Satuhäät, mitäs tänään ollaan mieltä?
Kommentit (155)
eli siis ei minkään näköinen pakkelinaama...anteeksi mielipide tää vaan. Meillä kaikilla kun niin erilaiset kauneusihanteet. Ihan tavallinen nuori nainen...ja mä inhoon tollasta mustaksi värjättyä tukkaa.
ei sen kummempi kuin muutakaan tavistallaajat mutta toki meikillä saakin näyttävyyttä kenelle tahansa.
Kammottava kihitys vihdoin vaikeni.
Mä nauraa hekottelin niille koko jakson ajan! :D
Vähän ehkä liikaa kaljaa ja skumppaa mun makuun, mut jotenkin herttasen hassuja.
mitä se mies tekee työkseen
jätteenkäsittelyasemalla tai vastaavalla, ottamassa vastaan jotain siirtomaata. jotain semmosta. keltainen huomioliivi oli työasuna.
Kaunis morsian.
Mutta kamala kikatus. :(
Mutta satuhäät on antanut pariskunnasta varmaan tarkoituksella tuollaisen kuvan?
saattaa viitata myös amkinssiin.
jätteenkäsittelyasemalla tai vastaavalla, ottamassa vastaan jotain siirtomaata. jotain semmosta. keltainen huomioliivi oli työasuna.
ihanan naisellinen morsian!
Aivan mielettömän kaunis ja suloinen morsian. Aito ja vieläpä iloinen. Ihan tarpeeks myrtsejä ämmiä tääl pohjoisen perukoilla. :DD Ton kans ois varmasti hauska lähtee baanalle. :)
meni kihloihin ennenku alko seurustelee?!
ja ihana puku morsiammella. Muutenkin tyylikäs ja kaunis.
Kaikki oli niin viimesen päälle laitettu ja ihania herkkuja pöytä notkui. :) lisi kiva olla vieraana tuommoisissa häissä. Sain kyllä nyt inspiksen pitää omatkin häät joskus elokuun tienoilla.. on vielä kesäisen lämmintä mutta illat on romanttisen hämäriä ja kynttilät luo tunnelmaa.
en tosiaan tiedä mikä oli koulutukseltaan, enkä tiedä miksi vastasin alkujaankaan tuohon kysymykseen kun en tiedä edes vastausta :D
saattaa viitata myös amkinssiin.
Mun mielestä oli kyllä kauniit häät :) Meinasi tulla itsellekkin tippa linssiin kun katsoi miten rakastuneita pari oikeasti oli
Oikein tommoset glamour,prinsessahäät, aivan ihanat. Noin sitä pitääkin juhlia kun kerran elämässää naimisiin menee. Silloin ei tarvitse kainostella. Sulhanenkin oli niin kärsivällinen tulevaa vaimoaan kohtaan mutta sai itsekin myös äänensä kuuluviin. :) Uskon että tämä liitto kestää. Älkää välittäkö ilkeiden ihmisten puheista ja morsiammelle: pysy aina tuollaisena, iloisena itsenäsi. Kiva katsella naurua ja hymyileviä kasvoja. Respect.
Hoohhoijakkaa!!
Ihana hääpari oli!
Ja hienot oman tyyliset häät heillä.
Mies oli juntti, eikä kovin komeakaan Saanee olla onnellinen kauniista vaimostaan :)
On varmaan välillä joo ihan kypsä tuohon kikatukseen ja säätöön mutta varmaan se on ainakin yksi syy siihen, miksi tuosta työstä niin kovasti tykkää - vastakohdat tosiaan kun vetää toisiaan usein puoleensa.. :)
Aikamoinen bridezilla kyllä oli, mutta pannaan jännityksen piikkiin.
Vähän yksinkertainen. Ei pahastunut pienistä, ainakaan kameran edessä.
Se minua ihmetytti että voiko se olla noin rakastunut siihen perusjurpo duunarimieheensä.
Mut onneks se ei oo meiltä pois jotka osataan nauttia toistenkin onnesta. :) Oma elämäkin maistuu paljon paremmalta kun ei ole tuota kauheaa kateuden myrkynvihreää viittaa harteilla.. se tuntuu syövän ihmisiä aika paljon.
T: 37