Mielipide räväkästä naisesta?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Onko mielipiteitä?
ap
On, mutta kotikasvatus estää sanomasta niitä ääneen.
Googleta vähän, se on kuvailtu täällä monta kertaa punaisine purkkivärihiuksineen viskibassoineen tatuointeineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mielipiteitä?
ap
On, mutta kotikasvatus estää sanomasta niitä ääneen.
Juuri näin. Nykyään pitää pidätellä vääriä mielipiteitä hysteerisemmin kuin pieruja.
Olen räväkkä ja sanon suoraan asiat!
Ritu43v
Vierailija kirjoitti:
Olen räväkkä ja sanon suoraan asiat!
Ritu43v
Räväkkä on ainakin nimimerkki.
en haluaisi, että kukaan pitää minua räväkkänä. osaan kyllä tarttua toimeen, sanoa mielipiteeni ja olla hulvattoman hauskakin. mutta räväkkä - ei kiitos.
Yleensä matalan koulutustason perus duunia tekevä, vähän junttimainen totuudentorvi, joka tykkää puuttua voimakkaasti joka asiaan ja tekee sen usein kovaäänisesti. Tämä tyyppi tuo joka paikassa joka asiasta oman mielipiteensä esille vaikkei se aina olisi niin kovin suotavaa. Räväkät ihmiset mielletään koskus myös rääväsuisiksi joka on räväkän ihmisen karsein olomuoto.
Räväkkä-Sirpaa ainakin sanoo asiat suoraan. Haisee pahalle, ylimeikattu alemman tason juntti.
Rajaton luonnehäirikkö. Lyö jos sanot ei
Jos selöasesta tykkää eikä hävetä olla räväkän seurassa niin mikä ettei mutta jos itse olet hillitympi ja/tai kolutetumpi niin kierrä kaukaa.
Se muille avoimesti räväkkä voi olla sitä myös joskus sulle.
Itse mielöän räväkän negatiivisesti = käytöstavaton tai sivistymätön juntti.
Kysyin 78v äidiltäni mikä hänen mielestä on räväkkä nainen.
Hän sanoi että no semmonen mikä uskaltaa tehdä asioita eri tavalla kuin muut, omalla tyylillään eikä välitä muitten mielipiteestä. Semmonen joka vaikka matkustelee yksin ulkomailla tai muuttaa toiselle puolelle maapalloo asumaan, eli rohkea ja itsenäinen
Vierailija kirjoitti:
Yleensä sivistymättömiä moukkia.
Onneksi tuo sana kuvaillaan ihan toisella tavalla. Hiljaiset hissukat vasta moukkia ovatkin, saa lypsää tunnin ennenkuin osaavat edes sanoa nimeään. Häpeäisivät !
Synonyymi huonosti käyttäytyvälle, matalasti koulutetulle tai kouluttamattomalle, muiden tunteet ja osaamisen ignooraavalle totuuden torvelle.
Onko mielipiteitä?
ap