Ärsyttävimmät mainokset 2011
Pinotaampa tämän vuoden ärsyttävimpiä mainoksia!
Kommentit (161)
en nyt muista tuleeko enää, mutta siinä eri ihmiset jankutti "ei, vihlo, ei!" "siis lasillinen JÄÄvettä, ei vihlo ei" argh!
Joo tää mainos on ärsyttävä! Ja sama jätskikuppi kiertää jokaisen eteen, sama jäävesilasi monen ihmisen kädessä...
en nyt muista tuleeko enää, mutta siinä eri ihmiset jankutti "ei, vihlo, ei!" "siis lasillinen JÄÄvettä, ei vihlo ei" argh!
Joo tää mainos on ärsyttävä! Ja sama jätskikuppi kiertää jokaisen eteen, sama jäävesilasi monen ihmisen kädessä...
mä oon ajatellu, et miks naiset on saaneet jäätelöä ja miehet vaan "siis lasillisenJÄÄÄÄ-vettä"
eli suurin osa ohjelmista tulee boksilta niin kelailen mainokset, mutta pari inhokkia toki löytyy.
- Malmivaara... ihan kamala!
- "Meidän äiti tekee maailman parasta kuplavettä!"
- "Suklaa-vanilja, vanilja-suklaa" se kirottu paulavanukas-mainos, missä penikat räppää...
Sen sijaan Sulevi Peltolan "Naapurin Sinikka ja naapurin Sinikka" on hellyyttävä :)
Melkein pilasi koko Good Wifen... En muista mitä kemppareita mainostettiin.
Se "näkisitte mun pallomahan" :D Se on NIIN kauhea, tulee sellainen ahdistus ja myötähäpeä että miksi naisista annetaan noin idioottimainen vaikutelma.
"ja se toimii" *heilautus*-naisen maha näyttäis pömpöttävän aika pahasti.
Todellakin iskee kauhea myötähäpeä tuota katsoessa. Varsinkin ilmeet ovat tosi kökköjä ja noloja. Eniten tuossa mainoksessa huvittaa se, että noiden naisten "turvotus" vaatisi ihan muita toimenpiteitä kuin pelkkää jugurtin syömistä.
Tv:ssä on moniakin vitutuksen aiheita eikä Laura Malmivaara pyykkeineen ole pienimmästä päästä.
Tämä ei ole varsinaisesti ärsyttävä mainos vaan pikemminkin koominen, mutta kuitenkin. Eli se ripulilääkkeen mainos, jossa sanotaan jotain tyyliin "miksi ottaisit riskin että päiväsi menee pilalle". Niin että kaikki vaan varmuuden vuoksi syömään ripulilääkettä :D
Toinen koominen mainos on se, jossa mainostetaan kipugeeliä vatsaystävällisenä. Ymmärrän pointin, mutta onkohan joku mennyt erehdyksessä syömään sitä geeliä :D
se kun poika juo maitoa ja taustalta kuuluu laulu: laktoosit laa laa laktositon laa laa laktositon jne. ja ne ilmapallot tulee siihen :D
se kun poika juo maitoa ja taustalta kuuluu laulu: laktoosit laa laa laktositon laa laa laktositon jne. ja ne ilmapallot tulee siihen :D
mä oon ajatellu, että niissä lauletaan jotai "ai laav, ai laav"
Muuten ajatellu sitä Malmivaaran kamalaa hampputukkaa? Sekin on sen näköinen, että on lapselta toiselle bio luvililla pesty.
Pitäis olla tuollaisella julkimolla varaa hoitaa tukkansa paremmin, ja käydä sen sortin kampaajalla, joka ei suostu tuollaista väriä laittamaan vanhalle eukolle..
Ensinnäkin nämä saamarin laama mainokset ja sitten se huippu eli bafucin ja pallo pomppii... grrrr...
Valkotakkiset naiset ovat pukuhuoneessa ja yksi heistä alkaa puhua OP:n bonuksista tyyliin "siis HALOO..."
Inhoan tuota "haloo"-sanan käyttöä muutenkin, ja sitten vielä tuommoinen mainos. Ne muut naiset näyttävät tosi omahyväisiltä, kun kehuskelevat, että bonukset maksettiin muun muassa heille.
ärsyttävin mainos;Lindex mainos tai jokin naisten rätti mainos.Naisia kesävaatteissa.En osaa paremmin kuvata.Taustalla laullu boom boom
todellakin syödä tollasta lisäainepaskaa? jep jep - kiitti tuuli!
"Meidän neiti tykkää aprikoosista"!!!!!!
£€$@??€$£@ !!!
Ai että se Tuuli Matinsalo ja danonino on perseestä, samoin muut jugurtti mainokset mitä on jo moni sanonukki.
Vihaaan Hanna-Mari Seppälää yli kaiken, ja ne sen vitaepro mainokset on ihan pelkkää skebelii, ja se huutaa, sil on ärsyttävä ääni.
-Auto mainokset on ihan turhia
-"tahdon kallen vessaan"
-Maggie chicken, mis ne tekee ne kanat "mä autan"
-H&M-mainos, mis ne kuvat ja se ärsyttävä "when i was a young boy, at the age of five... "
ja onhan noita, ei vaa nyt tuu mielee ku pyörii piirrettyjä telkassa :D
kioskilta ja heti näin sen naamasta, et nyt oli jotain kerrottavaa....arg! Vaihdan kanavaa samantien!
No se laama agility mainos, oisko DNA..
Mut hei haloo, en huomannut kenenkään mainitsevan COLGATEN Pro Relief aka. "EI VILHO"-hammastahnamainosta....
En jaksa ees lainata noita raivostuttavia fraaseja. Tuli vuos sitten aikalailla joka kanavan joka mainoskatkolla.
http://www.colgatesensitiveprorelief.fi/commercials