Nätti tuo Hennariikan Mä annan sut pois
Kommentit (21)
Hennariikan ääni on jotenkin...tavallinen? Liiankin tavallinen?
mutta vähän tylsä. Jos tota pitäisi koko levy kuunnella niin mä nukahtaisin..
Hennariikan ääni on jotenkin...tavallinen? Liiankin tavallinen?
Kuulosti liikaa tosiaan Laura Närheltä.
Paljon parempi tosiaan kuin Lotta. Viimeksi mun mielestä Hennariikka olisi saanut tippua ja Lotta on ollut suosikkini, mutta nyt meni kyllä toisin päin.
Pitäis saada laulettavaksi joku "isompi" biisi...
Sorry, katson idolsia tänään ekaa kertaa, en tunne enkä tiedä kilpalosita mitään.
Nimenomaan "nätti"; myös persoonaton ja yllätyksetön.
Niin perus. Valitaan joku melankolinen suomenkielinen biisi, ja esitetään se herkästi ja vähän kaihoisasti. Hohhoijaa. Kyllä valittiin taas helppo tie.
Suomella tosiaan on jo Laura Närhi, tarvitaanko toista? Ei.
on nätti, mutta ei ääni riitä. Epävireinen suoritus.
Niin perus. Valitaan joku melankolinen suomenkielinen biisi, ja esitetään se herkästi ja vähän kaihoisasti. Hohhoijaa. Kyllä valittiin taas helppo tie.
mutta mites se Lotta muka räväytti? Ja silti sai paljon parempaa palautetta (pärstäkertoimen vuoksi) tuomareilta.
mutta mites se Lotta muka räväytti? Ja silti sai paljon parempaa palautetta (pärstäkertoimen vuoksi) tuomareilta.
Lotta ei ehkä räväyttänyt, mutta hänen esiintymisensä oli selkeästi parempi paketti. Siinä oli edes jotain tunnetta, tempaisi mukaansa edes jollakin tasolla. Ei pelkkä hiiri lavalla.
Hennariikka epäonnistui täysin, koska veti biisin paaaaljon huonommin kuin Laura Närhi. Silti ihmiset äänestävät häntä nyt - ei laulun vaan biisin vuoksi.
Kukaan "tytöistä" ei ole edes siedettävä. Lotta on ärsyttävä teennäinen määkyjä, loput mitäänsanomattomia. Fatima on paras laulaja, mutta tyyli ei oikein vetoa.
Tosin ei noissa pojissakaan kovin karismaattisia ole, etenkään kun Lassilla meni pupu pöksyyn.
ihmiset äänestävät häntä nyt - ei laulun vaan biisin vuoksi.
Hennariikka oli tällä viikolla paras, mutta sai isoimmat haukut.
laulu= on lauluääni, laulutapa, laulaminen
biisi= kappale
ohis
laulu= on lauluääni, laulutapa, laulaminen
biisi= kappaleohis
Kylläpä ne haukkui. Lotta oli paljon huonompi. ap itse