Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanien kaksosten Ylpeä äiti.

Vierailija
27.02.2011 |

On se kummallista kun uppo-oudot ihmiset tulevat kysymään kaupassa että Herranjestas onko teillä kaksoset?(no,daa luulisin...)Tai sitte ne ihmettelee että kun niillä ei ole samanlaisia vaatteita niin ovat kai eri sukupuolta?No ei,Ku rahaa ei ole liikaa niin on pakko käyttää vanhempien sisarusten vanhoja.Ja sitte "voi kauhea onko teillä montakin lasta??Onko nykyisin niin kummallista jos on viis ihanaa tenavaa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ikäviä ihmiset on? En mä ole huomannut, joskus joku voi kysyä, onko nuo kaksoset, mutta en mä sitä pahana pidä. Viisi lasta meilläkin.

Vierailija
2/2 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu,joskus ottaa aivoon kun tullaan kyseleen vauvoista,meidän vauvat kun vierastaa ja alkaa itkeen,sit ihmiset jää sitä ihmettelemään ja vauvat huutaa kuumissaan ym.Vasta tuli joku tosi flunssainen rouva vauvoja katseleen ja samalla kertomaan kuinka kauhean sairaana oli pitkään ollu.Aikaisempien tenavien kohdalla ei näitä ihmetteleviä ihmisiä ollu näin paljon joten hämmentää.Mutta ei kaikki oo niin pahoja,eräs todella vanha ihanan oloinen mummu vinkkasi silmää ja kuiskasi minulle että "jaksamista sinulle"hänelläkin oli aikoinaan tuplat ollu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi