Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~Pitkään tuhdanneiden MAALISKUU~~~

Kommentit (124)

Vierailija
21/124 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi huippuyksilö on nyt totuttelemssa oloihinsa. Toivottavasti viihtyy ja tarraa lujasti kiinni. Viisi yhtä hyvänlaatuista laitettiin pakastimeen. Olin tosi helpottunut, kun kauhulla ajattelin että mitäs jos siellä ei olekaan kuin yksi hedelmöittynyt. Mikroinjektio tehtiin, kun miehen tavara ei ollut kovin hyvälaatuista. Aprillipäivänä saa testata, mutta en taida malttaa odottaa niin pitkään. Tänään ei ole ollut enää niin paljon kipuja. Liikuntakieltoa on seuraavat kaksi viikkoa. Kävellä vaan saa.

-Annique-

Vierailija
22/124 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma Helja, että folleja oli kasvanut runsaasti. Sullako oli punktio tiistaina? Tsemppiä sulle jo etukäteen punktioon. Toivottavasti saalis on hyvä ja kaikki munasolut hedelmöittyy!

Annique, Ihanaa, että saitte pakkaseen myös noin monta hyvää alkiota! Nyt toivotaan, että se yksi huippu yksilö tarraa tiukasti kiinni ja jää ne viisi muuta säästöön tulevaa varten. Otahan nyt iisisti siellä, alkaako kivut ja turvotus helpottaa? Toi kaksi viikkoa on niin pitkä aika odottaa tota testaamista, voi kun vois kelata sen ajan yli.

Täällä menossa pp 11 ja negatiivisissa tunnelmissa mennään. En malttanut olla urhaamatta yhtä herkkää mammaksi testiä eilen ja negahan se oli, lueskellut keskustelupalstoja ja aika monilla on näyttänyt jo pp 10 plussaa. No tyhmä minä, toki se voi vielä plussaksi muuttua, mutta en jaksa uskoa. Huomenna menossa verikokeeseen aamusta, jos se nega niin sitten saa lopettaa noi Luget. Oltiin eilen kaverin synttäreillä, kauan tiedossa olleet ja odotetut, no en tietenkään voinut kuitenkaan juoda. Olin kuskina, onneksi sain seliteltyä juomattomuuteni työvuorolla. Jännä kyllä miten se onkin aina niin outoa jos joku ei ota alkoholia...

Emma pp 11

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/124 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, nyt on tosiaan pregnylkin pistetty ja lääkkeetön vuorokausi edessä :) Mua jännitti kyllä tuo pregnylin pistäminen yhtä kovasti kuin se ensimmäinen piikki siellä sairaanhoitajan valvonnassa, mutta kun sain itseni rohkaistua niin hyvin se sitten meni eikä edes sattunut paljoa. :)

Nyt sitten vain jänskäämään tiistai-aamun punktiota, apuva.

Onnittelut Anniquelle hienosta kyytiläisestä ja monesta pakkas-alkiosta. Mahtavaa että teillä meni noin hyvin tuo hoito. :)

Emmalle tsemppiä viimeiseen/viimeisiin piinapäiviin. Vielähän se voi tosiaan plussaksi muuttua, eihän kaikilla todellakaan näy noin aikaisin raskaus kun se niin vaihtelee miten sitä raskaushormonia alkaa erittymään. Peukut vieläkin pystyssä sun puolesta!

Mites Ennulilla menee? Siellä alkaa vissiin myös olla kohta kohtalon päivä käsillä?

Täri täri enää alle 36 tuntia punktioon. :/ Jännäämisterveisin,

-Helja

Vierailija
24/124 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heljalla on jännät paikat. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja saavat paljon munasoluja poimittua.

Miten Emmalla kävi verikokeessa? Toivottavasti positiivisia uutisia!

Mulla on edelleen alavatsa hyvin arka. Yritin käydä eilen kävelemässä, mutta siitä ei tahtonut tulla mitään. Piti tosi hiljaa kävellä, kun alavatsassa tuntui epämiellyttävältä. Tein sitten paljon lyhyemmän lenkin kuin oli tarkoitus. Siellä olisi ollut todella kaunis ja aurinkoinen päivä, mutta pakko oli mennä kotiin lepäämään.

-Annique-

Vierailija
25/124 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei pitkästä aikaa!

Olen pitänyt vähän palstailutaukoa kun ei ole ollut oikein mitään kirjoitettavaa. Taustalla olen seurannut teidän muiden hoitojen etenemisiä, monella onkin piinapäivät menossa. Toivottavasti tulee paljon plussia!! :)

Mulle voisi päivittää listaan:

Roma

Minä 39 v. ja mies 35 v.

Esikoinen tyttö 11/08 (luomusti)

2. lapsen yritys aloitettu 12/09, menossa yk17

1. IUI 11/10 -

2. IUI 01/11 -

3. IUI 02/11 -

1. IVF 04/11

Eli 3. inssi ei odotetusti tuottanut tulosta. Nyt menossa välikierto ja ensi kiertoon olisi tarkoitus tehdä 1. IVF lyhyellä kaavalla. Ensi viikolla odotan tätiä saapuvaksi, joten silloin päästään vihdoin tositoimiin.

Meidän pitää miehen kanssa mennä vielä noihin veritartuntatautitesteihin eli siis hiv ja hepatiittitesteihin. Osaatteko sanoa kauan niiden valmistumiseen menee eli kun tällä viikolla mennään niin ovatkohan ensi viikolla valmiit kun hoidot taas alkavat? Ja jos eivät ole vielä valmiit, niin voidaankohan hoito aloittaa ilman sitä tulosta? Että kun pitää aina kaikki jättää viime tippaan!

Toivottavasti Emman verikoe on ollut positiivinen! Ja kaikille muillekin piinailijoille paljon plussatuulia. :)

Vierailija
26/124 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän pomppasi, kun näin että on tullut uusia viestejä ja ajattelin että Emma ilmoitti miten kävi verikokeessa. Olen käynyt vähän väliä kurkkaamassa. Jännitän kovasti Emman puolesta.

Roma: Eikös noiden verikokeiden tulokset aika nopeasti yleensä tule. Vaikea uskoa että se noista verikoetuloksista jäisi kiinni, ettei hoitoa voisi aloittaa. Voithan kysäistä asiaa sairaalasta.

-Annique-

Vierailija
27/124 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin siis aamulla heti kahdeksalta verikokeessa, mutta tuloksen saa vasta huomenna iltapäivällä! En tiedä minne ne sen joutuu lähettämään, koska kyllä mun mielestä se yleensä tulee samana iltapäivänä tai viimeistään seuraavana aamuna. No uskoa ei edelleenkään plussaan ole, tänään aamulla ennen labraan menoa apteekin oma nega. Ei kyllä ol eyhtään menkkafiiliksiä ja lämmöt koholla reilusti, mutta kai noi luget pitää menkkatuntemukset pois ja kuulemma nostaa lämpöjäkin. No huomenna tulee varmaa tietoa. Voikohan PAS:iin mennä heti tähän kiertoon, vai pitääkö odottaa yksi välikierto? Osaako joku sanoa. Onko Eve vielä lueskelemassa, tehtiinkös sulle PAS heti seuraavaan kiertoon?

Emma pp12

28/124 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmalla on jännää... toivotaan parasta ja pelätään pahinta.

Itse kävin tänään kierron lopun tarkistuksessa ja seuraavasta kierrosta alkaa hoidot. Kerrankin sitä oikein odottaa tätiä tulevaksi. Ehkä huomenna, ehkä keskiviikkona. Pureconilla mennään ja aloitetaan 225 iu:n annoksella. Apteekkiin meni sitten 740e kun hain kaikki lääkkeet kerralla, auts.

Meille lääkäri sanoi että pas heti perään jos ei tärppää tuoresiirrosta.

Vierailija
29/124 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma: Vai että noin pitkään pitää jännittää! Huh! Miten ihmeessä sitä tietoa ei voi saada heti, höh! Toivottavasti sen tulos olis eri kuin kotitestien. Sulla oli tosi aikaisin testaus siihen verrattuna mitä mulle sanottiin. Mullahan on siirrosta 14 päivää väliä ennen kuin käskettiin testata.

Meille ainakin sanottiin että pitää tuoresiirron jälkeen tulla kahdet menkat ennen kuin voi tehdä PAS:n. Eli yks normaalikierto välissä. Kattelin tässä just lomareissua huhtikuulle. Jos tärppää niin saa juhlia sitä ja jos ei, niin saa nollata päätään.

Nyytikki: Juu, nuo lääkkeiden hinnat on aivan järkyttäviä. Onneksi on Kelan maksukatto. Tosin valitettavasti Luget ei siihen kuulu. :(

*muoks* Voi p****. Äiti soitti just että mun 7 v nuorempi serkkuni saa vauvan. :((((

-Annique-

Vierailija
30/124 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin ois virallinen pissatesti päivä vasta ylihuomenna... Oon vaan taas niin hätänen...

Voi ei, noi on niin tyksiä noi vauvauutiset. Mun 6v nuoremmalla serkulla on kaksi alle 3v lasta, molemmat tulleet meidän tuhtaamisen aikana ja molemmat tärppäs ekasta yrityksestä.

Vierailija
31/124 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ole sitten vielä mitään hätää, jos oot noin ajoissa testaamisen kanssa. Se testitulos voi aivan hyvin muuttua vielä.

Mun serkku ei ole tuon miehensä kanssa ollut edes yhdessä vielä niin kauaa kuin me ollaan tuhdattu. :( Olisko ne seurustelleet vasta reilun vuoden. :(

-Annique-

Vierailija
32/124 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Eli oireetonta on täällä. Tissikipukin on loppunut. Toive plussasta hiipuu. Testipäivä on torstaina ja siihen asti ajattelin odottaa. Joo, tiedän, että läheskään kaikilla ei oireita oo ennen plussaa, mutta jotenkin on sellainen olo, ettei oo tärpännyt nytkään. Saa nähdä.

Emma: Voi harmi tuo nega! Pidetään kuitenkin toivoa yllä verikokeen tulokseen saakka! Taysissa sanottiin, että pitää olla yksi normaalikierto välissä ennen PASsia.

Roma: meidän insseissä (yksityisellä) sanottiin silloin, että riittää että miehen kokeet on tehty, ei tarvi olla tulokset tulleet. En tiedä onko sit IVF:ssä ja kaikissa sairaaloissa sama...

Nyytikki: Tsemppiä pistelyyn!

Annique: Hienoa, että huippuyksilö saatu matkaan!

Heljalle kovasti tsemppiä punktioon!

Ennuli

pp 11

Vierailija
33/124 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelli yk 33 (yritystä 06/08)

iät: 26 v. mies 32 v.

Toiveissa toinen lapsi, mulla tyttö 06/05, miehelle ensimmäinen.

1. IUI 03/10 + alk.rask.km 4+6,

2. IUI 04/10 -,

3. IUI 05/10 -,

4. IUI 08/10 -,

1. IVF 11/10, pitkä,

tuoresiirto 2.alkiota 11/10, -,

2. IVF 01/11, lyhyt,

tuoresiirto 2.alkiota 01/11, -,

3. IVF 04/11, pitkä (2kk:n lamautus),

oikein hurjasti tsemppiä kaikille piinailijoille! (ja muillekkin tietenkin) Ja toivotaan että se Emman nega muuttuisi vielä positiiviseksi!

Taustalta päivittäin lueskelen teidän kuulumisia.

Omassa navassa tosiaan sen verran että 3.IVF on meneillään, aloitettu jo 20.2 ja viimeiseksi tämä jää. Toivotaan parasta, vaikka toivoa meidän kohdalla ei taida niin kauheasti olla. Mutta toivottavasti teillä muilla käy parempi tuuri! Ja Sofinkin olisi parempi jo plussata niistä insseistä! :D Sitä oon ootellu kuin kuuta nousevaa :)

-Nelli

34/124 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos emma on saanu verikokeiden tulokset? Peukalo pystyssä toivotaan parasta.

Kuinkas heljan punktio sujui? Toivottavasti saaliina monta kypsää munasolua.

Ennulille positiivista testiä tosrtaille toivotaan.

Annique tsemppiä piinailuun.

Romalle ja Nellille tervetuloa taas mukaan jännäilemään. Toivotaan että teille molemmillä nyt ptkän yrityksen ja monien hoitojen jälkeen saadaan se nyytti kotiin.

Anteeksi, jos unohdin mainita jonkun...

Omaa napaa...

Jännittää kamalasti. Sunnuntaista asti testannut useilla testeillä haaleeta toista viivaa. Jokaiseen tekemääni testiin se toinen viiva on ilmestynyt. Paljon haaleampi kuin kontrolli viiva, mutta silti ihan selvästi havaittava. Torstaina, kun siirrosta se kaksi viikkoa, taidan tehdä seuraavan ja sitten varmasti suuntaan vielä verikokeeseen saamaaan viimeistä varmuutta. Mahaa nippailee pienesti samalla tavalla kuin ennen menkkoja, mutta kivut on poissa. Tissitkään ei enää oo niin kipeät kun ne on olleet. Varmaan kuvittelen itselleni aika ajoin etovaa oloa.... Pessimistinä en silti vielä iloitse mahdollisesta plussasta.

muoks. anteeksi kirjoitusvirheet. Taidan silti salaa itseltäni olla innoissani...

Vierailija
35/124 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

takki aika tyhjä. Ei nyt jaksa kommentoida muiden kuulumisia. Soitin Avalle ja yksi kierto väliä ja sitten PAS. En kyllä tiedä mistä siihen rahat, mutta mä en jaksa odottaa sinne hamaan syksyyn niitä julkisen hoitoja ja pääseehän tosta paljon helpommalla, kun ei munarakkuloiden kasvatusta ja punktiota. Kysyin kahden alkion siirrosta jos ne on kerran samassa oljessakin ja vieläkin oli aika nihkee siihen myöntymään. En ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa, kun ei tää kerran näytä onnistuvan niin ei kai siinä mitään kaksosraskaus riskiä edes silloin ole. Voi v.... mua oikeesti ottaa niin päähään tää tuhtaaminen!

Onnea Usko, kyllä se plussa on, usko pois.

Emma pp 13 vielä, muuttunee lugejen lopetuksen jälkeen pian kp 1

Vierailija
36/124 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin pahoillani puolestasi!!

-Annique-

Vierailija
37/124 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se auttaa vaipua epätoivoon. Pää pystyyn ja kohti uusia haasteita. Nyt plussaattet kaikki muut, todella toivin teille joka ikiselle onnistumista!

Emma

Vierailija
38/124 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti tsemppiä Nelli!!! :) Sormet ja varpaat pystyyn! =)

Emma: oikea asenne sinulla, tsemppiä!! :-)

Tulinvaan tässä nopeasti kertomaan että menkat alkoivat taas ja nyt mennään kp 10/27-31. Se hyöty tuosta vyöhyketerapiastaoli että pidensi luteaalivaihetta. Mutta kierron loppuvaiheen kipuja ei helpottanut (siis vähän ennen menkkoja). Mutta kuulemma ensin oireet pahenee ja sitten helpottaa.

Tällä viikolla en ole voinut käydä ollenkaan vyöhyketerapiassa kun lapsi on ollut kipeä ja minulla on korvatulehdus. :( Katsotaan nyt miten sinne pääsee, kun nyt pitäisi mennä ennen ovulaatiota. Ensi maanantaina olisi minun laskujeni mukaan ovis. Ja minulla on nenä ihan tukossa... :/ Olisikohan siitepölyjä tullut jo Suomeen tuulten mukana..?

Mutta tällaista. Tulen sitten taas kertomaan kun jotain tapahtuu.

Kovasti peukutuksia kaikille!!! bdbdbdbd! :)

Kp 10/n.28

Vierailija
39/124 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma: isot pahoittelut. Mutta todella ihailtava asenne sulla! :)

nyytikki: täällä odotetaan myös tätiä kuin kuuta nousevaa. Mulla on "onneksi" näin luomukierrossa ihan onneton luteaalivaihe, vain 9 päivää, kerrankin siitä on jotain iloa. Odotan siis tätiä saapuvaksi ensi maanantaina.

Ennuli: toivottavasti huominen tuo plussan tullessaan, eihän se oireettomuus tosiaan mitään tarkoita välttämättä. Peukut on pystyssä sun puolesta! :)

Nelli: paljon tsemppiä alkaneeseen hoitoon, toivotaan että nyt tärppi käy.

Mutta mitä ihmettä on 2kk:n lamautus? Mä olen vielä niin pihalla näistä termeistä..

Usko: kyllähän se haaleakin viiva plussaa merkkaa. Varovaiset onnittelut ja paljon onnea huomiseen testailuun. :)

ON: käytiin miehen kanssa niissä veritesteissä ja hyvin ehtivät kuulemma vastaukset ensi viikolle, huh helpotusta. Nyt ei sitten muuta kuin odotetaan menkkojen alkua. Suoraan sanottuna tuleva hoito pelottaa aivan mielettömästi, varsinkin se punkteeraus. Mulla on aivan tajuton neulakammo ja ajatuskin siitä... no, täytyy toivoa että sitä lääkettä saa niin ettei oikein mitään asiasta tajua.

Paljon plussatuulia kaikille piinailijoille ja muillekin myös! :)

Vierailija
40/124 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelli, ihana kuulla sustakin täällä, blogissa käyn kyllä säännöllisesti!:) Teillä mennään niin järeillä aseilla, että eihän tuossa voi kun onnistua!!:) Ja kyllähän tässä kovasti yritetään sitä plussaa..:)

Emma, hali!!? Ihana, että sä jaksat olla noin positiivinen! Nyt pidät kuukauden tuuletustauon ja sitten haet sen plussan sieltä passista!!:) Pidät pääsi ja vaadit sen kahden siirtoa!

Usko, mähän sanoin, että se yksi riittää!!!;) Niin jännään sun puolesta täällä. Tuu heti huomenna kertomaan kuinka kävi!! Millä testillä sä muuten niitä viivoja saat?

Romalle kovasti tsemiä hoidon aloitukseen!! Varmaan kaikkia pelottaa yhtä paljon, onneksi sulla on täällä hyvä tsemppiryhmä..:)

Kiva kuulla sustakin 2pojanäiti. Kylä paju ainakin jo kukkii, että saattaapi olla allergiaakin. Mulla ainakin jo vaikuttaa.. Hyvä, että vöyh.terapiasta on hyötyä, toivottavasti auttaa vielä kipuihinkin!!

Ennuli, oireettomuus ei vielä tarkoita mitään! Noita blogeja läpikäyneenä, yleensä se kierto mitsät plussataan, on se oireeton ja vuosien oireiden kyttäys on ollutkin turhaa.. Mites sä nyt voit, testipäivän lähestyessä? *toivotaan parasta*

Mites Heljan punktio meni?? Olikos se eilen? Kovasti jännäilen sunkin kuulumisia..

Entä mites Anniquen tunnelmat? Joko sulla alkaa kivut/arkuus hellittää?

Nyt pitää ihmetellä, että mihin Evis on kadonnut?!?! Huhuu....

Omasta navasta ei raportoitavaa.. Tätiä odotellaan viikonloppuna..

Sofi dpo11