Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävimmät mainokset 2011

Vierailija
14.03.2011 |

Pinotaampa tämän vuoden ärsyttävimpiä mainoksia!

Kommentit (161)

Vierailija
81/161 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä on se yks Salkkareiden näyttelijä.. "lihaisaa"

Vierailija
82/161 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Laura Malmivaaran pesuainemainokset

-Paskantulojugurttien mainokset

-kaikki naisten intiimihygienia ym. mainokset, canesten-mainos erityisen kuvottava

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/161 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänää tuli joku tyhmääkin tyhmempi cheerios-murovisa mainos plaaaaaa

Vierailija
84/161 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-huijaatko? -En

-juksutatko -En

Siis KUKA kysyy JUKSUTATKO?? Raivostuttavaa. Ja vielä joku maalaisjuntti siinä mainoksessa. Eiköhän tule jo yhdellä kysymyksellä selväksi, että niitä lihoja ei pakasteta. Juksutatko, arrrrgggh

Vierailija
85/161 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittävät luoda itsestään kovinkin maalais-imagoa.

Inhoan myös pesuaine/kosmetiikkamainoksia, joissa on typeriä perusteluja (kuten esim. se kolmosten äiti joka ei koskaan muka saisi sairastua), keskittyisivät nyt vaan kertomaan mikä tuotteessa on niin WAU. Toisaalta moni firma ampuu itseään nilkkaan noissa; "entiseen X-tuotteeseen verrattuna 25% enemmän ainetta samaan hintaan sekä 110% parempi pesutulos!" -> kuluttajalle tulee olo, että hän on ostanut tähän saakka sitten ilmeisesti paskaa tuolta tuotemerkiltä.

Menneiden vuosien urheilijat mainostamassa jotain maitopohjaista litkua eivät nappaa. Matinsaloon meni kaikki kunnioitus Danoninon myötä.

Vierailija
86/161 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainokset on ärsyttäviä. Siksi loikkaan aina mainoskatkojen yli.

Vierailija
87/161 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ripsiväri- ja hiustuotemainokset ärsyttää. Keksivät toinen toistaan hienompia ainesosien nimiä, joilla saa miljoona prosenttia enemmän tuuheutta.

Vierailija
88/161 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"knorr fond du tsef piip" -mainos.

Miten oikeasti kokki ei tiedä, kuinka "chef" ja "beef" lausutaan?

Vierailija
89/161 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

-Paskantulojugurttien mainokset

Vierailija
90/161 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihan kuin ois ollut PALLO mahassa..."

Ja sitten niistä Fitness-mainoksista, se missä huono naisnäyttelijä ylipirteenä selittää, kun (nörtti)miehensä ei ennen syönyt aamupalaa ja nyt sitten Fitness kelpaa.

Vierailija
91/161 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-huijaatko? -En

-juksutatko -En

Siis KUKA kysyy JUKSUTATKO?? Raivostuttavaa. Ja vielä joku maalaisjuntti siinä mainoksessa. Eiköhän tule jo yhdellä kysymyksellä selväksi, että niitä lihoja ei pakasteta. Juksutatko, arrrrgggh

on kamala! Ja mulle tulee aina mieleen, että "puksutatko?".

Vierailija
92/161 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainoksissa käytetään "tavallisia" ihmisiä, mutta ne on niin huonoja noissa! Luulisi, että firma haluaa panostaa hyvään mainokseen ja pyörittää mieluummin sitä yhtä upeesti suunniteltua edustusta itsestään. Juu, ei, Suomessa on näitä aktivia-mainoksia, vaikka taito/rahat riittäisi palkata kunnon mainosfirma tekemään ihan kunnon mainoksen!!

Enkä juksuta :D

Vierailija
93/161 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Activia mainokset kaikki! nkohan niillä joku ällötystesti millä ne ihmiset valitaan...

-laura malmivaara + omo

-arlan "lähemmäs luontoa" YÄK

- melkein kaikki ihmepilleri + (ex)urheilija yhdistelmät

-matinsalo & danonino on karsee: "meidän neiti tykkää aprikoosista"

-kilometrin pituiset automainokset

Vierailija
94/161 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kieltämättä aivan älyttömän ärsyttävä puhetyyli.

mainostaa niitä juttuja..

Vierailija
95/161 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mainostajien kannattaisi valita tuotettaan esittelemään joku vähemmän kuuluisa ja samalla vähemmän ärsyttävä tyyppi, niin voisi jäädä tuotteetkin katsojien mieliin.

Seppälä mainostaa nimittäin Garnieria ja Malmivaara Arielia ;)

Ehdottoman samaa mieltä olen kummankin mainoksen ärsyttävyydestä, eikä tarkoitus ole arvostella lainaamaani viestiä, osui vaan silmään, kun oli niin hauskasti muistettu kumpikin väärin :)

Mutta Hanna-Maria Seppälä mainostaa jotain (L'Orealin?) ihonputsari-sarjaa ja HUUTAA vuorosanansa. Ä-R-S-Y-T-T-Ä-V-Ä!

Ja ehdottomasti rasittavin kaikessa pituudessaan on Malmivaara+OMO -mainos, joka ikävä kyllä teki paluun pienen tauon jälkeen.

Sossuäitien tekijöiltä on muuten ilmestynyt k.o. mainoksesta coveri:

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=smB4yKizyrY&feature=related" alt="http://www.youtube.com/watch?v=smB4yKizyrY&feature=related">http://www.youtube.com/watch?v=smB4yKizyrY&feature=related</a&gt;

Vierailija
96/161 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kauppias hoitaaa homman on kamalan

Vierailija
97/161 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossuäitien tekijöiltä on muuten ilmestynyt k.o. mainoksesta coveri:

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=smB4yKizyrY&feature=related" alt="http://www.youtube.com/watch?v=smB4yKizyrY&feature=related">http://www.youtube.com/watch?v=smB4yKizyrY&feature=related</a&gt;

peruukki olis saanut olla palaneempi..

Vierailija
98/161 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis Alpro SOya on KAMALA. Sil naisel on niin karmea ääni

sen lisäksi tää "kauppias hoitaa homman"

ja laura malmivaaran pyykinpesuaine mainos. kamala käkätti-nauru !!!

alpro soya-ääni on hirveä, k-kauppias kallistelee päätä jotenkin kummallisesti, ja malmivaara.. ou nou.

Jos mä olisin se, kieltäisin justiin sen mainoksen. Miten sillä voi olla niin pahan näköinen se tukkakin?

Vierailija
99/161 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ajatellut, että se tulee siitä vanhasta tietokoneslangista,

"lameri/laama - henkilö, joka on lame, eli vajaa tietonsa, älykkyytensä ja/tai teknisen osaamisensa suhteen, eikä välttämättä edes itse tiedosta sitä, vaan käyttäytyy kuin itseään osaavampi. Sanaa on käytetty paljon etenkin BBS- ja demoskenepiireissä."

laama=aloittelija, on esim. kirja

"Laaman tie DJGPP-peliohjelmointiin v. 2.1"

Vierailija
100/161 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

boikotoida tästä lähtien niitä finish-astianpesukoneen puhdistaja, ja jotain viemärinpuhdistaja mainoksia.

Mä olen bakteerikammoinen, ja herkkä kaikelle paskalle.

Tule siinä sitten eväines jääkaapilta, kun telkkarissa esitellään lasivuoittain paskaa ja ruoantähteitä.

Samoin poliisit ja pelastajat mua inhottaa, en haluaisi nähdä niitä mainoksia ollenkaan. Ne on kuitenkin tositilanteita, vaikka mä csi:ta sun muita katsonkin, niin kyllä ne oikeat tilanteet vaikkei mitään näkyisikään saa mut ajattelemaan oikeaa verta ja mössöä ja oksennusta.

Ohjelmat itse on helppo väistää, mutta mainoksia ei.