Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jättää aina vessan vetämättä, kun käy paskalla, ei pese käsiään (paskalta) tai

Vierailija
03.03.2011 |

ulkoa tullessaan, ei käy viikonloppuisin suihkussa ollenkaan, koska iho kuulemma kuivuu, pyörittelee koko ajan kotona ollessaan räkäpalloja sormiensa välissä. Pukumies ja ison yrityksen johtotehtävissä. Onko muiden miehet näin siivottomia?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muututtava. Ei hänen mielestään juusto ole räkäinen, vaikka niitä räkäpallojaan koko ajan pyöritteleekin. Kun ei niissä käsissä NÄY räkää, hänen mielestään. Kiitos, kun sain avautua asiasta. Jos yhden asian saan vielä lisätä, mies räkii limaa kadulla, vaikka lapsetkin olisivat mukana... aamulla sama räkiminen ja röhiminen kylpyhuoneessa.

Onhan minullakin ärsyttäviä tapoja varmaan, mutta kyllä mä nyt perussiisti olen ja vähän enemmänkin ja noudatan ihan perushuomaavaisuustapoja...

ap

Vierailija
22/45 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tästä lähtien käyttää VAIN ja AINOASTAAN sitä omaa vessaansa ja myös siivoaa sen itse. Sitten vaadit, siis VAADIT, että vessan ovi pysyy kiinni, ei tule hajuja. Samoin kerrot hänelle, että sinä ja hänen omat lapsensa ette voi syödä samaa juustoa, koska se on räkäinen!!!!!!

Miksi teillä ei ole seksiä? Tai siis ymmärrän kyllä jos hän on likainen, mutta mikä suhde semmoinen on?

Otat asian nyt vakavasti puheeksi ja lopetat miehen passaamisen. Kiva malli lapsille :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikea linja. Jos kaikki jättäisimme skeidamme vetämättä, säästyisi valtavasti vettä ja maailma pelastuisi.

Oikeasti paskojen jättäminen pönttöön on todella häiriintynyttä toimintaa. Onko miehesti ns. terve?

Vierailija
24/45 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain? Jos ukko ei korviaan lotkauta? Kiitos.

ap

Vierailija
25/45 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei vedä vessaa aina, jos käy kusella. Se ärsyttää. Ja ei pese ikinä kunnolla käsiään. Sekin ärsyttää. Paskaa voi myös jäädä reunoille, jotka minä sitten siivoan, mutta vessan osaa vetää isolla hädällä.

Vierailija
26/45 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä myös pesee kätensä niin ärsyttävästi eli pari tippaa vettä toiseen käteen ja se on siinä. Sitten se bakteerikäsi kuivaa sen meiän käsipyyheeseen. Kivaa. Itse olen myös lasten myötä supertarkka käsienpesuissa. Jos mies pesee lasten hampaat, niin he eivät tee muuta iltapesua (kasvot ja naama) lainkaan.

Vierailija
27/45 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä katselisi tuollaista miestä

Vierailija
28/45 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anaalifiksaatiovaiheeseen. Haluaa esitellä jätöksiään tyyliin:Äiti, tu kattomaan, mitä mä tein.

En suostuisi ihmettelemään moista.

Vai onko hänellä varhainen dementia? Alkaahan sitä jo alle 40v-ikäisilläkin.

Myötätunnot sulle, kun jaksat tuota. Täytyyhän siinä jotain hyvääkin olla, kun elämäsi jaat sen kanssa.

Vierailija
29/45 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei aikanaan ikinä vetänyt työpaikalla vessaa, kun kävi isolla hädällä. Jätti pökäleet sinne killumaan ja vahingoniloisesti vilkuili naisia, jotka olivat sinne vessaan hänen jälkeensä menossa (se vessa jota hän käytti, oli yhteinen miehille ja naisille).

Vierailija
30/45 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

johan tuo on huono esimerkki jo lapsille!!

Huutaisin,räyhäisin ja vaatisin miestä muuttamaan käytäntöään..

Vierailija
31/45 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

räyhääminen tehoa, ei siis oikein mikään. Hermostuu, jos huomautan asiasta.

ap

Vierailija
32/45 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi elämään päivääkään tuollaisen kanssa. Oletko huomauttanut, ettet pidä paskoista vessassa tai että pesee kätensä vessan jälkeen?

Hänelle on annettu lupa toimia noin ja se jatkuu niin kauan kuin annatte noin olla.

Ja paidatkin odottavat sileinä..

Mies voisi rakentaa ulkohuussin itselleen, ellei opi vessaa huuhtomaan.

Johan on kumma, kun aikuista miestä höösäät. Lopeta tuo heti tai sitten anna maistaa omaa lääkettään. Jätä paskat vessaan, tuo tarjolle juustoa, jossa on näkyvää paskaa.

Vierailija
33/45 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

ap

Ellei huutaminen auta (eihän se yleensä johda mihinkään), niin sitten toiminta. Lopetat palvelun, annat paskan haista.

Vierailija
34/45 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se ne räkäpallonsa laittaa? Älä vaan sano että syö ne (oksu). Mä en pystyisi katsomaan kodissani ihmistä, joka toimii noin. Itseäni tekee tarpeeksi pahaa se, kun isäni pesee kätensä niin huonosti / ei lainkaan vessareissun tai tupakoinnin jälkeen ja käsipyyhkeitä ei pese varmaan koskaan. Myös tiskirätti on sama vuodesta toiseen. Kiva syödä siellä lasten kanssa..

Vierailija
35/45 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä välttämättä mitään apua ole jos ap lopettaa miehensä passaamisen. Voi meinaan olla, etteivät lilluvat paskat ja muu sotku sitä miestä itseään haittaa tippaakaan.Eli sotkut senkun lisääntyisivät ja ap:n hermot menisivät lopullisesti.

Vierailija
36/45 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan nainen suostu elämään tuollaisen miehen kanssa, ellei itse harrasta samaa.

Jos on totta, tulee mieleen skitsoperheet, joissa kaikki sallittua.

Vierailija
37/45 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jotenkin täysin sokea sotkulle, ei esimerkiksi huomaa sotkevansa, jos tekee voileipiä ja muruset ja voikökkäreet jäävät pöydälle. Miehen äiti on kova siivoamaan ja minusta on tullut samanlainen - pidän yllä järjestystä, ettei kaaos saa valtaa. Nipo en mielestäni kuitenkaan ole, kyllä kahden tarhaikäisen lapsen perheessä kuraa ja muuta kulkeutuu sisälle ja sotkua tulee... tahallaan sotkemista en vaan voi sietää ja siksi miehenkin toiminnan miellän, vaikka ei se kai sitä ole. Että ei meillä sen takia tarvitse leluja pestä, että niissä olisi ruokatahroja, mutta sohvaa täytyy imuroida siksi usein, kun niiden pienten räkäpallojen lisäksi päästää raaputetaan hilsettä... juuh. Että onko mulla vaan harvinaisen juntti mies?!?

ap

Vierailija
38/45 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tällaista ole, vaikka käsien pesemättömyyttä ja muuta...

Vierailija
39/45 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättää sen niin siivottomaksi, että pakko aina pyyhkiä puhdistusaineilla sen jälkeen, että voi istua pytylle. Suihkussa ei käy kuin kerran viikossa saunaamisen yhteydessä ja senkin "pitkin hampain", vaikka haisee kauheelle hielle ym., koska raskas työ. Ei vaihtais puhtaita vaatteita koskaan ja lakanoita ym. liinavaatteitakaan ei saisi vaihtaa juuri koskaan. Kaivelee nenäänsä ja rapaa jatkuvasti itteensä jostain paikasta, laittaa sitten saaliinsa suuhun ja totta tosiaan näyttääkin löytävän paljon syömistä ittestään.....hyi! Että näin meillä. Ja tämä ei ollut provoa, vaan karua tosielämää. :(

Vierailija
40/45 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä