Miten naisista on ällöttävää jos toisella naisella näkyy
dekolteetä ja tissivakoa ? En voi tajuta tuollaista ajattelua ollenkaan. Mikä ihmisen ajatusmaailmassa on pielessä, jos ihan asiallisesti pukeutuneella ihmisellä on avara kaula-aukko ja näkyy rintavako ja se jotakuta sitten ällöttää?
Kommentit (52)
Ja bikineihin nyt muodostuu tissivako kellä vaan, muttei kukaan taida pukeuta moisiin työpaikalla, kaupassa jne, joista nyt oli kyse ;)
mutta lähtöoletushan oli, että jos naisella näkyy tissivako, niin kaikki ovat hänelle kateellisia. Minä taas väitän, että se riippuu ihan tisseistä ja niiden kantajista. Kyllä mä olen esim. paljon kateellisempi pienirintaisten urheilijoiden ulkonäöstä kuin esim. ko kuvassa olevien suuririntaisten. Aika harva kun kuitenkin on sekä urheilullinen, timmi, kaunis ja isorintainen.
Ääripäät on toki helppo vetää esiin, myös sillä henkilöllä joka piti tissivakoa kuin tissivakoa seksikkäänä ja kateutta herättävänä.
mutta vaikka itse haluaisin isommat rinnat, niin en silti huolisi ihan millaisia isoja rintoja vain. Niiden pitäisi olla kiinteät, ei-roikkuvat, arvettomat ja ylöspäin suuntautuvat ja ei semmoisia tule joka päivä vastaan vaikka olisi millainen tissivako vain. Mieluummin nätit ja pienet kuin isot ja rumat. Paras olisi tietysti isot ja nätit mutta nämä pienemmät on kuitenkin omasta mielestäni paremmat kuin monet isommat. Toisin sanoen ei, en ole kateellinen jos näen tissivaon, mikäli ne tissit ei ole myös kauniit.
On esim. ok koskea toista käsivarteen, mutta tissin taputtamista ei suositella. Intiimialueitaan ei pitäisi esitellä.
Toisin sanoen ei, en ole kateellinen jos näen tissivaon, mikäli ne tissit ei ole myös kauniit.
jolla oli päällään toppi, jossa oli tissikupit, joihin häthätää puolet tisseistä mahtuivat. Ällötti.
muutakin mutta en mä ainakaan ole koskaan nähnyt yksittäisen tissivaon leijuskelevan ympäriinsä. Yleensä ne on kiinni jossain naisessa muodostaen kokonaisuuden.
Ja bikineihin nyt muodostuu tissivako kellä vaan, muttei kukaan taida pukeuta moisiin työpaikalla, kaupassa jne, joista nyt oli kyse ;)
"Tyylittömän ihmisen on aina helpointa vetää esiin kateuskortti.
Näin välttyy siltä rasittavalta itsetutkiskelulta."
Miksi sitten rikkaat aina ottaa kateuskortin esiin jos heitä kritisoi???? Onko ne tyylittömiä???
"Tyylittömän ihmisen on aina helpointa vetää esiin kateuskortti. Näin välttyy siltä rasittavalta itsetutkiskelulta." Miksi sitten rikkaat aina ottaa kateuskortin esiin jos heitä kritisoi???? Onko ne tyylittömiä???
Ihmettelen vain, miten joku viitsii pukeutua niin, itse kun en tykkää pitää paitoja, joissa on liian avoin kaulus, tulee epämukava olo.
sen nyt onko tissit ja niiden kantaja hyvännäköinen vai ei, jos on niin avonainen paita päällä, että se tissivako näkyy eikä tyyppi kulje burkhassa. Eikä ainakaan mun kateuden saavuttamiseksi riitä ne pelkät hyvät tissit, kaiken muunkin pitää näyttää hyvältä. Kadehtimisasteikollani tärkeintä on kauniit kasvot ja urheilullinen ja hyväluustoinen vartalo (kaikki kun ei ole hyväkroppaisia luontaisten puutteiden vuoksi vaikka urheilisi miten), vasta sitten tulee rinnat. Ja niillekin on vaatimuksensa että kadehdin. Eli toisin sanoen kateuteni saavuttaminen on melko hankalaa.
kuullutkaan että jotakuta ällöttäisi. Kyllä minusta on ihan miellyttävä katsoa muiden naisten tissivakoa, jos on nätti paita ja kauniit rinnat.:) Tietenkin eri asia jos tissit roikkuvat suurimmaksi osaksi ulkona paidasta.
Kaikenlaisesta ne jotkut naiset ällöttyvätkin...
että minua ällöttäisi myös tissivako miehellä, samoin putkimiehen pyöräteline (pyllyvako), selkäkarvat ja napakumpu. Tennissukasta lahkeessa puhumattakaan. Enkä ole kateellinen, meillä on tennissukkia useampikin pari kotona jossain.
"Tyylittömän ihmisen on aina helpointa vetää esiin kateuskortti. Näin välttyy siltä rasittavalta itsetutkiskelulta." Miksi sitten rikkaat aina ottaa kateuskortin esiin jos heitä kritisoi???? Onko ne tyylittömiä???
isot tissitkin saa nykyään kaupasta.
tissivaon tai rintojen näkyminen ylipäätään on tyylitöntä.
isot tissitkin saa nykyään kaupasta.
Isot tissit ei takaa himovakoa, vaikka se todennäköisempää onkin.
tissivaon tai rintojen näkyminen ylipäätään on tyylitöntä.
vaikka lihaksikkaat miehet on hyvännäköisiä, niin en haluaisi katsoa esim. miesmallin näköistä luennoitsijaa, jolla on paita auki napaan asti. Siitä vain tulee epämukava olo.
Haluan poikeata valtavirrasta ja olla tyylitön lyyli!
Nyt on kyllä pakko sanoa, että ajattelen tätä asiaa oikeasti ensimmäistä kertaa ikinä. :D Ei ole ollut tapana kiinnittää huomiota muiden naisten tissivakoihih.