Ärsyttää äidit, joiden esikoisten imetys "ei vaan onnistunut"...
Kas kun yleensä seuraavien vauvojen imetys sitten voi onnistua........
Kautta aikojen äidit ovat imettäneet vauvojaan, mikäli vauva on haluttu pitää hengissä...
Tuskinpa esi-äidit ovat anatneet vauvoilleen mammuttien maitoa.......
Nykyäitien uusavuttomuus taas huipussaan!
Kommentit (138)
Ja totean, että mulla ei onnistunut esikoisen imetys. Ei myöskään toisen. Maito nousi molemmilla kerroilla, mutta kumpikaan ei vauvana jaksanut imeä, jotta se maidontuotanto olisi pysynytkin. Joten molemmat on pullolapsia, koska maito loppui aika pian, kun ei sitä kukaan koskaan imenyt tarpeeksi.
Jos joskus vielä saan vauvan, ostan sähköllä toimivan pumpu, jotta jaksan pumppailla sit sen aikaa, että vauva alkaa jaksaa imeä. Ja toivon, että näin saan pidettyä maidontuotannon yllä sen aikaa...
mammutin maitoa, mutta joku toinen nainen sitten imetti tällaista lasta, jonka oma äiti ei onnistunut siinä.
tai sitten vauva kuoli nälkään.
Oletko ap muuten huomannut, että nämä "maitoa ei tullut" - mammat harvemmin muutenkaan ovat niitä penaalin terävimpiä kyniä. Perustelutkin ovat usein mitä ovat, kun kysyy, mistä äiti tietää, ettei maito riittänyt. "En saanut pumppaamallakaan kuin desin" ym. yhtä älykästä. Ei sitten olla viitsitty edes perehtyä koko asiaan.
Jos joku haluaa olla koko päivänen lehmä niin siitä vaan. Mulla on muutakin tekemistä ollut kuin miettiä miten saan maitoa tulemaan niin ap:een kaltaiset ihmiset olisivat tyytyväisiä.
Oletko ap muuten huomannut, että nämä "maitoa ei tullut" - mammat harvemmin muutenkaan ovat niitä penaalin terävimpiä kyniä. Perustelutkin ovat usein mitä ovat, kun kysyy, mistä äiti tietää, ettei maito riittänyt. "En saanut pumppaamallakaan kuin desin" ym. yhtä älykästä. Ei sitten olla viitsitty edes perehtyä koko asiaan.
Jos joku haluaa olla koko päivänen lehmä niin siitä vaan. Mulla on muutakin tekemistä ollut kuin miettiä miten saan maitoa tulemaan niin ap:een kaltaiset ihmiset olisivat tyytyväisiä.
kun kuvittelevat että äitiys on yhtä kuin imetyksen onnistuminen.
ottanut luonnistuakseen esikoisen imetys :) Mutta tiesitkös, korvike on olemassa ;) Ei kuollut vauva nälkään!
Eiköhän se tosiaan ole jokaisen oma asiansa, imettääkö vai ei. Miksi helkkarissa pitäisi kiusata itseään tekemällä jotain mikä sattuu tai tuntuu omasta mielestä epämukavalta, ja vain ja ainoastaan yhteiskunnan painostuksen vuoksi? On myös mahdollista, että maitoa ei vain tule vaikka mitä tekisi. Kuten omalla kohdalla. Mutta vallan hyvin mukulat ovat korvikkeella kasvaneet. :)
Tsemiä mammat, tehdään niin kuin itsestä hyvälle tuntuu. Hieman kyllä kade olen niille jotka imettävät.
"kouhkata". Senkus lykkää tissin vauvan suuhun, niin kuin mammat ovat tehneet aikojen alusta asti. On miljoona kertaa helpompaakin kuin kaiken maailman myrkkymuovipullojen keittely ja korvikkeiden raahaaminen kaupasta.
Olikos se niin että aika moni nainen elää orgasmittomana koko elämänsä, varmasti ovat hekin parhaansa yrittäneet.
Onko he uusavuttomia?
kaikki ei vaan onnistu kaikilta samalla tavalla, ihmiset on erilaisia, mutta noin yksinkertaisilla aivoilla se on vaikea tajuta, käänny ammattiauttajan puoleen, jos ventovieraide ihmisetn asiat noin ärsyttävät.
itse en saanut imetettyä 1. ja 4. lastani lainkaan, maitoa tuli 2kk yrityksellä vain n teelusikallinen kerrallaan. Ja juu, kaikki temput tehtiin - myös lääkitys.
Kahta keskimmäistä osaimetin puolisen vuotta mutta jouduin antamaan kiinteitä jo 3kk iässtä kun meinasivat kuolla nälkään.
et silleen, mutta laiskuuttahan se vain oli, yrityksen puutetta....
"kouhkata". Senkus lykkää tissin vauvan suuhun, niin kuin mammat ovat tehneet aikojen alusta asti. On miljoona kertaa helpompaakin kuin kaiken maailman myrkkymuovipullojen keittely ja korvikkeiden raahaaminen kaupasta.
Etkö pysty pikkusieluisuudessasi muuta tapaa ymmärtämään? Hanki vaikka oma elämä.
Sieltä dinosaurusten ajasta.
Lähinnä säälittää vauvat, jotka eivät saa äidin laiskuuden / tietämättömyyden takia parasta ravintoa.
Lähinnä säälittää vauvat, jotka eivät saa äidin laiskuuden / tietämättömyyden takia parasta ravintoa.
Millä me saatais sun turpa umpeen ja kuohkaus loppumaan. Mitä sinne sun suuhun vois työntää että ei enää paskaa tulis ulos? Tissi, tutti, muna vai mitä sinne työntäs?
joilla on huonompi ennuste elämässä kuin imetetyillä. Selväähän se on, että moni korvikelapsikin pärjää ihan hyvin. Esim. itse olen aina ollut superterve, vaikka pelkkää korviketta sainkin. Se, etten todennäköisesti ole teidän korvikkeenpuolustajien mielestä kovin fiksu, johtuu ehkä juuri siitä korvikkeesta:)
toisen tai kolmannen lapsen imetys ei onnistu?
Miksi ärsyynnyt vieraiden ihmisten asioista?
Miten itse voisit heitä auttaa?
Miten päädyit ärsytykseesi ja siihen että vain ne esikoisensa kanssa "epäonnistuneet" ärsyttää?
Onko tuo imetys ainoa asia elämässäsi jossa sinä olet onnistunut, siitäkö on kyse?
mutta ihan hiljakseen kyllä olen mielipiteeni kanssa :D en todellakaan tuomitse pullosta ruokkijoita, pääasia että vauva saa ruokaa.
Mutta hiljaa mielessäni ihmettelen miten esim. maito "vaan loppui".
sitten et ole ärsyyntynyt minuun, kun neljännen lapseni imetys ei onnistunut. eka, toinen, kolmas, viides ja kuudes ei kyllä tuottaneet mitään ongelmia. =)