Ärsyttävimmät mainokset 2011
Pinotaampa tämän vuoden ärsyttävimpiä mainoksia!
Kommentit (161)
mainostaa hiihtäjä Pirjo Muranen, ei mikään Manninen :D Mutta ärsyttävä se on! "ja se pitää askeleeni keveinä" AHA?
Kauppias hoitaa homman-ukkeli on maailman ärsyttävin!!! "niiiii, ja varmaan pikkuväellekin maistuis"
Näin heiluu jellystä tulee joka kerta heiluva jölli mieleen.
Ja se joku mainos mitä ei oo kyllä hetkeen tullu, missä se ukkeli käy pimpottaan monta kertaa toisen ukkelin ovella ilmottaen juhlistaan... "sovittiin just että kuiskaillaan" Meinasin joka kerta lyödä sitä äijää tv-ruudun läpi!
ostostv:n kuntolaitemainokset, jossa oikein korostetaan,ettei ole käytetty näyttelijöitä. Eli tilanteet on ihan luonnollisia, on vaan satuttu paikalle kuvaamaan kun kymmenet timmit ihmiset keikuttaa itseään ab doer twistillä, tai kun ihmiset mittaavat rasvaprosenttejaan ym? :D Ja aika taikuri se yksi mies,joka selittää ruudussa jotain ja yhtäkkiä on samaan aikaan takaovella 25 kg laihempana käskien lihavampaa versiotaan häipymään :D Ja väitetään,että perus vatsalihasharjoitukset vaan pahentavat tilannetta ja kuntosalilla käynnistä ei ole paskankaan hyötyä. Justiin.
mutta radio novaa kuuntelen melkein päivittäin työmatkoilla. Ja mikään muu ei saa mua niin raivon valtaan, kuin ne automainokset ja nimenomaan ne "hondamies" mainokset. Ihan sama mikä niistä, ne kaikki on yhtä idioottimaisia. Idioottijunttimiehille myydään idioottijunttiautoja. Vaikka mulla ois miljoona euroa rahaa, mä en ikinä tulis ostamaan hondaa, en ikinä. Ja kiitos kuuluu noille typerille mainoksille.
Joulun alla tuli todella psykedeelinen radiomainos, joka mainosti jotain navigaattoria. Siinä kuoropojat kiljuivat jotain ihan käsittämätöntä "joululaulua", joka kuulosti kuin suoraan kauhuleffan taustamusiikilta. Kanavaa oli pakko vaihtaa aina kun se mainos tuli. Puistattaa vieläkin.
siis se mies siinä jugurtti vai mikälie maitolitku-mainoksessa, noi tsiisus!!
Ja Pullava hyvä kakkonen, pinna kiristyy aina kun se renkutus soi.
Colgate-hammastahna vihloville hampaille! Ulkomaalaisen mainoksen päälle on puhuttu suomeksi. Nainen muka jossain ostoskeskuksessa kokeilee: ei vihlo! Ei helvetti!!!
Sitten ne Embo- jutut, jossa vessassa istuessa aletaan kiertämään paperia pään ympärille ym.
Seksikkäät naikkoset korjaavat autoa ja vanha lihava setä höpisee. Ärsyttävä.
Laama-mainoksia?!
Ne on mun mielestä aivan helskatin ärsyttäviä. Mainoksen idea on varmasti ollakkin ärsyttävä mutta toi menee siihen luokkaan ettei voi ottaa sitä operaattoriakaan enää tosissaan. Argh.
Ja myös Laura Malmivaaran pesuainemainosta..ding ding ding ding.. neljälle seuraavalle!
Meidän neiti tykkää aprikoosista! Argh
Jossa luonnoton Kiira Korpi lukee mainostekstiä suoraan paperista. Ärsyttää etenkin siinä lopussa kun Korven pää nuljuu edestakaisin kuin olisi irti kaulasta.
Jossa luonnoton Kiira Korpi lukee mainostekstiä suoraan paperista. Ärsyttää etenkin siinä lopussa kun Korven pää nuljuu edestakaisin kuin olisi irti kaulasta.
hampaitani ton kuullessani, järjettömän ärsyttävä heppu.
"Dobule qourter bounder whit CHEEEEEEEEEEEEEES" Tai miten se ikinä kirjotettaisiinkaan.. :D
Mutku se on niin etovan näköinenkin :/ hyi.
Heikki Kovalaisen isä seuraa sitä puhelinjohtoa.
Ja sit se Kiira Korven Valio-mainos ja se Hanna-Maria Seppälän mainos jossa se paasaa korviavihlovalla narinaäänellä jostain tuotteesta, josta en edes muista mikä se on.
näytetään piirroshahmolla kuinka puikko menee pinppiin.
ja mun poika 9v. oikein kommentoi mainosta, että kätevää.
Mutta Hanna-Maria Seppälä mainostaa jotain (L'Orealin?) ihonputsari-sarjaa ja HUUTAA vuorosanansa. Ä-R-S-Y-T-T-Ä-V-Ä!
Ja ehdottomasti rasittavin kaikessa pituudessaan on Malmivaara+OMO -mainos, joka ikävä kyllä teki paluun pienen tauon jälkeen.
Sossuäitien tekijöiltä on muuten ilmestynyt k.o. mainoksesta coveri:
Se ÄRSYTTÄVÄ Activia mainos "Enää ei vatsa killitä"