Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oletko koskaan ollut sen näköinen, että olisit päässyt Miss Suomi kilpailuun?

Vierailija
08.03.2011 |

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

165cm pituudella ei missimittelöihin olisi ollut menemistä. Ja ulkonäköä suurempi ongelma olisi ollut luonne...

Vierailija
2/59 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kropalla kyllä. 170 cm ja 50 kiloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorena minulla ei ole ollut mitään tyylitajua mm. hiusten suhteen, ja pituuttakin on ihan liian vähän, painoakin sen verran että hoikimmillani olen ollut täysin normaalipainoinen mutta en hoikka.

Vierailija
4/59 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mulla esteenä oli nuo pahat arvet.

Vierailija
5/59 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kroppani puolesta en koska olen aina ollut lievästi ylipainoinen.

Vierailija
6/59 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

165cm pituudella ei missimittelöihin olisi ollut menemistä. Ja ulkonäköä suurempi ongelma olisi ollut luonne...

Vierailija
7/59 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kropan ja pituuden puolesta kyllä ja sitten, että pituutta 170-175cm ja minusta missin pitäisi kyllä olla vähintään se 175cm tai ei ole mitään mahdollisuuksia kansainvälisesti.

Nykymissit ihan liian lyhyitä.

Vierailija
8/59 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en ole ollut nuorempana yhtään pidempi kuin nytkään! Alle 165 cm ei mielestäni ole kovin edustavan näköinen missi, jää muiden jalkoihin.

Vierailija
9/59 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupunkia kiertäessä joku mies tuli ihan tosissaan selittämään, että on löytänyt muitakin missejä ja mun täytyis muka osallistua. Nauroin räkäisesti ja heitin leikiksi koko asian, ei olisi tullut mieleenkään osallistua. Edelleenkään en voi tajuta miksi ihmisten pitää kilpailla kauneudesta, etenkin kun se kauneus on enimmäkseen meikeillä tehtyä. Ei ihan mun juttu, ei.

Vierailija
10/59 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni ilmoitti meidät molemmat muutama vuos sitten Mrs.Globe -kilpailuihin (rouvamissikisat) ja siellä tuli käytyä ja sijoituttua. Hauskaa oli, mutta ei sinänsä mun juttu. Aikuset naiset otti kaiken niin kamalan tosissaan... (-:

Ai joo, olinhan mä joskus Akaan tyttö!!! Hah hah hah! Se oli sillon muka kovinkin hienoa!!!!

sivistyksessäni on näköjään aukko... Minä kun luulin, että Akaa on uusi kunta muutaman vuoden takaa... ;)

Vierailija
11/59 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten paino oli sen ikäisenä tarpeeksi vähän, hiukset kivat ja naamassakaan mitään vikaa. Mutta olin vaan perusnaapurintyttö. Ja luonne sellainen, että en olisi halunnut mennä periaatteesta, vaikka olisi pyydetty. :)

Vierailija
12/59 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole eloveenamaisen näköinen

Vierailija
13/59 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana usein sanottiin missin näköiseksi ja kerran pyydettiin paikalliseen kilpailuun. No en olisi kuitenkaan menestynyt, koska rinnat ovat liian pienet (aa-kuppi) missimittoihin. Toki kroppa olisi vaatinut myös enemmän treenaamista. Pituus ja muut mitat olisivat olleet sopivat. Kasvoni ovat taikka olivat rehellisesti sanottuna mielestäni ehkä jopa kauniimmat kuin osalla nykyisistä finalisteista. Nykyisin painottuu mielestäni todella paljon vartalo, pitää olla huippureenattu, mutta kasvot voivat ilman meikkiä olla varsin tavalliset...itse ajattelen kauneudella eniten kasvonpiirteitä. No typerän rajoittavaa kauneusihannetta markkinoivat kisat, tuskin olisin osallistunut, vaikka olisin täysin missimuottiin sopinutkin

Vierailija
14/59 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, oli kroppa sellainen, että olisin päässyt leikiten. Kasvot on kauniit edelleen, mutta kropalla ei olis sinne mitään asiaa :D

Vierailija
15/59 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne ota sinne 153-senttistä, mutta ulkonäöllisesti olisin kyllä päässyt silloin kun painoin 43 kg ja oli kuitenkin B-rinnat ja hyvä kurvikas kroppa, pitkät vaaleat hiukset jne.

Vierailija
16/59 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen liian lyhyt mielestäni, 167cm, silloin 80-90-luvun vaihteessa (kun itse olisin sinne mennyt) ei niin lyhyitä siellä koskaan ollut. Nykyäänhän noita alle 170-senttisiä jo näkyy. Sen sijaan tein kyllä jonkun verran mainosmallin töitä, niihin kelpuutettiin lyhyempiäkin (tosin vähän rajoitetusti).

Vierailija
17/59 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 12-vuotiaana jaksoin kiinnostua misseistä.

Vierailija
18/59 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kropasta en oikein tiedä (siis silloisesta...).

Vierailija
19/59 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin vain pari senttiä Viiviä lyhyempi.

Vierailija
20/59 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis oli mitat kohdallaan ennen raskauksia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi