Jos hankkisit vpunaisen tai pinkin vaatteen miehellesi, isällesi, pojallesi tai apellesi, niin
mitä he vastaisivat? Pitäisivätkö he esim. pinkkiä paitaa vai onko se heistä akkamainen?
Meillä mies ei pukisi pinkkiä päälleen, vaikka maksettaisiin. Apelta löytyy yksi hailakan vaaleanpunainen kauluspaita eli hänelle kyllä kelpaa. Omalta pojalta (ikää 6kk) löytyy paljon vaaleanpunaisia ja pinkkejä bodyjä; siskon vanhoja nääs.
Oma isäni on kuollut, mutta tuskinpa hän olisi mitään punaista laittanut päälleen.
Kommentit (56)
Mutta ihmettelen enemmän sitä miten tämä av nyt täyttyi sellaisten miesten puolisoista jotka nimenomaan haluavat pukeutua pinkkiin :) Itse en tunne yhtäkään enkä yhtään ihmettele, pääsäänstöisesti vaaleaihoinen suomalainen näyttää kauhealta vaaleanpunaisessa (kuten myös esim. keltaisessa).
mulla ei ole miestä, isää, poikaa tai appiukkoa, mutta muistelen että veljelläni on ollut kauluspaita, jossa oli pinkkejä raitoja.
miehelläni(34v)on kaikilla pinkkejä kauluspaitoja. Muistan kyllä ihan nuoruudestani isälläni niitä olleen. Poikani (7v) ei varmaan puhuis mulle kuukauteen jos hänelle pinkkiä ehdottaisin =D.
Mielenkiintoista kuinka monta homoa mun lähipiiriin onkaan sattunut ;). Ja yks niistä on peräti rekkakuski ja kaksi poliiseja (tosin toinen jo eläkkeellä).
ei miehen päälle sais millään mitään vaaleanpunaista, on muka niin äijä. :) 1,5v poikamme ei myöskään saa pitää pinkkiä, tosin en sitä minäkään ihan mielelläni hänelle pukisi, punainen sopii kyllä. Isosiskonsa rakastaa pinkkiä. :)
Isälläni on punaisia vaatteita, mutta en usko että mitään pinkkiä. Appiukosta en tiedä, mutta en usko että käyttäisi.
vaaleanpunainen kauluspaita. Voisin kuvitella että pinkkikin menisi.
Samoin oman isäni kohdalla.
Pojalla taas oli 4-synttäreillä pinkki/valko-ruudullinen kauluspaita. Ja on vaaleanpunaisia pikeepaitojakin. Hyvin sopii ruskeasilmäiselle ja ruskeatukkaiselle pojalle :)
Ja 7-v tytöllä on sitten pinkkien vaatteiden lisäksi paljon mm. vaaleansinistä, hui! ;)
hänen käyttävän vaaleanpunaisia vaatteita!
Hänen vaatteet on lähinnä ruskeaa, havun vihreää, tumman sinistä ja jos hän haluaa oikein räväyttää, niin saattaa pukeutua viininpunaiseen tai murrettuun oranssiin :D No on hänellä kesällä joitain kirkkaamman värisiä T-paitoja, esim. turkoosia.
Että se siitä homoista ja vaaleanpunaisesta ;)
ostettiin tyttären ristiäisiin vaaleanpunainen kauluspaita ja siihen sopiva vaaleanpunainen kravatti. Ja on mies tuota yhdistelmää muulloinkin pitänyt. Minusta vaaleanpunainen sopii hänelle (ja siis itse valitsi paidan värin, minä en sitä hänelle tyrkyttänyt). Mies on tummahiuksinen (ja ihokin suomalaiseksi "tumma").
Hän käyttää punaista ja oranssia lähes päivittäin töissä ja kotona. Pinkkiä en kyllä ole hänellä koskaan nähnyt, mutta tuskin hän siihenkään ennakkoluuloisesti suhtautuisi. Pinkkiä ei vaan metsästäjien ja kalastajien ja muiden metsien miesten vaatekaupoissa (ulkomailla) juuri näy.
joskus TODELLA harvoin jotain sinisävyistä. Eli ei käyttäisi. Appi varmaan pitäisi juurikin akkamaisena. Pojat, no, 5v varmaan sanoisi että on tyttöjen värinen:D 1v ei tietysti välittäisi. Isästäni en osaa sanoa, kuoli kun olin lapsi.
Suomalaiset ovat enimmäkseen kesä-värityyppiä niin miehet kuin naisetkin, ja heille käyvät erittäin hyvin kaikki viileään (siniseen) vivahtavat vaaleanpunaiset. Koralli ja muut keltaiseen taitetut eivät käy kuin tummatukkaisille ja -ihoisille, mutta pinkki on todellakin erittäin hyvä väri suomalaisille keskimäärin.
että mieheni pitäisi kyseistä paitaa akkamaisena, mutta trendipelleilynä kylläkin. Ja siinä jakaa kyllä vaimonsa mielipiteen, nim. vaaleanpunainen on ällö väri...
10v poikani lempiväri on pinkki eli olisi iloinen uusista pinkin värisistä vaatteista. myöskään mieheni ei ole mikään huonolla itsetunnolla varustettu hiiri, joten pinkki ei olisi poissuljettu, vaikkei lempiväri olekaan.
miehen kaapista vaaleanpunaisia kauluspaitoja neuleita, pinkkejä boksereita yms. Pitää mielellään niitä.
Eräs muotiguru totesi kerran telkkarissa, että vaaleanpunainen on itsevarman miehen valinta. Täytyy kyllä sanoa, että ei välttämättä isokokoista ja -mahaista, kaljua punaniskakarjua vaaleanpunainen väri pue :D
Meillä koko perheen pojilla on vaaleanpunaisia ja pinkkejä vaatteita ja ihan heille ostettuja ei mitään kenenkään vanhoja. Miehellänikin on lukuisia vaaleanpunaisia kauluspaitoja ja kravatteja ja samoin pinkkejä kravatteja. Molemmilta pojilta löytyy paitoja. Housuja ei nyt sentään keltään eli kai mekin vähän ahdasmielisiä ollaan.
Appiukosta ja isästäni en olisi niin varma, että laittaisivatko vaaleanpunaista päälleen ainakaan isommassa mittakaavassa. Ehkä joku pinkki-jokuraidallinen kravatti menisi.
Olishan karseen näköinen. Ruumiinrakenne ei kestäisi pinkkiä paitaa (erittäin leveät hartiat). Vanhempi poika elää musta-valkoista kautta, eli iso nou. Nuorempi varmaan tykkäisi.
sekä miehelläni että pojallani on vaaleanpunainen paita, pojalla myös joku pinkki (poikien paita kuitenkin). Samoin isälläni on parikin vaaleanpunaista paitaa, on ikäisekseen trendikäs:) Myös veljelläni on vaaleanpunainen sekä lila paita vaikka on melko äijämäinen tyyppi. Apella ei taida olla mutta kyllä hänkin varmaan käyttäisi jos sellaisen saisi. Se ei todellakaan ole homouden merkki vaan vahvan itsetunnon ja hyvän minäkuvan että uskaltaa pukeutua kuten haluaa. Vaatteet eivät ole itseisarvo minulle mutta en tiedä voisinko sellaisen miehen kanssa olla joka voisi käyttää vain tyyliin mustaa kiitos-paitaa homoksi leimaamisen pelossa..