tuleeko kauniille kauniita lapsia?
Kommentit (41)
Usein todella kauniiden naisten äidit ovat vähemmän kauniita, kuin tyttärensä. Näiden superkauniiden naisten tyttäret taas vähemmän viehättäviä, kuin superkauniit äitinsä.
onneksi jokaiselle vanhemmalle se oma lapsi on kaikista kauneinta :)
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 22:02"]
Usein todella kauniiden naisten äidit ovat vähemmän kauniita, kuin tyttärensä. Näiden superkauniiden naisten tyttäret taas vähemmän viehättäviä, kuin superkauniit äitinsä.
[/quote]
http://geniusbeauty.com/wp-content/uploads/2012/01/Cindy-Crawford-Kaia.jpg
[quote author="Vierailija" time="09.03.2011 klo 00:17"]
meillä hyvin kaunis lapsi.
[/quote]
Ihana!
Paras vastaus!
Supertähdet osaavat tuoda parhaat piirteensä esiin. Demi esimerkiksi ei aidosti ole sen näköinen kuin nykyään on vaan hänen tyttärensä on saman náköinen kuin Demi ennen kirurgiaa, Katso vaikka:
http://www.fanpix.net/picture-gallery/demi-moore-picture-13826199.htm
Madonnan tytär on aivan täysin samannäköinen kuin äitinsä nuorena ennen julkisuutta. Julkisuuteen pompsahtaessaan Madonnakin on muuttunut ulkonäöllisesti tosi paljon. KatsO:
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2010/04/29/article-1269672-04763620000005DC-190_233x335.jpg
Kim Basinger on hyvä esimerkiksi aidosti itsensä näköisestä naisesta jonka tytär on täysin äitinsä näköinen kaunotar:
http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/30/d1/75/30d175a30bab69478271921fa3106a57.jpg
ja on niitä muitakin. Kauniit naiset saavat kauniita lapsia isän ulkonäöstä huolimatta ja vaikkei lapsi olisi täysin äidin näköinen vaan isänkin piirteet näkyvät.
Ja tosiaan onneksi lapset ovat ainakin omille vanhemmilleen kauniita aina<3
Me olemme mieheni kanssa molemmat ihan tavallisen nakoisia omissa maissamme. Kuitenkin 'risteytys' on ilmeisesti toiminut koska lapsemme ovat kiinnittaneet aina huomiota kauniilla ulkonaollaan. Varsinkin tyttaremme on vain kaunistunut kun ikaa tullut lisaa. Vaikuttaa etta ovat perineet molemmilta ne parhaat piirteet ulkonaollisesti ja ne eihyvat piirteet ovat 'laimenneet' koska olemme mieheni kanssa varsin eri nakoisia.
Olen myös huomannut että eri rotuiset saavat monesti kauniita lapsia... mutta yleensäkin kaikki taitaa on sattumankauppaa, joten ei, kauniit eivät välttämättä saa kauniita lapsia. Onneksi toimii myös toisinpäin. Tietyt piirteet kuitenkin periytyvät helpommin.
Tuli tässä mieleen juuri kuollut Marja Korhonen: kuulin joskus aikoinaan hänen haastattelunsa radiosta, joka oli kaikin puolin mielenkiintoinen, olihan Korhonen älykäs ja hauska näyttelijä, joka oli monessa mukana.
Eräs kohta haastattelusta jäi erityisesti mieleen: Korhonen muisteli nuoruuttaan, epävarmaa teini-ikäänsä. Kuinka ihmiset tulivat kysymään, et sinäkö se oot sen Heidi Blåfieldin (suomi-filmin varhaiskauden filmitähti) tytär, se sun äitis se kyllä oli todellinen kaunotar. Suurin osa ihmisistä ei varmaan tarkoittanut mitään pahaa, mut jokainen voi kuvitella, miltä tuollainen tuntuu epävarman, tavallisen näköisen teinitytön korvin.
Äitini on kaunis, siropiirteinen, paksuhuulinen, paksutukkainen...en usko että kukaan meitä lapsia rumiksi kutsuisi. Ei nyt mitään prinsessoja ja prinssejä olla, mutta vähintään miellyttävän näköisiä muiden mielestä. Isäni on ihan tavallinen, vähän jännä nenä mutta kukaan sitä ole perinyt.
Tutulla on taas äiti hyvin kaunis ja tyttärensä äitinsä näköinen, upea, mutta pojat vähän rumia.
Luusto, luusto. Tyttäreni on onnneksi perinyt luustoni. Eipä muuta sanottavaa.
Miten määritellään kaunis tai komea?
Säännölliset kasvonpiirteet, ihana hymy ja säihkyvät silmät?!
Kasvoihin ja tyyliin sopivat hiukset?
Kropan suhteet normaalit (hups, mikä on normaali?)?! =D
Kaikki riippuu kaikesta.
Lasten isovanhemmistakin.
Minä olen ollut havaitsevinani, että missien tyttäret ovat isiensä näköisiä.
En muuten osallistuisi tähän, mutta taidan olla jo vähän tillin tallin...
Hyvää juhannusta!
Meidän lapsista tuli täyssarjallinen isovanhempien kopioita...juuri niin että monet epäedulliset piirteet tuli väärälle sukupuolelle. Mutta ihania ne on silti!
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 23:51"]
Minä olen ollut havaitsevinani, että missien tyttäret ovat isiensä näköisiä.
En muuten osallistuisi tähän, mutta taidan olla jo vähän tillin tallin...
Hyvää juhannusta!
[/quote]
Misseissä on taidettu aina suosia sellaista pienipiirteisyyttä, ja kai silloin käy herkästi juuri noin. Ja jos piirteettömään naamaan laitetaan isän yksi eri mittakaavaan veistetty yksityiskohta, niin hassultahan se näyttää.
Mä en oo kaunis mut mies komeahko... poika on kun enkeli. Kummallakaan suvussa ei kauniita mutta jostain ikuisuuksien takaa sai vauva poika geeninsä. :)
Mä en oo kaunis mut mies komeahko... poika on kun enkeli. Kummallakaan suvussa ei kauniita mutta jostain ikuisuuksien takaa sai vauva poika geeninsä. :)
39 ja 40 osaa käyttää kännykkää, anteeks.
Jos lapsena ruma vanhana kaunis. Näin se vaan menee. Esimerkkinä sanon yhden tuntemani ihmisen joka oli lapsena todella kaunis. Luonnonkiharat ruskeat hiukset, nappisilmät, pyöreät posket, oikein sellaisen enkelimäisen näköinen. Nyt tyttö on jo iso ja nenä kasvanut valtavaksi ja silmät tuntuvat menevän kokoajan kauemmaksi toisistaan. Huono iho ja luihu naama.
minkään näköinen..
Kapeat kasvot, yli pienet korvat, varhain kaljuuntunut...
Mutta meidän lapsi on jumalaisen sievä!
Kiitos munasolun lahjoittajan, on täytynyt olla todella kaunis, että mieheni perimällä ollaan saatu noin kaunis lapsi.