Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

viikko enää ja THAIMAA

Vierailija
17.01.2010 |

ihanaa, ootan niin. Pitäisikö kohta alkaa pakkaamaan???

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissa jouluna oltiin Thaimaassa, 2 viikon matka 3000,- kahdelta aikuiselta.

Nyt oltiin joulu ja uusi vuosi Langkawilla, 2 viikon matka 3600,- kahdelta aikuiselta.

Suunnittelemamme ensi joulun ja uuden vuoden matka: lennot (suora) 1850 ja huvila 730 eli 2580,- ja kyseessä viikon pidempi matka!

Kyllä omatoimisesti siis säästää mutta suurin etu on se, että ei ole 100 suomalaista samassa läjässä.

Vierailija
2/44 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Phuket Zoosa kuultiin hetki suomenkieltä ja kerran iltatorilla. Mielestäni ei ole turistirysä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 2 aikuista ja 6v lapsi 15pvä Thaimaan Krabille suorilla lennoilla 3600eur ja matkatoimiston mukavuudet ja hotellit*** uima-altaalla ym herkuilla. Ei paha hinta ja vielä oppaiden palvelut kuuluu hintaa ja lentokenttäkuljetukset ym. En jaksais alkaa varaileen ties mistä ja miten..

Vierailija
4/44 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin siellä ja suomalaisia oli koko paikka täynnä.

Parasta oli se, että eräs ilta naapurit istuivat ravintolassa viereisessä pöydässä....

Ja tuosta parin päivän päästä oli ravintolassa 25 hengen seurue...tuttuja koko poppoo.

Jos jokaisen kaupan ja ravintolan sisäänheittäjä huutelee terve-terve jne on kyseessä suomalaisten turistien massapaikka.

Vierailija
5/44 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muita suomalaisia? Tai turisteja ylipäänsä? Mulle on ihan sama istuuko vieruspöydässä Matti Takahaikiältä vai Ahmad Turkista, ihan yks lysti, en mä ole siellä ihmisiä kyttäämässä.

Vierailija
6/44 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimme Krabissa muutama vuosi sitten ja olin todella pettynyt. Aonangin ranta on surkea; kapea, likainen ja täynnä niitä longtail veneitä. Kannattaa ehdottomasti suunnata retkelle johonkin saarelle. Kävimme esim 2 kertaa Hong-saarella ja se oli ihana paikka! Poda taas oli täynnä ihmisiä ja veneitä eikä siellä ollut kovin mukavaa vaikka kaunista olikin. Aonang on kyllä aikamoinen tyristirysä mielestäni. Olen aikaisemmin käynyt Khao Lakissa eikä sitä voi edes verrata Krabiin. Khao Lakiin lähtisin uudestaan, mutta en Krabiin.

Vierailija
7/44 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä häiritsee jos lomakohteessa on muita suomalaisia? Tai turisteja ylipäänsä? Mulle on ihan sama istuuko vieruspöydässä Matti Takahaikiältä vai Ahmad Turkista, ihan yks lysti, en mä ole siellä ihmisiä kyttäämässä.

lomaltansa hakemaan. Toisille riittää hotelli ja muut turistit, toiset tykkää taas tutustua enemmän kulttuuriin ja paikallisiin ihmisiin (niihin jotka eivät elä turismista) sekä elämäntapaan.

Vierailija
8/44 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä häiritsee jos lomakohteessa on muita suomalaisia? Tai turisteja ylipäänsä? Mulle on ihan sama istuuko vieruspöydässä Matti Takahaikiältä vai Ahmad Turkista, ihan yks lysti, en mä ole siellä ihmisiä kyttäämässä.

lomaltansa hakemaan. Toisille riittää hotelli ja muut turistit, toiset tykkää taas tutustua enemmän kulttuuriin ja paikallisiin ihmisiin (niihin jotka eivät elä turismista) sekä elämäntapaan.

miktään paikalliset tai nähtävyyksien perässä juokseminen, mutta en silti löhöä hotellilla lomaani, eikä minua muut turistit häiritse.

Vierailija
9/44 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla off-season, eli sadekauden hintoja?

hintaan 560€/aikuinen meno-paluu. Hotellit ja/tai talot netin kautta. Meillä esim Rayongissa 8yötä hotellissa 240€. Pattayalla 70€/2 yötä, Bangkokissa 150€/2yötä. Kuukauden vuokra esim jostain condosta vajaa 1000€ vastaaja kakkonen

Neuvo vähän, miten toimitaan, ettei tule ns väärää säästämistä.

Vierailija
10/44 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hintaan 560€/aikuinen meno-paluu. Hotellit ja/tai talot netin kautta. Meillä esim Rayongissa 8yötä hotellissa 240€. Pattayalla 70€/2 yötä, Bangkokissa 150€/2yötä. Kuukauden vuokra esim jostain condosta vajaa 1000€

vastaaja kakkonen

välilaskullisia lentoja, kun perille pääsee kymmenessä tunnissa ilman yhtään välilaskua. Olen valmis maksamaan siitä

Vierailija
11/44 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon välilaskurumbaan, enkä välttämättä varaisi hotelliakaan etukäteen, koska paikan päältä löytää edullisesti hyvän hotellin millä ei ole nettimyyntiä. Mutta 4-vuotiaan lapsen kanssa haluamma 4 tähden hotellin missä huippuhyvä uima-allas.

Vierailija
12/44 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lentoineen + hyvä hotelli aamiaisella. Mä en todellakaan ala viettää netissä tuntikausia rakentamassa omatoimimatkaa tällaiselle porukalle, jossa viisi lasta! Suora lento 11 tuntia mulle, kiitos ja vajaa tunti bussilla.

Sitten kun lapset ovat isompia voi harkita tuota omatoimimatkailua.

Vierailija
13/44 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaahan ensi jouluksi, uudeksi vuodeksi yht 3 viikkoa. Suora lento 920,-/aikuinen ja huvila 730,-/3 viikkoa. Huomenna saadaan tietää, saadanko se huvila, mikä halutaan.

Huvilassa 2 makkaria, vierashuone (eli 3 makkaria), olohuone, eurooppalainen keittiö, kylpyhuone poreammeella, terasseja 100 neliötä, rantaan matkaa 100 m ja käytössä 4 isoa uima-allasta.

Vierailija
14/44 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä varaatte lennot, entä majoituksen?

Vierailija
15/44 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thai Villagesta?

Vierailija
16/44 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

krabille ekaa kertaa. oisko jotain vinkkejä mitä pitäis ottaa huomioon?? ei olla thaimaassa ennen käyty.

Vierailija
17/44 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varattiin jouluksi samaan hintaan ja paikanpäällä 3vkoa

kakkonen

Taitaa olla off-season, eli sadekauden hintoja?

hintaan 560€/aikuinen meno-paluu. Hotellit ja/tai talot netin kautta. Meillä esim Rayongissa 8yötä hotellissa 240€. Pattayalla 70€/2 yötä, Bangkokissa 150€/2yötä. Kuukauden vuokra esim jostain condosta vajaa 1000€ vastaaja kakkonen

Vierailija
18/44 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa sopivaan ajankohtaan :)

ebookers.fi (.com myös), supersaver.fi, travellink.fi, matkaporssi.com, hotels.com, booking.com, lentoyhtiöiden omat sivut jne.

Vierailija
19/44 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa sopivaan ajankohtaan :)

ebookers.fi (.com myös), supersaver.fi, travellink.fi, matkaporssi.com, hotels.com, booking.com, lentoyhtiöiden omat sivut jne.

sivuja kertaakaan en ole saanut edullisempaa reissua itse räätälöimällä tai sitten pitäisi tehdä useampi välilasku, jotta pääsee halvalla.

Vierailija
20/44 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei kolmessa viikossa paljon paina, mutta reilun 1500€:n säästö painaa :)

saa sopivaan ajankohtaan :) ebookers.fi (.com myös), supersaver.fi, travellink.fi, matkaporssi.com, hotels.com, booking.com, lentoyhtiöiden omat sivut jne.

sivuja kertaakaan en ole saanut edullisempaa reissua itse räätälöimällä tai sitten pitäisi tehdä useampi välilasku, jotta pääsee halvalla.