Tein huoli ilmoituksen 72v serkusta
Serkkuni An ulkomailla asuva sisar B pyysi minua tarkastamaan että onko A kunnossa tai elossa. A 72v on katkaissut yhteydet. Puhelin pois päältä eikä osaa käyttää nettiä. Hän on lievästi kehitysvammainen autisti joka haluaa olla yksin. Hän ei päästa ketään sisaan. Soitin 112 ja poliisi meni lopulta väkisin sisään. Saimme tiedon että A on elossa.
Poliisin pyynnöstä huolimatta A ei ota yhteyttä eikä päästä kuulemma juristiakaan sisään (äitinsa perunkirjoitus).
Tein huoli ilmoituksen. Ja aion lopettaa yritykset. Olen ihan hajalla. B ei pääse Suomeen. B on minuun pettynyt.
Let it be
Kommentit (13)
Kuka hoitaa vammaisten asiat. Omaiset
Ei kun siitä menin hajalle ettei A vieläkään pidä sisareensa yhteyttä ja B syyttää minua. B ei pääse Trumpin takia Suomeen
En tiedä auttaako huoli ilmoituksen teko.
Vierailija kirjoitti:
Ei kun siitä menin hajalle ettei A vieläkään pidä sisareensa yhteyttä ja B syyttää minua. B ei pääse Trumpin takia Suomeen
Mistä on kysymys?
Vierailija kirjoitti:
SISKO on omainen, serkku on sukulainen!
Vierailija kirjoitti:
MIKSI ei muka pääse?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä auttaako huoli ilmoituksen teko.
Ihmisellä on OMA TAHTO, ei ole pakko ottaa vastaan apua jos ei halua!
Vierailija kirjoitti:
Ettei pääse takaisin maahan
Moiseen maahan, ei juuri hyvä häviä!
Vierailija kirjoitti:
Edunvalvonta myös , aikuisten.
Miksi pitäisi päästää juristi sisään. Perunkirjoituksen voi tehdä muualla. Se on hänen oma asiansa jos ei ole puhelin päällä. Silti elää omaa elämäänsä ja ilmeisesti syö, juo. Miksi pelotella muita poliisilla ja mitä jos sisaren kanssa kontakti ei toimi hyvin.
Lopeta.