Ärsyttävimmät mainokset 2011
Pinotaampa tämän vuoden ärsyttävimpiä mainoksia!
Kommentit (161)
Se "näkisitte mun pallomahan" :D Se on NIIN kauhea, tulee sellainen ahdistus ja myötähäpeä että miksi naisista annetaan noin idioottimainen vaikutelma.
"ja se toimii" *heilautus*-naisen maha näyttäis pömpöttävän aika pahasti.
-mainos missä se kamala hampuusi tulee kauppaan hihaa jyrsien.. "Heeei! Äijähän puhuu asiaa!"
En IKINÄ osta Bio Luvilia tuon mainoksen takia. Kanava vaihtuu heti.
Sitten Polly Oi ku hyvää. Aaarghh. En osta.
K kaupan mainos. Jää kyllä tarjoukset kuuntelematta.
Ja yhden pysähdyksen taktiikka.
Kaukosäädin oltava aina lähellä kättä, et saa kanavan vaihtoon :)
Se mainos missä oli moilasen (vai mikä lie) paistovalmiit munkit, HYI.
Sitten se mainos missä lauletaan frööpelinpalikoitten tyyliin "sä jalkas piilota ja taatidaa... astu rohkeasti näkyviin" AAAARGH! Hirvee!
Sitten se mainos missä lauletaan frööpelinpalikoitten tyyliin "sä jalkas piilota ja taatidaa... astu rohkeasti näkyviin" AAAARGH! Hirvee!
että onko siinä sama sävel..
ja käsivarteskin ja nyt se perkele soi mun päässä. Kiitoksia vaan!!!
Doven mainos ja vallan raivostuttava.
Tai ei siinä varmaan päänsärkyä mainosteta vaan jotain lääkettä kai. Se missä "tavalliset kadun tallaajat" pitää päästään kiinni ja päästää ihme ääniä ja irvistää.
Kahta kertaa ei sitä mainosta pysty katsomaan ja siinä yhdessäkin on jo liikaa.
miten monta kiloa rasvaa menee astianpesukoneen läpi sen "elinaikana"? Oksu meinaa lentää joka kerran, kun se tulee.
boikotoida tästä lähtien niitä finish-astianpesukoneen puhdistaja, ja jotain viemärinpuhdistaja mainoksia. Mä olen bakteerikammoinen, ja herkkä kaikelle paskalle. Tule siinä sitten eväines jääkaapilta, kun telkkarissa esitellään lasivuoittain paskaa ja ruoantähteitä. Samoin poliisit ja pelastajat mua inhottaa, en haluaisi nähdä niitä mainoksia ollenkaan. Ne on kuitenkin tositilanteita, vaikka mä csi:ta sun muita katsonkin, niin kyllä ne oikeat tilanteet vaikkei mitään näkyisikään saa mut ajattelemaan oikeaa verta ja mössöä ja oksennusta. Ohjelmat itse on helppo väistää, mutta mainoksia ei.
osaa puhua suomea?!?! Toikin kalahuulieukko painottaa joka toista sanaa ihan omituisesti.
Samaan syssyyn kaikki actimel-mainokset, varsinkin se uusin missä on se ihan kummallisen näköinen nainen (anteeksi), huulet ihan epäaidot kalahuulet..
kun radiosta tulee makkaramainos, jossa pikkupoika sössöttää, sillä on ihan kamalan ärsyttävä puhevika!
"ei ne suuret tulot vaan ne pienet menot". Taitaa Räikkösen Kimi "säästää" puhelinlaskuja enemmän veroissa, joita tuskin maksaa Suomeen. Oksettavaa.
se mainos, jossa Nikopetteri on veljen lapsi. Maninostaa jotain videovuokraamoa. Vai oliko sporttibaaria? Aivan sama.
Se jogurttimainos missä lapset laulaa: on meillä hauska jelly.. kas näin heiluu jelly, jelly polypop.. :P Jotenkin vaan jelly-sanasta eka mielleyhtymä liukuvoiteeseen tai muuhun aikuisten juttuun :D
"Panu Kaukovaara" ja se sen "mainosvaimo", jotka juoksuttaa "poikaansa" ku hotellissa tekeen niille lihaisia leikkeleleipiä!!! Se on ÄRSYTTÄVÄ!!
Mutta niin on Laura Malmivaara- ja Tuuli Matinsalo-mainoksetkin... AAAAAAAAAARGH!!!
ei muuten, mutta kehuvat olevansa "numero yksi jauhelihanpesuaine" WTF??
kun mulle monet näistä mainituista ovat aivan outoja. Mutta äänestän niitä activia ym. mainoksia. Ne tunkeutuvat jopa tällaisen vähän teeveetä katsovan tajuntaan! YÖK!
Silti tää on hauska ketju =)
Malmivaara nimittäin mainostaa Bio Luvilia. Seppälähän on myös niissä ProVitae-mainoksissa, joissa esittää vanhanaikaista opea.
Activia- ja Olo-mainokset ovat tosiaan ihan hirveitä, ja toi "paskantulojogurtti" on täsmälleen oikea termi noin turhalle tuotteelle.
Kiinnittääkö kukaan muu huomiota mainosääniin? Tuntuu, että oon viime aikoina bongannut yhä enemmän tuttuja ääniä mainoksista, esim. Anu Sinisalo, Vuokko Hovatta ja Tiina Lymi.
Joo, toi nolo ja huono ja kauhee, että ihan ahdistaa :D