Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jättää aina vessan vetämättä, kun käy paskalla, ei pese käsiään (paskalta) tai

Vierailija
03.03.2011 |

ulkoa tullessaan, ei käy viikonloppuisin suihkussa ollenkaan, koska iho kuulemma kuivuu, pyörittelee koko ajan kotona ollessaan räkäpalloja sormiensa välissä. Pukumies ja ison yrityksen johtotehtävissä. Onko muiden miehet näin siivottomia?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni 9v. kertoo yleisissa vessoissa jos joku jattaa kadet pesematta (minulle). Huomautan vieraille lapsille jos unohtavat pesta katensa...

Meilla kaydaan joka paiva suihkussa ettei takapuoli ala haisemaan (lapsilla kun saattaa jaada pyyhkiessa jotain sinne). En asuisi tuollaisen ihmisen kanssa hetkeakaan joksi kuvailit miestasi. Perus hygienia pitaa osata pienesta asti jonka vanhepien pitaisi opettaa lapsilleen.

Vierailija
42/45 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukko ei koskaan nosta vessanpytyn rengasta ylös kun käy kusella, vaan kusee seisaaltaan siihen renkaan päälle. Aina pitää siivota ennen kuin itse pääsen vessaan. Myöskään lapsia ei voi päästää vessaan itsenäisesti, vaan aina on huolehdittava että joku siivoaa jäljet ensin.

Olen miettinyt että onko jotenkin vajukki? Ei se muuten ole, mutta tässä asiassa kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän kiinnittänyt huomiota lasten myötä, kun olen lapsille tapoja opettanut. Kaipa tuo osaa, mutta ei pidä niitä tärkeinä.

En ole kirjoittanut miehen pöytätavoista, mutta niihin lukeutuu kamala ahmiminen (aloittaa ruoan lappamisen suuhun kuin jotkut koirat), ryystäminen ja röyhtäily (ei nyt sellainen tahallinen ja äänekäs, mutta kumminkin, mistä tahansa juomasta, myös vedestä),

Lapset ovat ulkopuolisten palautteen perusteella hyvätapaisia, mutta pieniähän nuo vielä...

ap

Vierailija
44/45 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yäk

Vierailija
45/45 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nelikymppinen perheenäiti, en ikinä pese käsiä, paitsi suihkussa pari kertaa viikossa (jos ehdin ja jaksan). Kaivan nenää ja pyllyä ruokaa tehdessä :D

Mies on ylisiisti mutta en sille korvaani lotkauta. Yleensä keskittyy kyllä valittamaan talon siivottomuudesta.