Lue keskustelun säännöt.
Onko hölmö idea nelikymppisen velattoman
02.03.2011 |
naisen ottaa lainaa n.100 000€ ja ostaa asunto sijoitustarkoituksessa? Mies omistaa talon jossa asumme ja en edes halua siitä puolikasta, vaan ihan jotain omaa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On sinun asiasi mihin säästät. Asunnossa on suhteellisen vakaa ja hyvä tuotto ja arvo säilyy melko tasaisena, mutta sen hoitamisesta on vaivaa (remontit, vuokralaisten vaihtuminen jne.).