Pissaatko suihkussa?
Ikä ja sukupuoli?
Itse pissin lähes joka kerta suihkussa
nainen 25v.
Kommentit (51)
Ooh, tulispa joku nainen pissaamaan mun lavuaariin.
Maailmassa on kahdenlaisia ihmisiä: ne jotka pissaavat suihkussa ja ne jotka sanovat, etteivvät pissaa mutta pissivät kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
en, koska en viitsi alkaa hinkata niin usein suihkupaikkaa pissaroiskeiden takia tai pesemään suihkuverhoa viikottain vain siksi ettei joku viitsi ottaa 2 metrin matkaa päästäkseen pöntölle.
Kerro ihmeessä, miten se roiskuu muka?
Meillä suihku on sunassa, ja lattiakaivo lauteiden alla. Siihen lattiakaivon viereen kertyy aina pieni lätäkkö vettä, mikä pitää erikseen lastalla kuivata sinne viemäriin. Jos siellä kusisi, se kusi virtaisi sinne lauteiden alle. Pitäisi heti kuivata ja huuhdella lattia, jotta ei ala haisemaan. Liian työlästä siis, joten jos alkaa suihkussa/saunassa kusettamaan, pidätän sen suihkun ja saunan ajan, ja menen sen jälkeen suihkuun.
Lapsuudenkodissani ei ollut suihkussa WC-pyttyä, joten silloin minulle tuli tavaksi käydä vessassa aina ennen suihkuun/saunaan menoa. Koko aikuisikäni olen asunut kerrostaloissa, missä WC ja suihku ovat samoissa tiloissa, joten tuo lapsuudessa oppimani tapa on päässyt unohtumaan. Pitää opetella se nyt uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en, koska en viitsi alkaa hinkata niin usein suihkupaikkaa pissaroiskeiden takia tai pesemään suihkuverhoa viikottain vain siksi ettei joku viitsi ottaa 2 metrin matkaa päästäkseen pöntölle.
Kerro ihmeessä, miten se roiskuu muka?
menepä sinne suihkunurkkaukseesi kaatonokallisen vesikannun kera ja ala siitä kaatamaan maahan vettä noin häpysi korkeudelta. Paras, jos sinulla on elintarvikeväriä. Näet, että sieltä roiskuu pieniä pisaroita ympäri suihkunurkkausta. Ne ovat pieniä, joten tarvitset myös tarkat silmät mukaasi.
Kyl maar. Eikä meidän suihkussa haise. En tietystikään jätä niitä kusia lillumaan vaan huuhtelen pois.
En ikinä.
Joskus lapset on pissanneet suihkussa ja sen kyllä haistaa jälkikäteen. Olen tehnyt selväksi, että toiste ei niin tehdä. Harmittaa pestä kylppärin lattiaa kusen hajusta, varsinkin kun lattialämmitys tuplaa hajun.
Totta kai suihkuun. Ja parastahan olisi tehdä tämä naisen kanssa yhdessä. Siis sekä suihku että pissaaminen.
Naiset ovat aina tervetulleita suihkuuni pissaamaan. :)
Meillä on peseytymistila peseytymistä varten ja wc siinä lähellä.
Molemmilla tiloilla on oma tehtävänsä ja minusta on hyvä niin.
Lapsuudenkodissa oli ulkohuussi ja pihasauna. Ei sielläkään saanut saunassa tehdä huussiasiointia.