G: Oletko koskaan ollut sen näköinen, että olisit päässyt Miss Suomi kilpailuun?
Kommentit (59)
Oma äiti lienee monesta lapsesta kaikkein kaunein.
MUTTA katsottiin missikisoja viikonloppuna ja 7v tyttoni kysyi, miksi mina en osallistu tallaisiin kisoihin. No, ikaa on nyt 35 ja kroppa on mita on 2 lapsen jalkeen. Lapsen mielesta olisin kuitenkin ihan hyvin voinut osallistua ja vaikka voittaakin, jos vaan olisin laittanut kiharoita hiuksiin. Tama riittaa minulle :-) Tuli hyva mieli .
ainakin ihmiset ovat minulta kyselleet asiasta. Olen nyt 42 v ja juuri tällä viikolla kysyttiin, että olenko koskaan osallstunut.
Olen 176 cm pitkä. Mutta en ole koskaan ollut niin linnunluinen. Nuorena painoin 60 kg (nyt 65 kg), mutta olen paljon tiimalasimpi kuin mallit ja missit.
Mutta en olisi silti koskaan osallistunut.
Arvostan missejä, mutta ala ei ollut mua varten. Olen halunnut päteä muilla tavoin.
Pituus olisi nippa nappa riittänyt, mutta kasvojani on aina kehuttu todella kauniiksi.
Minua ei siis kuvailla hyvän näköiseksi, sieväksi tai nätiksi, vaan nimenomaan kauniiksi ja yleensä vielä todella kauniiksi :D
Nyt ei olisi kropan, eikä iän suhteen mahdollisuuksia, mutta edelleen saan kehuja kasvoista :)
Onko täällä vaan nyt rehellisiä turisteja?
mutta olen liian vanha:( Nuorempana oli aknea ja huono itsetunto. Olen vanhempana vasta alkanut kukoistamaan:)
tosin lähdin mukaan ympäristön painostuksesta :) Siksi en muihin vastaaviin koskaan osallistunut. Sanoin että olen jo missi, ei enää tarvitse, heh...
Edelleen joskus kysytään, olenko osallistunut mihinkään kisoihin. Olen 175 cm, hoikka, pitkät hiukset ja kasvot on kauniit. Toki ikää on jo kohta 40 joten ehkä miss isoäiti on seuraava :)
no EN! :D Perusnätti naapurin likka, pärjää siinä ny sitte...
missikisoihin.Ei tällä vartalolla eikä naamalla. Olen punk-henkinen ulkonäöllisesti, en todellakaan mikään klassinen kaunotar...
Pituus 167 cm ja paino 50 kg (19-vuotiaana!) olisi ehkä juuri menetellyt ja muodotkin muuten, mutta koipeni ovat aina olleet muodottomat pökkelöt.
Naamassa silmät, nenä ja suu on suht oikeilla paikoillaan, mutta en tosiaan kuvittele olevani mikään missiluokan kaunotar.
ainakin ihmiset ovat minulta kyselleet asiasta. Olen nyt 42 v ja juuri tällä viikolla kysyttiin, että olenko koskaan osallstunut.
Olen 176 cm pitkä. Mutta en ole koskaan ollut niin linnunluinen. Nuorena painoin 60 kg (nyt 65 kg), mutta olen paljon tiimalasimpi kuin mallit ja missit.
Mutta en olisi silti koskaan osallistunut.
Minulta tosin kyselitiin joskus 20v sitten, että aionko osallistua missikisoihin tai olenko kiinnostunut mallin duunista jne. Nykyään olen ikäisekseni edelleen varsin hyvännäköinen, vaikkakin vähän liian paksu > 12 kg painavampi, kuin nuorena.
Missi-tms kauneuskilpailut eivät minua koskaan kiinnostaneet, eivät vähääkän - eikä siihen olisi ollut edellytyksiäkään - ja lisäksi 2 hyvää ystävääni olivat molemmat eräänä vuonna miss suomi finaalissa ja he tosiaan olivat minua paljon sirompia ja söpömpiä - mutta näytösmallina sen sijaan olin useita kertoja; ottivat minut oikeiden mallien ja missien sekaan varmaankin siksi, koska olen kuitenkin hyvin näyttävä ja osasin kävellä hienosti "mallityyliin" korkokengillä :)
nykyään olen 41v/175cm/70kg ja itseeni lähes tyytyväinen.
mutta liian lyhyt ja länkisäärinen
En ole mikään ruma mutten riittävän kauniskaan. Ja nykyään olen liian rupsahtanut ja paksu. Mutta en ollut tarpeeksi kaunis silloinkaan kun olin vielä hoikka.
muuten olis näköä, mutta olen niin lyhyt, ettei huolittaisi, 160cm.
Naamalta ja kropaltani olisin kyllä kelvannut ja varmaan pärjännytkin vaikkakin rintani olisivat C/D kuppina voineet olla liian isot. Olen hyvin urheilullinen ja luonnostaan hoikkarakenteinen.
Pituutta minulla on vai liian vähän.
Moni kehoitti hakemaankin. Kauneuskilpailut eivät kiinnostaneet minua.
Lasten jälkeen mitat samat, mutta kroppa kokenut sen verran, että ei olisi enää mitään mahkuja. Kiinnostuskin tosin edelleen se sama nolla :)
Kroppa on sellainen, että siitä olisi nuorempana saanut treenaamalla ihan kelvollisen, mutta siinä vaiheessa, kun oli missi-ikäinen ja missimitoissa (172 kg ja 55 kg) en treenannut ja ollut tarpeeksi kiinteä. Siihen aikaan minulla oli jossain välissä jopa sellaiset hiukset, joista olisi saanut kelvolliset, mutta yleensä olen ollut lyhyt- tai polkkahiuksinen. Kasvoista olin nuorempana ja olen edelleenkin nätti ja moni on sanonut kauniiksi, mutta en kyllä ole mikään missikasvo. Suurin este Miss Suomi -kisaan osallistumiselle on kuitenkin aina ollut luonne.