Pissaatko suihkussa?
Ikä ja sukupuoli?
Itse pissin lähes joka kerta suihkussa
nainen 25v.
Kommentit (51)
Joo, paitsi mökillä en viitsi, kun puulattiaan saattaisi jäädä tuoksut liian hyvin, vaikka kuinka lappaisi kauhalla perään.
Kyllä! Uimahallissa saan kiksit siitä kun pissin ja muita vieressä
Yököttävää, en ikinä. Pesen vessanpötön vahvan puhdistusaineen ja harjan kanssa ainakin 2 x viikossa, suihkukaivon ehkä pari kertaa vuodessa. Hyi hitto jos sinne joku alkaisi kuseskella, jäähän sitä pissaa siihen suihkukaivon ritilään, kaivon laitoihin jne. Jos en pesisi vessanpönttöä kunnon puhdistusaineella melko usein, alkaisi se varmasti haista, vaikka se vedetään joka kerta. Mutta toisaalta, monessa paikassa vessa haisee aika kauhealle, eli ehkä nää suihkuun pissijät ajattelee, että se vessan huuhteluvesi riittää, eikä se vessakaan haise sitten omaan nenään. Tää ketju kyllä selittää miksi monessa paikassa vessa ja kylpyhuone löyhkää...
Suihkuun pissaajat:
Kuinka usein pesette vessanpöntön ja istuinrenkaan (myös alustan) ja ympäristön? Siis muuten kuin vain vedätte vessan.
Kuinka usein pesette suihkualueen lattian ja lattiakaivon, siis muuten kuin suihkun huuhteluvedellä?
Olen miettinyt, miksi joissain kodeissa suihkussa haisee kamalalle, mutta olen ajatellut, että pikkulapset on pissanneet lattialle tai saunaan ja vanhemmat ei ole huomanneet.
Siis täh? Mä oon aina pissanut suihkussa ja en ole ikinä ajattelenut että se olis väärä tai ällötävä :D miksi? Ei ole myös kylpyhuone ikinä haisenut pissalle.
N28
Kun olen suihkussa niin mulla tulee aina pissahätä niin sitten vain seison ja annan liristä mutta joskus kun sen tekee niin punastuu ja alapäätä kutittaa enkä tiiä Miks?
No en pissaa, eikä pissaa kukaan tuttunikaan. Vessassa käydään ennen suihkua.
Eikä pissa edes ole steriiliä, kun rakosta poistuu, se on myytti.
Yök.
Kusen usein suihkussa miehen päälle ja mies minun.
Vierailija kirjoitti:
Kusen usein suihkussa miehen päälle ja mies minun.
Siis eka kustaan ja sitten peseydytään.
Kyllä ja aina silloin tällöin päästän varpusparvenkin vapauteen ja sinne samaan lattiassa olevaan reikään ne katoaa....
Juu, ja samoin käsienpesualtaaseen. Täällä haja-asutusalueellaha harmaat vedet menevät imeytyskenttään, eivätkä täytä tuota lokapalloa. Pallon tyhjentäminen kallista ja ympäristölle haitallista eli teen ekoteon.
usein teen näin. Mitä turhaan huuhtoa vielä vessan kanssa vedet pellolle kun käy suihkussa ja on hätä.
Jos viemäri haisee niin johtuu yleensä siitä että se kuivuu liikaa. Eli esim kakkosasunnoissa. Se lemu tulee vaikka vain vettä olisi mennyt viemäristä.
Kerran olin yksissä kotibileissä ja vessa oli varattu, järkytyin kun yksi mies sano että on kusihätä ja meni kylppäriin (erillinen wc) - kusi lavuaariin!
N50
Kyllä. Nainen, 20v :)