Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautiset myöhässä

01.03.2011 |

Hei, olen lokakuusta 2010 lähtien ollut ilman pillereitä yrittäen tulla raskaaksi. Eka kierto oli 30 päivää. Sen jälkeen kierrot ovat olleet joko 27 tai 28 päivää, vaihdelleet vain jommin kummin. Nyt tämä kierto ollut jo 32 päivää eikä kuukautisia kuulu (ei siis kauheesti myöhässä, mutta uusi asia). Tein aamulla Predictor raskaustestin, joka näytti negaa, mutta katsoessani testiä vartin päästä uudestaan, olin huomaavanani hyvin, hyvin haalean haamuplussan. Mietinkin, että näinkö haamun vain toiveajatteluna vai pistikö sen kontrolliviiva sieltä alta silmiini. Oireita mulla on lisääntynyt pissaamistarve, juon edelleen yhtä lailla kuin ennenkin, en siis ole juomistani lisännyt tai vähentänytkään. Välillä on tylpähköä kipua jommalla kummalla puolella mmunasarjojen kohdalla. Aamupahoinvoinnista vaikea sanoa mitään, koska mulla on läpi elämäni ollut vaikeaa syödä aamuisin. Syön, mutta välillä oksettaa tai yökin, eli kun se sama on nytkin, niin se ei ole uutta.

Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia? Milloin pitäisi tehdä uusi testi?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota vielä muutama päivä ja tee sitten uusi testi. Joillakinhan raskaus ei heti testissä näy ja joillain jopa ollenkaan muuten kun verikokeesta. Onnea matkaan!!! =) Oireet ainakin kuulostaa lupaavilta ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla