Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alasti vai seksihepenissä

Vierailija
07.11.2025 |

Minulla on lipastonaatikollinen seksiasuja, verkkosukkia, pitsialusvaatteita. Joskus kysyn mieheltäni, haluaisiko hän minun pukevan jotain niistä seksihetkiimme. Melkein aina vastaus on, että alasti parempi. Itse tykkäisin joskus vaihtelun vuoksi pukeutua seksiä varten.

Kysynkin nyt, onko tämä kovinkin yleistä vai tykkäävätkö muut miehet siitä että nainen pukeutuu seksiä varten?

Kumpi parempi seksileikeissä

Vaihtoehdot

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on poissa näkyvistä on paras vaihtoehto. Ei tarvitse kuunnella sitä nalkuttamista.

Vierailija
2/16 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen mies ja kaikki naiset joiden kanssa olen ollut on tykänneet että olen alasti. Yksi mies ollut joka tykkäsi että on kivat sukat ja nätit rintaliivit ja mustat tai punaiset pitsipöksyt. Ja seksi -sekä parisuhteet ollut kyllä sellaisia että kaikki fetissit ja preferenssit puhuttu auki eli ei mitään ujostelua ettei kehtaisi pyytää. Pukeudun siis välillä omaksi ilokseni, mies preferoi että olen alasti tai jossain sen risaisessa treenipaidassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mieluimmin alasti, mutta erittäin kaunis on bikiniasu, jossa alaosa korvautuu niin lyhyellä yläosan kanssa yhdenmukaisella hameella, että posliinivittu näkyy edullisesti.  

Vierailija
4/16 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle se on kiihottavaa kun nainen pukeutuu hepeneisiin ja pääsee kohta riisumaan niitä ;)

Vierailija
5/16 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ainakin miehenä tärkeää että saan riisua alaosan naiseltani. Se jotenkin mielestäni kuuluu osaan seksiä, tai on vähintäänkin erittäin seksikästä

Vierailija
6/16 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ja muualla molemmat. Viimeksi kun eräs pariskunta oli samassa sängyssä mun kanssa oltiin kaikki alasti. 

Vierailija
7/16 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin nais ystävälle rahaa ja pyysin häntä ostamaan uusia alus asuja ja rintaliivejä. Aikaa on mennyt perkeleesti enkä ole niitä nähnyt. 

Vierailija
8/16 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni kun käy ostamassa uusia alus asuja . Esittelee ne minulle ja nuolen häntä  niiden päältä. On osa ostosta. Kummallakin kunnon kiima. Minulla visuaalinen ja hän pitää siitä kun olen kiimoisaani.

Vierailija
9/16 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoin nais ystävälle rahaa ja pyysin häntä ostamaan uusia alus asuja ja rintaliivejä. Aikaa on mennyt perkeleesti enkä ole niitä nähnyt. 

Määkyl epäilen, et soon tehny oharin. Ei sillei saa tehä.  t. Kyöpeli

Vierailija
10/16 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän mieluiten jos jotain päällä minkä läpi ja alta voi kosketella mutta pehmeää kangas materiaalia koska olen tunto herkkä ja karhea tai tyhmä kangas vie halut pois. Usein seksi asut on pitsiä joka ei kiva sormissa eli alasti.

Vierailija
11/16 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täytekakussakin koristeet on ja kermakakussa kerma kuorrutus . namm

Vierailija
12/16 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stay-upit eikä muuta 

Vierailija
13/16 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä vähän ihmetyttää, että miksi niitä asuja sulle on kertynyt, jos mies ei niistä tykkää?

Vierailija
14/16 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo tyttisajalta on vaimoni käyttänyt naisellisia alusvaatteita  On tosi kiihottavaa kun hän nousee ratsaille ja avokuppirintsikat työntävät nännit saamaan kielihoitoa ja samalla saan sivellä hänen nailonsukkareisiään.

Vierailija
15/16 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä vähän ihmetyttää, että miksi niitä asuja sulle on kertynyt, jos mies ei niistä tykkää?

En ole aloittaja, mutta minulle on kertynyt sukkanauhasettejä, korsetti ja muutamia mätsääviä kalliimpia alusasusettejä, koska itse pidän niistä. 

Olisi kiva jos mies tykkäisi, mutta toisaalta ei myöskään haittaa ettei häntä voisi vähempää kiinnostaa. Sitten jos mies vaatimalla vaatisi vaikka seksiasuja (latex, haarahalkiopöksyt, joku huppu tmi), se olisi itselleni ahdistavaa. Mutta sellaisesta ei tarvitse huolehtia koska emme sopisi sitten muutenkaan sen miehen kanssa yhteen. 

Nuo minunkin mielestäni kiihottavat ja nätit ovat omaksi ilokseni. Miehelleni parasta on että olen alasti tai ainakin ilman alaosaa, tykkää nostaa paidan tai hameen ja todeta ettei alushousuja ole. :)

Ei minusta eri tavoissa ole mitään väärää tai outoa, kaikki ei vain käy yksiin. 

Vierailija
16/16 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitsi ei ole kiihottavaa, mutta muuten ehdottomasti seksivaatteita.