Jos hankkisit vpunaisen tai pinkin vaatteen miehellesi, isällesi, pojallesi tai apellesi, niin
mitä he vastaisivat? Pitäisivätkö he esim. pinkkiä paitaa vai onko se heistä akkamainen?
Meillä mies ei pukisi pinkkiä päälleen, vaikka maksettaisiin. Apelta löytyy yksi hailakan vaaleanpunainen kauluspaita eli hänelle kyllä kelpaa. Omalta pojalta (ikää 6kk) löytyy paljon vaaleanpunaisia ja pinkkejä bodyjä; siskon vanhoja nääs.
Oma isäni on kuollut, mutta tuskinpa hän olisi mitään punaista laittanut päälleen.
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2011 klo 17:37"]
pukea päälleen ihan mitä haluaa,myös pinkkiä!
Hänen miehisyytensä kun ei siitä kärsi koska tietää olevansa pinkki paita päällänkiin hyvin miehekäns.
Huonon itsetunnon omaavat nössykät eivät uskalla pukea päälleen kuin sitä mustaa ja harmaata,ettei kukaan vain erehdy homoksi luulemaan.
En ole koskaan nähnyt esim. rekkamiehillä tai motoristimiehillä pinkkiä. Ne on varmasti oikeita miehiä!
No mä olen todistettavasti nähnyt motoristilla, myös oranssia;)
Kysyisi, että onko lääkitys kunnossa vai unohditko ottaa.
En voi sietää pinkkiä miehillä! Hyi oksennus!
Mä otin riskin ja ostin poikaystävälle kirkkaan pinkin t-paidan. Hän on tummahiuksinen ja iho on ruskeampi kuin tavallisella suomalaisella. Ihan mielellään tuo sitä käyttää ja jopa tämän mumma kehui kuinka väri sopii hänelle.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="14.03.2011 klo 17:37"]
Hänen miehisyytensä kun ei siitä kärsi koska tietää olevansa pinkki paita päällänkiin hyvin miehekäns.
Huonon itsetunnon omaavat nössykät eivät uskalla pukea päälleen kuin sitä mustaa ja harmaata,ettei kukaan vain erehdy homoksi luulemaan.
En ole koskaan nähnyt esim. rekkamiehillä tai motoristimiehillä pinkkiä. Ne on varmasti oikeita miehiä!
No mä olen todistettavasti nähnyt motoristilla, myös oranssia;)
oranssi onkin hei pinkkiin verrattavissa :o vai meniks multa jotai ohi?
Meidän häissä miehellä oli vaaleanpunainen paita. Ihan itse valitsi. ;)
miehelläni on kyllä pinkit bokserit, mutta esim. pinkkiä paitaa ei varmaankaan tahtoisi
Ei kyllä laittaisi mies, eikä isä eikä appi pinkki päälleen.
Kerran erehdyin ehdottomaan miehelle v.punaista kauluspaitaa kaupassa ja sitten ei voitu ostaa mitään paitaa, kun suuttui tuo niin kovasti.
Luuli että vihjailen että se on homo ja kun olin julkisesti kehdannut ehdottaa paitaa, niin piti lähtä pois kaupasta. Kuvitteli että kaikki kaupassa olevat pitää häntä homona.
paitaa. myös vaaleanpunaisia boksereita löytyy. ja kukallisia boksereita.
Yhdellä pojallani on pinkki kännykkä ja huppari, jossa on pinkkejä raitoja.
Toisella pojallani on lätkämailassa pinkkiä erkkaa ja pipossa pinkkiä raitaa.
Pojilleni kelpaa pinkki, jos vaate on merkkivaate. esim svea pipo tms.
isäni ei varmasti pinkkiä päälleen laittaisi.
Eli maltillisina annoksina muuten poikamaisessa mallissa ja väreissä kelpaa esimurrosikäiselle pojalleni.
miehellä olla noita värejä, mutta pitäisi varmaan, jos vaate hänelle sopisi. Tosin vaaleanpunainen ei taida olla ihan paras väri hänelle.
Poika 2 v varmasti pitäisi, tykkää kaikista punaisen sävyisistä vaatteista.
Isäni varmaan pitäisi kohteliaisuudesta ihan mitä tahansa mitä hänelle veisi. Ei ole kovin tarkka.
Molemmat veljeni pitäisivät varmasti myös, toisella ainakin onkin vaaleanpunaista.
vaatteita. Vanhemmatkin pojat käyttivät alle 5-vuotiaana mielellään vaaleanpunaisia ja kirkkaan pinkkejä vaatteita. Ekaluokkalainen kelpuuttaa Marimekon raitapaidat, jossa on pinkkiä.
Mieheni ei käytä kuin mustia, harmaita ja valkoisia vaatteita. Hänen isänsä sen sijaan käyttää monesti vaaleanpunaisia paitoja. Omaa isääni en ole vaaleanpunaisissa koskaan nähnyt. Saattaisi ehkä käyttää jotain t-paitaa, mutta ei muuta.
Ei siksi että olisi hänestä jotenkin hinttiä mutta ei vaan käytä juuri värejä ja kieltämättä näyttäisi varmaan aika kauhealta. Vaaleanpunainen sopii kyllä hyvin harvalle suomalaiselle, on enemmän sellainen tummempien ihmisten väri. Pojilleni en osta samasta syystä.
Isästä ja apesta en osaa sanoa, appi ehkä pitäisi jos ilmaiseksi kerran saa, väristä riippumatta. Isäni tuskin.
vaaleanpunaiset kauluspaidat, miehellä on vielä pinkki solmiokin. Kaikki nuo ihan käytössä, miehellä töissä tosi useinkin.
Oma mies ei tykkäisi, saattaisi kuitenkin suostua laittamaan sellaisen päälleen jos "pakottaisin". ;)
täällä on aika monella homo mies!
Ei hetero mies vaaleanpunaista pue ylleen!
Näin minä tämän asian näen.
Ei yksikään minun tuntema heteromies käytä vaaleanpunaista, homot käyttää, tai voi ne bi-seksuaalejakin, mutta ei heteroja kuitenkaan.
tai no ei ehkä enää kiljuisi, kun se on nykyään hänen vaatteissa ihan tavallinen väri :)
Pojalla, 8v, on siis montakin pinkkiä T-paitaa poikamaisilla printeillä ja joku musta-pinkki raitapaitakin löytyy
Miehellä on myös pinkkejä T-paitoja, krvaatteja ja paitapusero.
Isä ja appiukko laittaisi varmaan vaaleanpunaisen paitapuseron tai kravaatin, mutta tuskin T-paitaa :)
Appiukkoo ei vois vähempää kiinnostaa joku paidan väri (käyttää vain työvaatteita ja t-paitoja)
Mun isällä on myös vaaleanpunaisia/pinkkejä kauluspaitoja ja krakoja, joten ok.
Mun pojilla on pinkkejä vaatteita, välillä kausia, kun ne ovat todella pop.
Up