin kantaa itsensä yhtä upeasti, siitä se kauneus syntyy.

Vierailija
30/56 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olivat vaan mauttomia ja jopa korneja enkä todellakaan usko että monikaan mies innostuu tuollaisista kuvista oli sit kyseessä timmi tai vähemmän timmi nainen...miesten aliarvioimista kuvitella että innostuvat moisista pyllistely/tissien roikotuskuvista :D

Vierailija
31/56 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta voi esitellä itseään moisissa kuvissa? Olisipa edes luomua nuokin muodot mutta kun eivät ole.

Vierailija
32/56 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nähnyt livenä ja on upean nainen, muotoja ja kauneutta.

samat sanat: Hyvä LOLA!

Vierailija
33/56 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hienoa, että joku uskaltautuu näyttämään, että muodokkaampikin voi näyttää hyvältä! Ja todellakin, lihava on väärä sana, kilot ovat asettautuneet armollisesti :D

ap

Vierailija
34/56 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hienoa ettei olekaan mikään kukkakeppi.

Vierailija
35/56 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

buustaa kenen tahansa itsetuntoa.

Vierailija
36/56 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tietää kaikesta kaiken paremmin kuin muut, on usein haastatteluissa kärkevä ja julistaa joka paikassa esim loistavia kasvattajantaitojaan. Hänellä on varaa naureskella silikoniblondeille mutta mikä itse sit on ellei silkkaribrunetti?

Vierailija
37/56 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en löytänyt etsienkään iltalehden sivuilta.

Vierailija
38/56 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
39/56 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Lola!! Lolaahan jo missiaikoina haukuttiin muhkeasta takapuolesta ja reisistä. Kuinka ollakkaan, ainoa maailmalla menestynyt missimme aikoihin. Todella upeat kuvat!!

Vierailija
40/56 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten mullakin on navanseutu vähän silai hassusti ryppynen. En ole viitsinyt enää käyttää biksuja kun olen häpeillyt vatsanahkaryppyjä. Eikä mulla oikeasti ole edes pahan näköinen vatsa kuitenkaan. Ensi kesäksi ostan biksut! Jos kerran kehtaa Lolakin esitellä itseään niin kyllä mäkin. Olen sitä paitsi hoikempikin.

Mutta ihan hyviä kuvia. En ymmärrä miksi pitää ottaa silarit kun pienemmilläkin tisseillä ihan hyvin pärjää.