Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävimmät mainokset 2011

Vierailija
14.03.2011 |

Pinotaampa tämän vuoden ärsyttävimpiä mainoksia!

Kommentit (161)

Vierailija
21/161 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä se mies hokee että "pakastan sua"...

Joo, toi nolo ja huono ja kauhee, että ihan ahdistaa :D

Vierailija
22/161 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se "näkisitte mun pallomahan" :D Se on NIIN kauhea, tulee sellainen ahdistus ja myötähäpeä että miksi naisista annetaan noin idioottimainen vaikutelma.

"ja se toimii" *heilautus*-naisen maha näyttäis pömpöttävän aika pahasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/161 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-mainos missä se kamala hampuusi tulee kauppaan hihaa jyrsien.. "Heeei! Äijähän puhuu asiaa!"

Vierailija
24/161 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En IKINÄ osta Bio Luvilia tuon mainoksen takia. Kanava vaihtuu heti.

Sitten Polly Oi ku hyvää. Aaarghh. En osta.

K kaupan mainos. Jää kyllä tarjoukset kuuntelematta.

Ja yhden pysähdyksen taktiikka.

Kaukosäädin oltava aina lähellä kättä, et saa kanavan vaihtoon :)

Vierailija
25/161 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mainos missä oli moilasen (vai mikä lie) paistovalmiit munkit, HYI.

Sitten se mainos missä lauletaan frööpelinpalikoitten tyyliin "sä jalkas piilota ja taatidaa... astu rohkeasti näkyviin" AAAARGH! Hirvee!

Vierailija
26/161 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten se mainos missä lauletaan frööpelinpalikoitten tyyliin "sä jalkas piilota ja taatidaa... astu rohkeasti näkyviin" AAAARGH! Hirvee!

että onko siinä sama sävel..

Vierailija
27/161 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käsivarteskin ja nyt se perkele soi mun päässä. Kiitoksia vaan!!!

Doven mainos ja vallan raivostuttava.

Vierailija
28/161 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ei siinä varmaan päänsärkyä mainosteta vaan jotain lääkettä kai. Se missä "tavalliset kadun tallaajat" pitää päästään kiinni ja päästää ihme ääniä ja irvistää.

Kahta kertaa ei sitä mainosta pysty katsomaan ja siinä yhdessäkin on jo liikaa.

Vierailija
29/161 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten monta kiloa rasvaa menee astianpesukoneen läpi sen "elinaikana"? Oksu meinaa lentää joka kerran, kun se tulee.

boikotoida tästä lähtien niitä finish-astianpesukoneen puhdistaja, ja jotain viemärinpuhdistaja mainoksia. Mä olen bakteerikammoinen, ja herkkä kaikelle paskalle. Tule siinä sitten eväines jääkaapilta, kun telkkarissa esitellään lasivuoittain paskaa ja ruoantähteitä. Samoin poliisit ja pelastajat mua inhottaa, en haluaisi nähdä niitä mainoksia ollenkaan. Ne on kuitenkin tositilanteita, vaikka mä csi:ta sun muita katsonkin, niin kyllä ne oikeat tilanteet vaikkei mitään näkyisikään saa mut ajattelemaan oikeaa verta ja mössöä ja oksennusta. Ohjelmat itse on helppo väistää, mutta mainoksia ei.

Vierailija
30/161 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa puhua suomea?!?! Toikin kalahuulieukko painottaa joka toista sanaa ihan omituisesti.

Samaan syssyyn kaikki actimel-mainokset, varsinkin se uusin missä on se ihan kummallisen näköinen nainen (anteeksi), huulet ihan epäaidot kalahuulet..

Vierailija
31/161 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun radiosta tulee makkaramainos, jossa pikkupoika sössöttää, sillä on ihan kamalan ärsyttävä puhevika!

Vierailija
32/161 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ei ne suuret tulot vaan ne pienet menot". Taitaa Räikkösen Kimi "säästää" puhelinlaskuja enemmän veroissa, joita tuskin maksaa Suomeen. Oksettavaa.

Vierailija
33/161 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mainos, jossa Nikopetteri on veljen lapsi. Maninostaa jotain videovuokraamoa. Vai oliko sporttibaaria? Aivan sama.

Vierailija
34/161 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jogurttimainos missä lapset laulaa: on meillä hauska jelly.. kas näin heiluu jelly, jelly polypop.. :P Jotenkin vaan jelly-sanasta eka mielleyhtymä liukuvoiteeseen tai muuhun aikuisten juttuun :D

Vierailija
35/161 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa kysellään saitko. Kerta kaikkiaan huono mainos.

Vierailija
36/161 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Panu Kaukovaara" ja se sen "mainosvaimo", jotka juoksuttaa "poikaansa" ku hotellissa tekeen niille lihaisia leikkeleleipiä!!! Se on ÄRSYTTÄVÄ!!

Mutta niin on Laura Malmivaara- ja Tuuli Matinsalo-mainoksetkin... AAAAAAAAAARGH!!!

Vierailija
37/161 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muuten, mutta kehuvat olevansa "numero yksi jauhelihanpesuaine" WTF??

Vierailija
38/161 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄRSYTTÄVÄ!

Vierailija
39/161 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mulle monet näistä mainituista ovat aivan outoja. Mutta äänestän niitä activia ym. mainoksia. Ne tunkeutuvat jopa tällaisen vähän teeveetä katsovan tajuntaan! YÖK!

Silti tää on hauska ketju =)

Vierailija
40/161 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malmivaara nimittäin mainostaa Bio Luvilia. Seppälähän on myös niissä ProVitae-mainoksissa, joissa esittää vanhanaikaista opea.

Activia- ja Olo-mainokset ovat tosiaan ihan hirveitä, ja toi "paskantulojogurtti" on täsmälleen oikea termi noin turhalle tuotteelle.

Kiinnittääkö kukaan muu huomiota mainosääniin? Tuntuu, että oon viime aikoina bongannut yhä enemmän tuttuja ääniä mainoksista, esim. Anu Sinisalo, Vuokko Hovatta ja Tiina Lymi.