Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hammashoito, ei niin halpaa julkisellakaan

Vierailija
28.02.2011 |

Juu on tietysti HURJAN paljon halvempaa kuin yksityisesti. Noin puolet kun katson osotopalvelulaskua, mitä yritys on laskutanut ja minkä minä sitten maksan kaupungille.

Kahden hampaan juurihoito, 4 kpl 15-30 min käyntejä, arvatkaapa mitä tuli maksamaan ?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä ihmeen ostopalvelulasku

Vierailija
2/10 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olisit voinut hoitaa niitä hamapitasi ja käydä tarpeeksi usein hammaslääkärissä!

*ei reikiä viimeiseen kymmeneen vuoteen*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

terkkarihinnoilla? Ei hammaslääkärissä käynti pidä hampaita kunnossa, vaan pitä ihan itse hoitaa niitä hampaita. tämä siis edelliselle.

Vierailija
4/10 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha vinkua kun olisit voinut hoitaa niitä hamapitasi ja käydä tarpeeksi usein hammaslääkärissä!

tällaisia idiootteja! Kun MINÄ olen tehnyt näin, niin toimii varmaan muillekin!

No. Otetaan mun tapaus. Mulla on synnynnäisiä poikkeamia hampaistossa, joten olen joutunut ravaamaan hammaslääkärillä oiottavana, leikeltävänä ja ties mitä. Eipä siihen paljon hampaiden harjaus auttanut.

Reikiä mulla ei kuitenkaan juuri ollut. Kunnes sitten sairastuin masennukseen ja söin n. vuoden sellaista lääkettä, joka kuivasi suuta. Ilmeisesti jotenkin tuon lääkkeen vaikutuksesta mun suun bakteerikanta on muuttunut, koska mulle tulee nykyään reikiä, vaikka pesen hampaita ahkerasti ja käytän todella paljon xylitolia päivittäin 8esim. aina syömisen jälkeen).

Yksi juurihoitokin mulle on joskus uhattu tehdä, ja se johtui siitä, että alahammas painoi ylähammasta niin, että ylähammas oli jatkuvast kipeänä. onneksi ongelma on vähentynyt itsestään.

Joten työnnöpä tuo omahyväinen asenne perseeseesi ja mene kiusaamaan johonkin muualle.

Vierailija
5/10 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tiedoksi vaan että ihmisillä on myös erilainen hammasluu. Minulla äitini pilasi hampaani jo lapsen kun juotti mehua tuttipullosta yöt. Ja kun sen lisäksi on poikkeuksellisen pehmeä hammasluu (todettu teini-iässä kun olisi pitänyt laittaa raudat niin ei voinut) niin kaikki hampaat on paikattu jo kouluikäisenä.

Onneksi omilla lapsilla on toisin.

t ap

PS ja se maksoi 250 euroa, minulla ei pienituloisena olisi varaa yksityiseen, tuokin kirpaisee.

Vierailija
6/10 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole eroja. Ainoa tietty, jos on saanut tosi paljon sokeria, niin voi olla hieman eri rakenteista. Kuitenkin on kiille päällä, johon voisi hyvin oikomisraudat laittaa. Voi nelaittaa paikattuihinkin hampaisiin. Yleensä kyllä kotihoito ja ruokavalio pitäisi olla kunnossa.

Vierailija
7/10 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat pesen aamulla ensimmäisenä ja illalla viimeisenä. Iltaisin käytän myös hammaslankaa. Xylitol-pastilleja syön ruokailun jälkeen.

Siltikin on lähes vuosittain käytävä paikkaamassa hampaita. Näin on ollut aina :(

kun olisit voinut hoitaa niitä hamapitasi ja käydä tarpeeksi usein hammaslääkärissä!

Vierailija
8/10 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat pesen aamulla ensimmäisenä ja illalla viimeisenä. Iltaisin käytän myös hammaslankaa. Xylitol-pastilleja syön ruokailun jälkeen. Siltikin on lähes vuosittain käytävä paikkaamassa hampaita. Näin on ollut aina :(

kun olisit voinut hoitaa niitä hamapitasi ja käydä tarpeeksi usein hammaslääkärissä! *ei reikiä viimeiseen kymmeneen vuoteen*

Vierailija
9/10 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hammasluu on kaikilla samanlainen. Turha hampaiden reikiintymistä sillä selittää. sillä on merkitystä milloin on saanut karies bakteeri tartunnan suuhun se yhdistettynä ruokavalioon ja suunhoito tottumuksiin, ksylitolin käyttöön..

useinpotilaat mys kun kysyy käyttääkö lankaa et joo, on niin ahtaat välit ettei voi! ja kun kokeilee niin hyvin menee, menis vaikka 2 lankaa kerralla.

harjaus aamuin illoin HUOLELLISESTI, lankaus iltaisin ja ksylitolia ruokaiklun jälkeen ja kaikki tämä säännöllisesti eikä pari päivää hml käynnin jälkeen niin kas, ehkä seuraavassa tarkastuksessa ei ole reikiä. Kannattaa kokeilla.

Ihmetyttää ainainen valitus siitä kuinka kallista hammashoito on kun kaikista halvimmalla ja helpoimmalla pääsisi kun hoitaisi hampaita kotona.

Vierailija
10/10 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksityisellä. Samalla kertaa paikattiin 3 hammasta, joissa kahdessa oli syvä reikä. Maksoi hulppeat 83€. Tiedän mihin kannan vastaisuudessakin rahani!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän