Kansojen sekoittuessa keskenään.. (kysymys!)
Eikö sinua pelota suomalaisten erityispiirteiden häviäminen? Vaaleus ja sinisilmäisyys ovat resessiivisiä geenejä - ei tarvita, kun 3-4 sukupolvea tässä globaalissa maailmassa, ja kaikki ovat kokolailla ruskea silmäisiä, tumma hiuksisia ja ihon väri on mitä tahansa maitokahvin vaaleanruskeasta tummaan ruskeaan.
Minusta vaaleuden katoaminen olisi sääli. =(
Kommentit (79)
Samoin kuin se että joku päivä tässä kohtaa on taas puoli kilometriä jäätä. Ylipäänsä mikäli ilmastonmuutoksessa oikeasti käy niinkuin povataan, ts. Suomesta tulee maapallon paratiisi, arvaa kauanko täällä huseeraa suomalaiset-niminen kansa kun muualla käristytään ja lillutaan vedessä? Toisin sanoen suomalaiset on toast. Toisaalta taas jos käy niin että golf-virta hyytyy ja ikuinen talvi tulee pari tuhatta vuotta etuajassa, silloinkin suomalaiset on erittäin toast. Joten mitä jos koetettais sisäistää se että mikään ei ole ikuista ja nautittais vaaleista hiuksista niin kauan kuin niitä vielä on. Eikä ruvettais jollain rotusorrolla pitämään yllä jo valmiiksi tuhoon tuomittua yritystä.
arjalaisen rodunja... anteeksi maahanmuuttokriittisyyden ja rotujen sekoittumisen välilä niin valitsen jälkimmäisen. Edellisestä on jo riittävästi kokemusta.
Päteä edes jollakin... Olkoon se sitten sinisilmäisyys ja vaaleaihoisuus.
Hiukset voi värjätä vaaleiks ja käyttää sinisiä piilolinssejä. Suomalaisessa geeniperimässä on niin paljon sairauksia. Niistä päästään eroon kun kansa sekottii. Itse olen kyllästynyt atooppiseen ihottumaani. Sitä ei esiinny kuin vaaleaihoisilla. Hyvä että siitäkin sitten päästään!
katoaa kokonaan maapallolta
Niin sääli. Niin sääli.
Toivottavasti mun kauniit häikäisevän sinisillä silmillä varustetut lapset ei erehdy ottaan puolisoikseen tummaa ruskeasilmäistä.
mutta nyt oli pakko nauraa hetken. Miehelläni on ruskeat silmät (ja on muutenkin tumma vaikka on täysin suomalainen) ja silti lapset ovat perineet minun siniset silmäni ja vaaleuteni.
jotka ovat niin suomalaisia kuin voivat olla ja asuneet täällä pienellä alueella ilmeisesti todella pitkään, on ihan pikimustat hiukset. Mistä lie tuokin tulee. Mutta en siis osaa olla kovin huolestunut asiasta.
lyömättömän kauniit varsinkin naisella. Eloveenablondeihin en ole koskaan tuntenut kiinnostusta.
M41
arjalaisen rodunja... anteeksi maahanmuuttokriittisyyden ja rotujen sekoittumisen välilä niin valitsen jälkimmäisen. Edellisestä on jo riittävästi kokemusta.
yksikään suomalainen ei ole kuitenkaan jalogermaani vaan kuulumme ns. "bastardo"-rotuun, väittipä joku narukäsi halla-ähö mitä haluaa:)
nainen on parasta mitä suomessa olla voi.
tummia on maailma väärällään. vaaleahiuksinen vaalea kuulas iho ja siniset silmät se kääntää katseen aina
toinen mies. 41v. ja palaa jatkaan töitään
Mutta ihan varmasti pukkaa ulos seuraavissa sukupolvissa. Asun usassa ja olen nahnyt taman eri variaatiot.
Muistan myos nahneeni dokkaria cape verdesta ja tosi monella lapsella oli vaaleet hiukset ja vaaleet silmat (portugali vaikutusta kauan sitten). Brassit ovat hyva esimerkki kans.
http://www.gonomad.com/destinations/0803/cape-verde-fogo.html
Sinisilmäisyyden geenit eivät häviä populaatiosta koska muun värisillä silmillä ei ole mitään valintaetua.
Aina, kun kaksi ihmisitä, joilla molemmilla on perimässään se sinisilmäisyysgeeni (vaikka olisivat itse molemmat ruskeasilmäisiä), saa jälkeläisiä, on mahdollista että sillä jälkeläisellä on siniset silmät.
nainen on parasta mitä suomessa olla voi. tummia on maailma väärällään. vaaleahiuksinen vaalea kuulas iho ja siniset silmät se kääntää katseen aina toinen mies. 41v. ja palaa jatkaan töitään
Ap.
Mut ei nää nykymammat taida paljon kunnioittaa suomalaisuuttaan?
Ehkä persut puhdistaa ilman?
Sinisilmäisyyden geenit eivät häviä populaatiosta koska muun värisillä silmillä ei ole mitään valintaetua. Aina, kun kaksi ihmisitä, joilla molemmilla on perimässään se sinisilmäisyysgeeni (vaikka olisivat itse molemmat ruskeasilmäisiä), saa jälkeläisiä, on mahdollista että sillä jälkeläisellä on siniset silmät.
Huom. Tuo mahdollisuus toki on olemassa, mutta käytännössä se on lähes häviävän pieni.
Ap.
enemmän itsensä kaltaisia pariutumisvaiheessa.
En usko ikinä että vaalea rotu tulee häviämään, nämän on taas näitä rotuoppien kannattajien hölynpölyä.
Evoluution myötä ihmiskunta on levinnyt eri mantereille ja niiden eri alueille. Näin on syntynyt mustat, aasialaiset, euraasialaiset, intiaanit jne. Nyt politiikalla halutaan yrittää kääntää evoluution suuntaa ja saada eri rodut lähentymään takaisin toisiaan. Voidaan hyvin kysyä, miksi?
Mulatit on paljon kauniimpia ihmisiä kun sikaniskaiset, valkoihoiset, kalpeat ihmiset.
Sääli joo, mutta niin siinä vaan käy. ei tällainen pieni pohjolan valtio voi valloittaa värillään maailmaa
Evoluution myötä ihmiskunta on levinnyt eri mantereille ja niiden eri alueille. Näin on syntynyt mustat, aasialaiset, euraasialaiset, intiaanit jne. Nyt politiikalla halutaan yrittää kääntää evoluution suuntaa ja saada eri rodut lähentymään takaisin toisiaan. Voidaan hyvin kysyä, miksi?
Mutta käykö tässä niin?