Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävimmät mainokset 2011

Vierailija
14.03.2011 |

Pinotaampa tämän vuoden ärsyttävimpiä mainoksia!

Kommentit (161)

Vierailija
41/161 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja sitten se Hanna Partanen ja vaSSStuSSStuSSSkyky.

Vierailija
42/161 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä huono muisti siis minullakin :D

Malmivaara nimittäin mainostaa Bio Luvilia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/161 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime tai edellisvuonna pyöri televisiossa matkatoimiston mainos. Kyseessä oli muistaakseni Finnmatkat. Mainoksessa äiti ja isä ovat kahdestaan etelänmatkalla. He lähettävät matkalta postikortin mummolassa olevalle lapselleen. Joka kerta suututti ja kylmät väreet kulki selkäpiitä pitkin, kun tämä mainos tuli ruutuun! Todella kielteistä mainosta matkatoimistolle! Viesti on selvä: Kersat pois jaloista mummolaan ja vanhemmat kahdestaan etelänmatkalle; naimaan ja ryyppämään! Hyi olkoon! Paheksun vanhempia, jotka jättävät lomien ja matkustelun takia pieniä lapsiaan pitkiksi ajoiksi hoitoon. Ja että matkatoimisto kehtaa vieläpä televisiossa mainostaa, että viekää kersanne mummoille ja vanhemmat lomalle etelään!

kuullostat katkeralta :D kyllä vanhemmillakin on oikeus matkustaa kuule ihan kahdestaan. Me menemme malediiveille, siihen yhteen saareen ei edes kersoja saa ottaa. Lapsilomat on erikseen.

Vierailija
44/161 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnittääkö kukaan muu huomiota mainosääniin? Tuntuu, että oon viime aikoina bongannut yhä enemmän tuttuja ääniä mainoksista, esim. Anu Sinisalo, Vuokko Hovatta ja Tiina Lymi.

En oikein ymmärrä. Molemmilla tosi ärsyttävät äänet.

Vierailija
45/161 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meidän neiti tykkää aprikoosista"!!!!!!

£€$@??€$£@ !!!

Vierailija
46/161 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti nää täällä mainitut mainokset on onnistuneita, mä olen nimittäin kuullut että mainosten kuuluukin ärsyttää, koska niin ne jää parhaiten ihmisten mieleen. Jos joku mainos on tosi neutraali eikä herätä mitään tunteita, niin ei sitä kukaan muista.

Toisaalta täällä on kyllä muistettu väärin noita tuotemerkkejä, joten en sitten tiedä. :D

Vierailija
47/161 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En IKINÄ osta mitään näistä superhyperärsyttävistä activioista, pesuaineista ym.

Vierailija
48/161 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta, että ärsyttävät jäävät mieleen paremmin. Mutta tuotemerkit sitten unohtuvatkin. Ainakin itseltäni.

Mua ärsyttää suuresti se "Tahdon Kallen vessaan", mutten ainakaan nyt pysty millään muistamaan, mitä vessapaperia se edes mainostaa. Ei ainakaan Lambia, koska siinä on se lammas... Mutta voihan se jotenkin alitajuntaan jäädä ja tulla sitten mieleen kaupassa :)

Vierailija
49/161 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vedätystä - halvemmalla saa maitohapot purkista eikä tarvitse noita typeriä yksittäispakattuja pikkujogurtteja vetää.

Vierailija
50/161 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän naurut saatu, kiitos :D

Vierailija
51/161 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta, että ärsyttävät jäävät mieleen paremmin. Mutta tuotemerkit sitten unohtuvatkin. Ainakin itseltäni.

Mua ärsyttää suuresti se "Tahdon Kallen vessaan", mutten ainakaan nyt pysty millään muistamaan, mitä vessapaperia se edes mainostaa. Ei ainakaan Lambia, koska siinä on se lammas... Mutta voihan se jotenkin alitajuntaan jäädä ja tulla sitten mieleen kaupassa :)

One touch (vai mikälie) wc raikastinta :D

Itsellä myös sama kun eräällä aikaisemmin kirjoittaneella, en koskaan osta mitään tuotetta, millä on todella ärsyttävä mainos, ihan tarkoituksella jätän ostamatta, kun muistan että yök, sillähän oli ihan kamala mainos, ostanpa vastaavaa samanlaista toiselta merkiltä..

T. se mäkkärin kimittäjää vihaava joka ei enää käy mäkkärissä - ikinä :D

Vierailija
52/161 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jossa se nainen on suihkussa ja alkaa kiljumaan, ku se näkee jonku vitun älyttömän Saunalahden paketin! Jumalauta, en osta enää ikinä!

Vierailija
53/161 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun se kaamea biisi jää sitten lapsille mieleen ja rallattelevat sitä koko armaan päivän :D

Ärsyttäää se oisko Garnierin silmänympärysvoiteen tai jonkun sellaisen mainos jossa puhutaan silmänALUKSISTA! Ei mun silmillä mitään aluksia ainakaan ole, eikös silmänaluset olisi parempi sana... Joka kerran ärsyttää tuo!

Vierailija
54/161 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuli mielee semmonen Muumimaailman mainos, joka soi siis VAIN radiossa. Se on ärsyttävää, ku siinä joku ÄRSYTTÄVÄ KAKARA lässyttää esim. että kuinka Nuuskamuikkunen ei suutu jos vahingossa kaataa sen kalasaaliin mereen. Siis mä melkee RÄJÄHDÄN kun se mainos tulee!!! Ei kyllä lasten kanssa tee mieli ollenkaan enää lähteä Naantaliin, harmi että lapset tästä joutuvat kärsimään... :(

Vierailija
55/161 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pervon näköinen mies lukemassa asiakaspolojen ajatuksia. En olisi itse kyllä yhtään kiitollinen :-D

Mulla taas nuo Saunalahden laamamainokset nappasi, ne on hauskoja! DNA:n heruttelumainos niiden entisistä ärsyttävistä mainoksista on musta taas niin typerä.

Vierailija
56/161 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..pari pidempää mainosta (esim. "tajusin etten tee tällä YHTÄÄN MITÄÄN!") avasivat ideaa ja tosiaankin olivat hauskoja. Laama-teema lienee Sims-pelistä, jossa se edustaa kaikkea älyttömyyttä? ;)

Olen alkanut kiinnittämään huomiota erääseen retro-faniin, jonka kädenjälki näkyy mainoksissa kiihtyvällä tahdilla. Saan aina raivarit kun näen 70-luvulle sommiteltuja muka-söpöjä mainoksia- siis kenen lapset tänä päivänä leikkivät intiaania synttäreillä ja syövät vaniljajätskiä (Valiojäätelön mainos, pyöri varmaan vuosia samanlaisena...)?? Samalla vanhemmat kullannupun ympärillä pönöttämässä. Ja se uusin aivopieru, "pakastan sua"..! Don't even get me started. Siinäkin on nostalgiameininkiä, punastellaan tyttömäisesti kun tilannetajuton, tuleva juntti ahmii sotaten sitä tuuttia vastapäätä!!

Valiolla oli ennen parempia mainoksia, esim. se missä naiset menevät jumppaamaan ja viimeisimpänä tulee kävelytuen varassa askeltava vanhus :D. "Äiti, tule sinäkin mukaan!" tms. Valiohan mainosti pitkää ikää...

Vierailija
57/161 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radio Aallon ylispedet mainokset joka 10 min välein. Se musiikkki ja muut siinä...

Vierailija
58/161 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Panu Kaukovaara" ja se sen "mainosvaimo", jotka juoksuttaa "poikaansa" ku hotellissa tekeen niille lihaisia leikkeleleipiä!!! Se on ÄRSYTTÄVÄ!!

Kun just tää Salkkareiden Panu vaimoineen on siellä makkarissa ja teini-ikäinen poika tuo niille leipiä. Jotenkin pervo mainos, kaksimielisyys yhdistettynä perhe-elämään ei oikein toimi :) olin kyllä varma, että tää ärsyttäis suurempaa osaa katsojista!

Vierailija
59/161 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkossijalle pääsee kyllä Naantalin radiomainos "Haisuli keittää räkäsoppaa" (pakko vaihtaa kanavaa tässä kohtaa) ja Garnierin silmänALUKSET. Eikö noita mainoksia tarkisteta kellään, kuka osaisi suomen kieltä???

Off topic: nauraa kyllä saa kun tätä ketjua lukee... :D

Vierailija
60/161 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hemmetin Pullava renkutus. Ne ihmiset on niin ärsyttävän näköisiä siinä. Malmivaaran mainos on jotenkin ristiriitainen (enkä edes muista mitä pesuainetta ne mainostaa). Cdon:in väkivaltaiset mainokset (wtf?!). Ihan tekee pahaa katsoa ja suututtaa, kun sellaisella myydään jotain. Mitä hauskaa siinä on?! Ylipäätään aika moni mainos ärsyttää. Miksi niistä tehdään sellaisia. Jääkö ne jotenkin alitajuntaan ja sitten niitä tuotteista ostaa jotenkin alitajuisesti. No ei! Sitäpaitsi nykyään onneksi pystyy kelaan kaikki mainokset, kun ehtii katsoon kaikki vasta tallenteina.