G: Oletko koskaan ollut sen näköinen, että olisit päässyt Miss Suomi kilpailuun?
Kommentit (59)
selkärangassa skolioosi eli kasvanut kieroon.
Miss XXL-kisaan olisin voinut mennäkin ja pärjätä.
joskus vuonna kivi ja vasara, mutta se jäi lopulta väliin kun multa meni tapaturmassa jalka poikki ja kuljin koipi kipsissä muutaman kuukauden.
terv. Kääkkä
Liian lyhyt eikä varmaan pärstäkään vastaa missitasoa.
olen 175 cm pitkäkin.
Mutta mulla on pitkä selkä ja lyhyet jalat, joten tuskin olisin pärjännyt uimapukukierroksella :)
Vaatteilla pystyi hämäämään...
Nyt nuo mitat ja ulkonäkö on kaukainen muisto vain... ylipainoa on tullut rutkasti :(
olen 155 cm pitkä :) Eli ei ole edes tarvinnut miettiä moista.
Meidän koulusta oli finaalissa yksi tyttö, enkä tosiaa ajatellut että olisi ollut jotenkin missiainesta, toki pitkä ja laiha, mutta kasvoista hyvin tavallinen koska ei kauheasti meikannut. Mutta oli kyllä sit itse kisoissa aika kaunis laitettuna. Ei kyllä sijoittunut.
pituudesta ei. Lisäksi perse on ollut aina liian leviä & tukkijalat.
mutta olin silloin 16-vuotias. Siis kisan esikarsintojen järjestäjät kuljeskelivat rannalla etsimässä uhreja. Tuskin olisin pärjännyt. Täysi-ikäisenä ei missi/prinsessa-jutut enää kiinnostaneet.
Liian lyhyt (164 cm) ja tasapaksu (myös hoikkana), ja naamassa ikävät aknearvet vaikka ihan kauniit kasvonpiirteet onkin.
mutta jälkikäteen kuvia katsellessa olisin voinut ihan hyvin - ehkä rinnat olivat liian pienet. Muuten pituus, kasvot, hiukset, kroppa oikein kauniit. Kyllä joku joskus heittikin, että missikisoihin sun pitäis mennä.
Nyt nelikymppisenä tulee välillä surullinenkin olo katsoessani parinkymmenen vuoden takaisia kuvia: miten kaunis ja hoikka olinkaan ja kuitenkin aina kuvittelin olevani jotenkin outo ja ruma. Nykyään stressaan kymmenestä ylikilosta, mutta tässä taitaa käydä taas niin, että kymmenen vuoden päästä huokailen, että miten hyvän näköinen olinkaan silloin nelikymppisenä ;-D
Pituutta riittaa, mutta olen normaalivartaloinen, en tarpeeksi hoikka.. ja kasvot.. no jaa..ja tukkakin olisi voinut olla paksumpi...
MUTTA katsottiin missikisoja viikonloppuna ja 7v tyttoni kysyi, miksi mina en osallistu tallaisiin kisoihin.
No, ikaa on nyt 35 ja kroppa on mita on 2 lapsen jalkeen. Lapsen mielesta olisin kuitenkin ihan hyvin voinut osallistua ja vaikka voittaakin, jos vaan olisin laittanut kiharoita hiuksiin.
Tama riittaa minulle :-) Tuli hyva mieli .
Minua myös kehotettiin kovasti osallistumaan, mutta jäi nyt sitten väliin kisat kuitenkin.
Lisäksi pituutta liian vähän eli vastaus on en.
Jotkut olivat sitä mieltä, että minun olisi pitänyt mutta jätin suosiolla väliin moiset mittelöt. En ole koskaan halunnut päteä ulkonäöllä.
Nykyisin tosin olen jo kääkkä ja ihokin roikkuu. Olin nuorena 164cm ja 47kg ja timmi likka :)
nuorempana olin liian hoikka ja nyt sitten jo vanhus :)
Tällä naamalla en ikinä olis päässy kisoihin, liian lyhyt olen myös. Ja nyt vanhemmiten on kilojakin.
ja kovasti yrittikin tyyliin pärjäisit varmasti.
En osallistunut, ei käynyt mielessäkään lähteä itseään esittelemään puolialastomana.
Ystäväni ilmoitti meidät molemmat muutama vuos sitten Mrs.Globe -kilpailuihin (rouvamissikisat) ja siellä tuli käytyä ja sijoituttua. Hauskaa oli, mutta ei sinänsä mun juttu. Aikuset naiset otti kaiken niin kamalan tosissaan... (-:
Ai joo, olinhan mä joskus Akaan tyttö!!! Hah hah hah! Se oli sillon muka kovinkin hienoa!!!!
pituuskin riittäisi, mutta naama ei ole tarpeeksi kaunis.