Miten naisista on ällöttävää jos toisella naisella näkyy
dekolteetä ja tissivakoa ? En voi tajuta tuollaista ajattelua ollenkaan. Mikä ihmisen ajatusmaailmassa on pielessä, jos ihan asiallisesti pukeutuneella ihmisellä on avara kaula-aukko ja näkyy rintavako ja se jotakuta sitten ällöttää?
Kommentit (52)
http://www.celebritywonder.com/picture/Paula_Abdul/PaulaAbdulat_Countes…
http://www.celebritywonder.com/mp/2007_Hey_Paula_%28TV_Series%29/paula_…
ja kyse samoista tisseistä, joten turha heitellä nyt sitä kateuskorttia.
poveaan. Itse en tee niin, mutta pukeudun pillifarkkuihin ja trikoopaitoihin, jotka nekin paljastavat aikas paljon kropasta. Kai sekin on jonkun mielestä ällöttävää.
Tissivako.
Ällöttääkö? Ei
Mauttoman ja tyrkyn näköistä? Kyllä!
Baarissa ja vapaalla eri juttu. t. isorintainen
Me kaikki emme työskentele ilmastoidussa toimistossa. Minulla on toppi päällä kesällä, viime kesänä oli tukehtua jo siihenkin...
Naiset nyt vertailee aina itseään toisiin naisiin, ja kyllä se kateus vaan aina välillä nostaa päätä. ;)
Saako sääriä korostaa, vai onko sekin mautonta?
kun naisella näkyy tissivako. musta on kiva katsella naisten rintoja, vaik oonkin hetero.
myös itsellä on isot rinnat ja usein tissivako näkyy. Näytän nimittäin tosi läskilta, jos pukeudun vaatteeseen, joka peittää tissit tosi hyvin eli johonkin väljään ja kaulaan asti olevaan paitaan.
minusta tissivako on seksikästä. toki esim hautajaisiin, lastenjuhliin ym pukeudutaan eri eli peittävämmin.
kun naisella näkyy tissivako. musta on kiva katsella naisten rintoja, vaik oonkin hetero.
myös itsellä on isot rinnat ja usein tissivako näkyy. Näytän nimittäin tosi läskilta, jos pukeudun vaatteeseen, joka peittää tissit tosi hyvin eli johonkin väljään ja kaulaan asti olevaan paitaan.minusta tissivako on seksikästä. toki esim hautajaisiin, lastenjuhliin ym pukeudutaan eri eli peittävämmin.
Tissivako.
Ällöttääkö? Ei
Mauttoman ja tyrkyn näköistä? Kyllä!
Mulla on A/B-kupit ja vielä rintamalli, jossa rinnat ovat aika kaukana toisistaan (chicken breast jenkeissä ;). Vako edellyttää täydellistä liiskaamista ja yhteenpuristamista.
Itse vähän pyöreänä ja suuririntaisena koen kyllä välillä haastavaksi pukeutua niin ettei tissivako lainkaan näy. Erityisesti nyt imetysaikana. No, enpä paljon missään liikukaan näiden lasten kanssa ihmisten ilmoilla, mutta se nyt on toinen juttu se.
Mutta siis minustakin on rumia ja mauttomia tissivakoja. Semmoisia pitkiä, yhteenliiskattuja, isojen rintojen hikisiä korttimittareita en pidä kauniina. Semmoiset voi saada omistanikin aikaan, ikävä kyllä. Mutta sopivasti avoin paita muuten suhteellisen hillityssä asussa on kyllä kaunis.
Monesti kuitenkin mielestäni pienemmät rinnat on kauniimmat, itsellä nyt on tällaiset isommanpuoleiset valitettavasti. On nämäkin kyllä ihan kivat, mutta valitsisin mieluummin itse pienet kuin suuret. Ainakin hoikkaan kroppaan, tällaiseen pyöreämpään sopii mielestäni paremmin suuremmat - on naisellisempaa niin.
En siis kutsunut tissejäni lapsikseni :D vaan nyt kun lapset on pienet en heidän kanssaan liiku missään missä tissini juuri kenellekään pääsisivät näkymään. :)
Baarissa ja vapaalla eri juttu.
t. isorintainen