Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroaisitteko TE, jos avioliitossa olisi nämä kaksi asiaa vialla:

Vierailija
14.03.2011 |

1. Todella huonoa seksiä, mies ei kiinnosta seksuaalisesti LAINKAAN, lähinnä ällöttää. Jokainen seksisessio (jota ennen on otettava runsaasti viiniä, että pystyy siihen)johtaa helpotuksen tunteesen: nyt tätä ei tarvitse kestää noin kuukauteen! Seksi on huonontunut entisestään vuosien kuluessa, vaikka asioista on puhuttu paljon.

2. Ei minkäänlaista henkistä yhteyttä toiseen jatkuvasta yrittämisestä ja terapiasta huolimatta. Mies erittäin sulkeutunut, eikä paljasta itsestään oikeastaan yhtään mitään, paitsi pakon edessä.

3 lasta. 8 vuotta naimisissa. Mies osallistuva ja hyvä isä, joa tekee kotitöitäkin. Mies ei halua erota.

Kommentit (208)

Vierailija
21/208 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n miehellä on vain olla ja möllöttää? Miksi hänen ei tarvitse tulla vastaan, kasvaa ja kehittyä? Miksi hän saa olla omassa eriössään, eikä hänen tarvitse yrittääkään vastata ap:n tarpeisiin? miksi ap:n pitää yrittää löytää seksikipinä, mutta miehen ei tarvitse yrittää keskustella?

No jos toi seksielämä on oieasti edes puolet tuollaista, kun ap kuvaa niin kyllä sitä normimies eriöityy. Vaimon vaatimuksena on, että vaikka seksi/romantiikkaparisuhde tuossa tökkii rajusti, niin miehen pitäisi jotenkin osata olla iloisella ja luontevalla mielellä ja keskustella henkeviä.

Vaimo osoittaa toiminnallaan joka päivä, joka viikko ja ja joka kuukausi, miten vähän miestään arvostaa. Vaimo kommunikoi tuolla yökötysreaktiolla vaikkei sitä suoraan sano. Kyllä mies tuon huomaa joka ikinen päivä. Sitten vaaditaan mieheltä suojat alas ja paljastamaan sisimpänsä. Tietysti mies normaalin jäyhyyden lisäksi rakentaa suojamuurit korkealla. Ei ole rakettitiedettä.

Mies tekee ihmeellisiä asioita perheen ja vaimon hyväksi osoittaakseen rakkauttaan ja kiintymystään vaikkei osaisi rakkaudesta puhua sanaakaan. Esimerkiksi aika moni talo Suomessa on rakennettu rakkaudesta.

Kuinka paljon tässä tapauksessa sitten on miehen ja naisen yleisistä eroista ja kuinka paljon kyseisen parin yhteensopimattomuudesta, tiedä häntä.

Tämä nyt on kärjistys, mutta jos tilanne on, että mies ei osaa täyttää vaimon "henkevispuhumis"-tarpeita >>> sen takia mies yököttää yleensä>>> seksuaalisesti tulee pysyvä este haluta miestään>>>niin on sitten parempi erota.

Vierailija
22/208 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vielä ansainnut sitä. Jos nyt eroat, eroat sen vuoksi että olet HUOMANNUT ja YMMÄRTÄNYT että sisälläsi on melkoinen tyhjiö. Olet huomannut että sinulla on tarpeita mutta et ole aivan selvillä niistä. Se mitä sinulle on tapahtumassa on se että olet kasvamassa AIKUISEKSI naiseksi. Olet valmis kasvamaan ja ottamaan vastuun itsestäsi, tarpeistasi ja päätöksistäsi. Se että sinä olet kasvamassa merkitsee sitä että myös avioliitollasi on mahdollisuus. Avioliittosi nykyinen tila heijastaa aiempia pelkojasi. Nyt kun olet itse kasvamassa on mahdollista että avioliittosi myös kokee kasvun ja ryhtyy heijastamaan aikuisempaa, kypsempää ja avoimempaa suhdetta. Se vain vie AIKAA ja aikaahan nykyajan ihmiset eivät halua elämälle antaa.

Anna itsellesi nyt aikaa, harrasta liikuntaa, lue kirjoja, tapaile ystäviäsi ja ennenkaikkea harkitse terapiaa. Tunnut näkevän ongelmat ainoastaan itsesi ulkopuolella mutta tosiasiassa ne ovat kaikki lähtöisin meistä itsestämme.

Vasta kun ryhdyt vahvistamaan itsetuntoasi ja -tuntemustasi tulet olemaan valmis tekemään päätöksen avioliittosi suhteen.

JUURI NÄIN!

Ihminen on vastuussa omista teoistaan, sanoistaan ja ajatuksistaan. Se on sitä aikuisuutta.

Kun oppii tuntemaan itseään ja halujaan ja toiveitaan OIKEASTI, vasta sen jälkeen voi saada sen YHTEYDEN toiseen ihmiseen.

Sitähän ap kaipaa, yhteyttä mieheensä. Jos, ap, et ole ollut avoin ja rehellinen itsellesi, et ole voinut muodostaa kunnollista yhteyttä keneenkään.

Aloita puhtaalta pöydältä, mutta älä eroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/208 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sekä kohta 1 että 2 olisivat liikaa.

Enkä usko että lapsetkaan onnellisia jos vanhemmilla välit eivät ole kunnossa.

Itse olen ollut samassa tilanteessa, tosin lapsia oli vain yksi.

Minulla kohta 2 lisättynä kyllä uskomattomalla miehen itsekkyydellä ja laiskuudella liittyen kotiasioihin, teki sen että elämässämme oli myös kohta 1

Pelkkä ajatuskin seksistä sai minut suorastaan pahoinvoivaksi.

Erosimme ja olin monta vuotta kahdestaan lapsen kanssa, ennekuin sitten tapasin nykyisen mieheni.

Nyt entinen avioliitto on enää ikävä muisto.

Mies edelleen lapselle isä, tapaavat usein ja yhteys säilynyt hyvänä.

ex-mies on oman kumppaninsa kanssa onnellisen oloinen ja itse ainakin olen todella onnellinen.

Joten en todellakaan kadu eroa, päin vastoin.

Ja on kyllä ihanaa kun saa nauttia seksistä ja läheisyydestä, ne ovat kuitenkin hyvin tärkeä osa parisuhdetta ja henkistä hyvinvointia.

Vierailija
24/208 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi olla niin naiivi että kuvittelee miehen jakavan syvimpiä tuntojaan heti kun vaimo iloisella mielellä jakaa pimppaa muutaman kerran viikossa. Siis oikeasti.. Et kai sinä kuvittele että asia on noin yksinkertainen?

Ex-avomieheni oli todella laiska, ei tehnyt ikinä kotitöitä vaikka kotona makasi työttömänä. Työkkärissä kävi kun oli pakko, muttei vapaaehtoisesti yrittänytkään etsiä töitä. Ei jättänyt yhden yhtä työhakemusta, paitsi niihin paikkoihin mihin työkkäri pakotti hakemaan. Asiasta puhuttiin ja riideltiin monen monta kertaa. Nalkutin jatkuvasti. Parin vuoden yhdessäasumisen jälkeen mies sanoi riidan yhteydessä että minulla tapana jatkuvasti huutaa täysillä tai ainakin nalkuttaa, joka päivä. Se kuulemma niin vituttaa että vielä vähemmän haluttaa tehdä mitään. Päätin lopettaa sen kerrasta.

No 4kk kuluttua en enää jaksanut, vaan lähdin kävelemään. Ei se minun nalkuttamattomuus tai huutamattomuus mitään vaikuttanut, ihan samalla tavalla mies oli tekemättä mitään.

Vuosia eron jälkeen vasta tajusin että miehellä saattoi olla lievää masennusta ja sen vuoksi ei jaksanut tehdä mitään. Eli vaikka MINÄ muutinkin omaa käytöstäni, muitakin asiaan vaikuttavia seikkoja saattoi olla/oli, eikä miehen käytös muuttunut miksikään.

No jos toi seksielämä on oieasti edes puolet tuollaista, kun ap kuvaa niin kyllä sitä normimies eriöityy. Vaimon vaatimuksena on, että vaikka seksi/romantiikkaparisuhde tuossa tökkii rajusti, niin miehen pitäisi jotenkin osata olla iloisella ja luontevalla mielellä ja keskustella henkeviä.

Vaimo osoittaa toiminnallaan joka päivä, joka viikko ja ja joka kuukausi, miten vähän miestään arvostaa. Vaimo kommunikoi tuolla yökötysreaktiolla vaikkei sitä suoraan sano. Kyllä mies tuon huomaa joka ikinen päivä. Sitten vaaditaan mieheltä suojat alas ja paljastamaan sisimpänsä. Tietysti mies normaalin jäyhyyden lisäksi rakentaa suojamuurit korkealla. Ei ole rakettitiedettä.

Mies tekee ihmeellisiä asioita perheen ja vaimon hyväksi osoittaakseen rakkauttaan ja kiintymystään vaikkei osaisi rakkaudesta puhua sanaakaan. Esimerkiksi aika moni talo Suomessa on rakennettu rakkaudesta.

Kuinka paljon tässä tapauksessa sitten on miehen ja naisen yleisistä eroista ja kuinka paljon kyseisen parin yhteensopimattomuudesta, tiedä häntä.

Tämä nyt on kärjistys, mutta jos tilanne on, että mies ei osaa täyttää vaimon "henkevispuhumis"-tarpeita >>> sen takia mies yököttää yleensä>>> seksuaalisesti tulee pysyvä este haluta miestään>>>niin on sitten parempi erota.

Vierailija
25/208 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 -> 2

Ratkaisun avaimet ovat myös sulla.

Vierailija
26/208 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vielä ansainnut sitä. Jos nyt eroat, eroat sen vuoksi että olet HUOMANNUT ja YMMÄRTÄNYT että sisälläsi on melkoinen tyhjiö. Olet huomannut että sinulla on tarpeita mutta et ole aivan selvillä niistä. Se mitä sinulle on tapahtumassa on se että olet kasvamassa AIKUISEKSI naiseksi. Olet valmis kasvamaan ja ottamaan vastuun itsestäsi, tarpeistasi ja päätöksistäsi. Se että sinä olet kasvamassa merkitsee sitä että myös avioliitollasi on mahdollisuus. Avioliittosi nykyinen tila heijastaa aiempia pelkojasi. Nyt kun olet itse kasvamassa on mahdollista että avioliittosi myös kokee kasvun ja ryhtyy heijastamaan aikuisempaa, kypsempää ja avoimempaa suhdetta. Se vain vie AIKAA ja aikaahan nykyajan ihmiset eivät halua elämälle antaa.

Anna itsellesi nyt aikaa, harrasta liikuntaa, lue kirjoja, tapaile ystäviäsi ja ennenkaikkea harkitse terapiaa. Tunnut näkevän ongelmat ainoastaan itsesi ulkopuolella mutta tosiasiassa ne ovat kaikki lähtöisin meistä itsestämme.

Vasta kun ryhdyt vahvistamaan itsetuntoasi ja -tuntemustasi tulet olemaan valmis tekemään päätöksen avioliittosi suhteen.

JUURI NÄIN!

Ihminen on vastuussa omista teoistaan, sanoistaan ja ajatuksistaan. Se on sitä aikuisuutta.

Kun oppii tuntemaan itseään ja halujaan ja toiveitaan OIKEASTI, vasta sen jälkeen voi saada sen YHTEYDEN toiseen ihmiseen.

Sitähän ap kaipaa, yhteyttä mieheensä. Jos, ap, et ole ollut avoin ja rehellinen itsellesi, et ole voinut muodostaa kunnollista yhteyttä keneenkään.

Aloita puhtaalta pöydältä, mutta älä eroa.

Ero on todennäköisesti tulossa (ainakin ap miettii sitä) koska yhteyttä miehen kanssa ei ole. Mutta kertokaapa se taikasana millä yhteys saadaan muodostetuksi. Mikä on se maaginen "juttu" millä saadaan kahden täysin erilaisen ihmisen välille yhteys?

Vierailija
27/208 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksistanne.

Tula "yhteydellä" kaipaan juuri sitä, mitä joku ylläoleva kirjoitti: haluan TUNTEA miehen. Tälä hetkellä, kaikkien näiden vuosienkin jälkeen, mies on minulle jokseenkin vieras ihminen. En oikein pysty seksiin vieraalta tuntuvan ihmisen kanssa. En pysty rakastumaan mieheeni, koska en edes tiedä, keneen rakastua, koska en tunne häntä. En tiedä, mikä hänet tekee onnelliseksi. En tiedä, mitä hän pelkää. En tiedä, mistä hän haaveilee tulevaisuudessa. En tiedä, miltä nämä puheeni tuntuvat hänestä, koska hän ei kertakaikkiaan avaudu lainkaan, vaikka olen vuosikausia yrittänyt rohkaista häntä puhumaan edes vähän omista tunteistaan ja haaveistaan.

Olemme siis käyneet myös terapiassa, eikä siitä juuri ollut apua. Siellä oikeastaan tajusin, miten erilaisia ihmisiä me olemme ja myös sen, että mieheni tuskin tulee muuttumaan. Eikä minulla tavallaan ole oikeutta odottaakaan muutosta, jollekin toiselle mieheni voisi olla se täydellinen kumppani ihan omana itsenään. Miehelleni sopisi paljon paremmin joku hiljaisempi ja ujompi tyyppi, joka itsekään ei tarvitse mitään avautumisia. Minulle keskusteluyhteys on kuitenkin elintärkeä asia suhteessa, sen ymmärrän nyt.

Lapsista ja erosta vielä sen verran, että mies on ollut toisella paikkakunnalla töissä pari vuotta lasten elämästä, joten tiedän kyllä selviäväni mainiosti arjesta yksinkin. Lisäksi voi kyllä palkata apua, esim siivoojan tai au pairin. Lapsetkin siis muistavat ajan, kun isää ei näkynyt viikolla lainkaan ja hyvin pärjättiin keskenämme.

Vierailija
28/208 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sellaisia ihmeitä tapahtuu elämässä kyllä että kun nainen oppii arvostamaan/rakastamaan itseään ihan oikeasti niin ympäristökin alkaa rakastamaan sinua.

Vierailija
29/208 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tuli kohdalle se mies jolle puhuminen ja analysointi ovat elinehto, jonka kanssa kohtaamme fyysisesti ja henkisesti, ja kaikki muuttui. Oli kuin olisin saanut sangollisen vettä aavikolla.

Erinomainen vertaus, sillä kuvailemasi mies on epäilemättä kotoisin jostain aavikon tuntumasta, ja aikaahan heillä on lätistä tyhjästä, kun työt ei kiinnosta.

Kuvaamani mies on kotoisin Pohjanmaalta, mistäpä muualtakaan. Ja juu, työtkin maistuu: tohtori ja toimari.

Näitä ei tosin riitä ihan joka naiselle, kun tuollaiset miehetkin ovat aika kranttuja. Nää on katsos kahden kauppoja. Joten hoidapa sinä sitä sohvaperunaasi siellä ja juttele sen kanssa säästä. Me harrastamme erinomaista seksiä ja puhumme ajatuksista, elämästä, itsestämme, toisistamme, lapsista, tunteista ja vaikka töistä.

Vierailija
30/208 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sellaisia ihmeitä tapahtuu elämässä kyllä että kun nainen oppii arvostamaan/rakastamaan itseään ihan oikeasti niin ympäristökin alkaa rakastamaan sinua.

lupaamaan AP:lle 100% varmasti että mieskin muuttuu jos ap muuttuu? Et pysty.

Ja vaikka mieskin avautuisi, ei se takaa että he lähenisivät toisiaan. Voisi jopa tapahtua päinvastoin, pikemminkin loittonisivat toisistaan.

Vierailija
31/208 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olette tehneet asialle? Panostatko itse parisuhteen romantiikkaan ja kipinän ylläpitoon, vai odotatko vain että mies tekee aloitteet?

Tottakai pitkässä suhteessa toinen välillä kyllästyttää, mutta siitä voi tulla pysyvä tila jos suhdetta ei hoida.

Käyttekö yhdessä treffeillä, elokuvissa, hotelleissa jne?

Katsokaa eroottisia elokuvia, ostakaa seksileluja.

Ei ihme jos intohimo katoaa, jos pönötätte vain kotona ja seksi on mainisemasi kaltaista.

Jos nyt eroat ennen kuin yrität kaikkesi korjataksesi tilanteen, taas kolme lasta saa rikkinäisen perheen TURHAAN.

Vierailija
32/208 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on todennäköisesti tulossa (ainakin ap miettii sitä) koska yhteyttä miehen kanssa ei ole. Mutta kertokaapa se taikasana millä yhteys saadaan muodostetuksi. Mikä on se maaginen "juttu" millä saadaan kahden täysin erilaisen ihmisen välille yhteys?

Taikasana on kommunikaatio! Kaikki ihmiset ovat erilaisia!

Oikeasti. Sen avulla ihmiset voivat kohdata.

MUTTA kommunikointia on monenlaista. Ei tarvitse vaatia miestä avautumaan juuri sillä tavalla kuin sinä haluat.

Kommunikointi on sitä, että haluaa oppia ymmärtämään toista TÄMÄN OMILLA EHDOILLA. Ei niin, että vaaditaan toista muuttumaan sellaiseksi, että se puhuu juuri oikein, itselle sopivin sanankääntein.

Vierailija
33/208 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei voi tehdä kaikkea... jos mies ei puhu eikä avaudu, ja ap tarvitsee puhuvan ja avautuvan miehen, ei ap yksin voi tehdä paljoakaan. On ihan eri juttu, jos suhteessa on yhteys katkennut kuin että sitä ei ole ollutkaan.

Mä niiin ymmärrän sua ap.

Mitä olette tehneet asialle? Panostatko itse parisuhteen romantiikkaan ja kipinän ylläpitoon, vai odotatko vain että mies tekee aloitteet?

Tottakai pitkässä suhteessa toinen välillä kyllästyttää, mutta siitä voi tulla pysyvä tila jos suhdetta ei hoida.

Käyttekö yhdessä treffeillä, elokuvissa, hotelleissa jne?

Katsokaa eroottisia elokuvia, ostakaa seksileluja.

Ei ihme jos intohimo katoaa, jos pönötätte vain kotona ja seksi on mainisemasi kaltaista.

Jos nyt eroat ennen kuin yrität kaikkesi korjataksesi tilanteen, taas kolme lasta saa rikkinäisen perheen TURHAAN.

Vierailija
34/208 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, meillä on ollut jo vuosia ns. treffi-ilta joka toinen viikko. Siellä sitten olemme istuneet hipihiljaa tai puhuneet sukulaisten asioista. lapsista tai urheilutuloksista. Mistään henkilökohtaisesta ei mies kykene keskustelemaan. Minä olen AINA se, joka yrittään avata keskustelua jostakin aiheesta. Minä olin myös se, joka ehdotti treffi-iltoja.

Vierailija
35/208 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikasana on kommunikaatio! Kaikki ihmiset ovat erilaisia!

Oikeasti. Sen avulla ihmiset voivat kohdata.

MUTTA kommunikointia on monenlaista. Ei tarvitse vaatia miestä avautumaan juuri sillä tavalla kuin sinä haluat.

Kommunikointi on sitä, että haluaa oppia ymmärtämään toista TÄMÄN OMILLA EHDOILLA. Ei niin, että vaaditaan toista muuttumaan sellaiseksi, että se puhuu juuri oikein, itselle sopivin sanankääntein.

Jos toinen ei puhua pukahda, jää kommunikointi lyhyeen. Kyllä se vaatii yrittämistä molemmilta. Jos toinen halua tai kykene, niin aika vaikea on tilanne...

Vierailija
36/208 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka mieskin avautuisi, ei se takaa että he lähenisivät toisiaan. Voisi jopa tapahtua päinvastoin, pikemminkin loittonisivat toisistaan.

Juu, näinkin voi käydä. Mutta sitten liitosta lähtisi ainakin kaksi kasvanutta, eteenpäin päässyttä ihmistä.

Pitää ensin ymmärtää, miten ja miksi on ajautunut sellaiseen tilanteeseen, että on ottanut miehen, tehnyt sen kanssa kolme lasta ja nyt tuntuu, että ei ollutkaan "mun juttu". Kun ymmärtää, MIKSI on toiminut näin, voi alkaa yrittää eteenpäin.

ja toista ihmistä ei voi muuttaa. Voi muuttaa vain itseään ja oma suhtautumistaan asioihin. That's it.

Vierailija
37/208 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päättänyt erota? Ajattelitko saavasi vain eroon kannustavia viestejä, kommentteja joissa sinua kehoitetaan ajattelemaan itseäsi ja omaa onneasi.

Olet niitä saanut mutta olet saanut myös sen toisen puolen jonka ilmeisesti sujuvasti sivuutat.

Sanoit että olette pärjänneet iman miestä kun hän on ollut työmatkalla.. on vähän eri asia ottaa avioero.

ja mistä tiedät vaikka miehesi kanssa tappelisitte oikeudessa asti lasten huoltajuudesta?? Sanoit että et itse aio tuoda muita ihastuksia lasten elämään, mutta entä mies? Mitä jos hän vaikka kuukauden päästä löytää elämänsä naisen/lohduttajan ja tuo tämän lasten elämään? Oletko varautunut siihen ettet voi vaikuttaa eron jälkeen mitenkään miehesi tekoihin? Jos hän ketkeroituu sinulle ja rupeaakin erittäin ikäväksi ihmiseksi?

Oletko miettynyt ihan oikeasti kaikkia mahdollisuuksia joita voi tulla kun erotaan? Ovatko eron seuraukset niin kovin positiivisa lapsille kuin haluat ajatella? Mitä jos joku lapsistasi masentuu eron vuoksi?

Mielestäni teillä ei ole sellaisia ongelmia ettetkö voisi jatkaa suhdetta. Mutta olet sen jo päättänyt selvästi lopettaa. Toivon ettei siellä terapeutilla istu seuraavaksi joku lapsistasi.

Vierailija
38/208 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaamani mies on kotoisin Pohjanmaalta, mistäpä muualtakaan. Ja juu, työtkin maistuu: tohtori ja toimari.

Näitä ei tosin riitä ihan joka naiselle, kun tuollaiset miehetkin ovat aika kranttuja. Nää on katsos kahden kauppoja. Joten hoidapa sinä sitä sohvaperunaasi siellä ja juttele sen kanssa säästä. Me harrastamme erinomaista seksiä ja puhumme ajatuksista, elämästä, itsestämme, toisistamme, lapsista, tunteista ja vaikka töistä.

Kylläpä nyt meni pikkurouvalla herne nenukkiin.

Vierailija
39/208 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä' sitten pitäisi puhua jollei omasta elämästä, niistä harrastuksista, toisten elämästä, saavutuksista, lapsista...????

Mistä ihmeestä haluat keskustella??? Aina vaan tunteista??

Vierailija
40/208 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tuli kohdalle se mies jolle puhuminen ja analysointi ovat elinehto, jonka kanssa kohtaamme fyysisesti ja henkisesti, ja kaikki muuttui. Oli kuin olisin saanut sangollisen vettä aavikolla.

Erinomainen vertaus, sillä kuvailemasi mies on epäilemättä kotoisin jostain aavikon tuntumasta, ja aikaahan heillä on lätistä tyhjästä, kun työt ei kiinnosta.

Kertokaapas mulle lisäksi, että mitä ne on ne syvälliset asiat, joista kuuluu yhtenään keskustella? Kun ei näin miehenä asia oikein avaudu.

tälle! ;) Rohkea mies joukossamme...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän