Haluaako joku tutustua tänä yönä minuun ?
Ajankuluksi voisimme kysellä pieniä kysymyksiä ja muodostaa käsityksemme toisistamme illan/yön aikana.
Itselläni on aikaa aaumuun asti.
Nimimerkki mukaan niin osaa yhdistää vastaukset saman henkilöön.
Kysyn teiltä ensimmäisenä seuraavat kysymykset ja vastaan niihin itse (jatkakaa te kysymyksiä):
Ikä 39 v
Sukupuoli Mies
Lapsia Kyllä
Sotilasarvo Matruusi
Kotikaupunki -
Silmien väri Siniharmaat
Musiikkimaku Raskaampi heavy, mutta mutta välillä jotain muutakin
Turn off Kouluttamattomuus/henkinen laiskuus
Vuosiansio Vaihtelee, viime vuosina noin 60 000 € (poislukien työttömyysjaksot)
Nimimerkki Ap
Kommentit (184)
paperitöitä teen ja liittyvät työhöni.
Niitä ei ehdi työaikana tehdä joten tunnollinen kun olen niin väännän niitä sitten vapaalla.
Asun vuokra-asunnossa ja yksin.
Onkos sinulla ja perheelläsi vuokra vai omistusasunto?
Mitä teet työksesi?
Mitä vitun väliä asunko omistusasunnossa vai...
Vierailija - 26.02.11 12:12 (ID 12166750)
kunhan kysyin.
ap
Sellainen rintamamiestalo. Lattiat vetävät.
ap (Heikki)
Paperitöitä ?liityykö työntekoon vai onko "omia asioita".
Asutko omistus vai vuokra-asunnossa. Avoliitossa vai yksin.
ap
Minä en kirjoittanut tätä siis alkuperäisellä nimimerkillä -Lilja- joku nyt vaan halusi lainata nimimerkkiäni... t. se eka -Lilja-
Paperitöitä teen, työasioita.-Lilja-
Millaista työtä teet kun voit olla av-palstalla yön?
p.a
Valvon eräänlaista prosessia. Toinen silmä on monitorissa ja välillä pitää piipahtaa tarkistamassa erinäisiä kohteita.
Hyvin tässä ehtii kuitenkin lukea nettiä ym. jotain sellaista johon ei tarvitse keskittyä. Yllätykseksi huomasin, että tämä kirjoittelu jo vaatii melkein liikaa keskittymistä.
ap
arsyttävää eli sii AP
juu teen paperitöitä jotka liittyvät työhöni ja asun yksin vuokralla.
T. -Lilja- se ensimmäinen ei tuo kiroileva versio..
paperitöitä teen ja liittyvät työhöni.
Niitä ei ehdi työaikana tehdä joten tunnollinen kun olen niin väännän niitä sitten vapaalla.
Asun vuokra-asunnossa ja yksin.Onkos sinulla ja perheelläsi vuokra vai omistusasunto?
Mitä teet työksesi?
Työtäni teen bioenergian parissa. Laitoksenkäyttöönotosta kyse tällä hetkellä.
Me asumme pankin omistamassa rivarissa. Kaikilla on omat huoneet ja kiva takapiha. Sellaista perusporvarillista pikkunättiä elämää siinä mielessä.
Älä polta itseäsi loppuu liialla työnteolla.... huh sua.
No joo, työhönkin kannattaa panostaa, jos muilta kiireiltä se vaan tuntuu kivalta ja motivoivalta.
Koitan itse päästä eroon "ylitunnollisuudestani".
ap
En tosin valvonut monitoreja vaan 15.v teinejä. 15-vuotiaat teinitytötkin viettivät monesti yönsä palstalla. Ja tämä oli vastaus Liljan edelliseen kysymykseen :D
p.a
enemmän kokki vai sairaanhoitaja tällä hetkellä.
ap
Tunnen olevani sinut itseni kanssa ja olo on jotenkin ihanan levollinen.
Olen kyllä muutenkin positiivinen luonteeltani ja tulen onnelliseksi pienistä asioista mutta tällä hetkellä asiat ovat vaan hyvin :)Toivottavasti sinunkin onnellisuutesi nousee sinne kitettävään :)
-Lilja-
hienolta että elämä tuntuu hyvältä. Nauti olotilasta.
Mikä pieni asia teki viimeiseksi elämästä mukavan.
ap
päivällä olen sairaanhoitaja ja sitten iltaisin yleensä kokki. Eli siis kokin työ on tällä hetkellä enemmänkin vain harrastus ja teen tilaisuuksiin kakkuja yms.. nautin tekemisestä ja en halua unohtaa edellistä ammattiani kokonaan :) Mutta otan tilauksia vastaan sen mukaan miten jaksan tehdä.
Kerroit silmiesi värin niin keroppas hiustesi väri?
kummilapselta joka soitti ja kertoi innoissaan että, on oppinut uimaan :)
t. Lilja
päivällä olen sairaanhoitaja ja sitten iltaisin yleensä kokki. Eli siis kokin työ on tällä hetkellä enemmänkin vain harrastus ja teen tilaisuuksiin kakkuja yms.. nautin tekemisestä ja en halua unohtaa edellistä ammattiani kokonaan :) Mutta otan tilauksia vastaan sen mukaan miten jaksan tehdä.
Hiukseni ovat jo otsalta hieman karanneet. Sinänsä hassua että omalla isälläni on varsin tuuhea tumma tukka.
Itselläni on enemmänkin sellainen lähellä maantienväriä. Pliisu sanoisin.
Kuulostaa kivalta, että voi kahden ammatin turvin elää. Tiedä vaikka kakun tekemisestä tulisi joskus tärkeämpikin osa elämää. Pitopalvelua ym siis. Ainakin on valinnan varaa ja mahdollisuutta ja se on taas elämisen vapautta.
Olikosinulla joku syy, miksi vaihdoit päätoimiset kokin hommat sairaanhoitajan hommiin.
ap
Asuuko kummilapsesi kaukana. Samassa kaupungissa vai kenties kauempana.
Itse olen aloittanut soittamaan omalle kummipojalleni viimeisen vuoden aikana. Kummipojalla on ikää 11 vuotta. Kiva soitella ja kuulostella kuulumisia ja koitan kannustaa pientä elämänalkua.
Kummipoikani asuu 150 km päässä, joten emme tapaa kovinkaan usein. Liian harvoin valitettavasti.
ap
Ikä 42 v
Sukupuoli nainen
Lapsia Kyllä
Sotilasarvo -
Kotikaupunki Espoo-
Silmien väri Siniset
Musiikkimaku melekin kaikki miinus virret ja raskas heavy
Turn off tyhmyys ja huono käytös
Vuosiansio n. 40 000
Nimimerkki Maija
Tuo henkinen laiskuus on tietysti monimuotoista. Vaikea sanoa. Inhoan vain ihmisiä, jotka eivät saa aikaiseksi tai jättävät ilmiselviä asioita hoitamatta laiskuuttaan ja näin siirtävät ne muiden harteille.Koulutusta arvostan varmasti samoista syistä kuin muutkin yleensä.
Osaatko nimetä parhaita yhtyeitä ? Laitan omani vastineeksi
ap
mä osaa nimetä mitään, en niin hyvin ole perehtynyt. :D Mulla on huono nimimuisti ja muisti yleensäkin. Semmosesta pidän, missä saa sanoistakin selvää, en mistään rääkymisestä kamalalla rumpujenpaukutuksella säestettynä. :)
kukka
Hiukseni ovat jo otsalta hieman karanneet. Sinänsä hassua että omalla isälläni on varsin tuuhea tumma tukka.
Itselläni on enemmänkin sellainen lähellä maantienväriä. Pliisu sanoisin.
Kuulostaa kivalta, että voi kahden ammatin turvin elää. Tiedä vaikka kakun tekemisestä tulisi joskus tärkeämpikin osa elämää. Pitopalvelua ym siis. Ainakin on valinnan varaa ja mahdollisuutta ja se on taas elämisen vapautta.
Olikosinulla joku syy, miksi vaihdoit päätoimiset kokin hommat sairaanhoitajan hommiin.
ap
Sairaanhoitajan työ on minulle kutsumustyö kun taas kokin työ mukava harrastus.
Sen enmpää siitä tuskin koskaan tuleekaan sillä kokin töitä olen tehnyt kokopäiväisesti ja se ei vaan ole se minun juttuni niin paljoa että sitä haulaisin koko aikaa tehdä :)
Hiustesi väri ei minusta kuulosta pliisulta enemmänkin perinteiseltä suomalaiselta :)
-Lilja-
Onko Espoossa kylmä.
Täällä oli eilen noin 25 astetta pakkasta ja nyt on enää 10 astetta pakkasta. Ihan tervetullutta on ollut lämpötilan nousu.
Mikä pitää hereillä
ap
Luulen että mielimusiikkini olisi sinulle rumpujen pauketta ja räminää. Minä kun tykkään fiiliksestä enemmän kuin esim sanoista.
heitän pikalistan hatusta:
metallica
velcra
iron maiden
black sabbath
dream theater
pink floyd
mutta kyllä kuuntelen sujuvasti paljon muutakin.
ap
Millaista työtä teet kun voit olla av-palstalla yön?
p.a