Satuhäät, mitäs tänään ollaan mieltä?
Kommentit (155)
Olipas kiva katella noin elämänmyönteistä ihmistä :) Tylsiä tosikkoja ja kiukuttelevia äkäpusseja turhan monet naiset. Varmasti hauskaa hänen seurassaan. Mutta makujahan on monenlaisia. Toiset tykkää rauhallisemmista ja vakavemmista - toiset taas iloisista ja eläväisistä. Vään niinkuin omassakin suhteessa. Mies on se rauhallisempi osapuoli ja minä kait sit se hölmö ja yksinkertainen tyhjännauraja. Mut eipä haittaa. :) Elämä on liian lyhyt ainaiseen jurottamiseen,
Ja kerrankin istui kuin valettu erittäin hyvävartaloisen morsiammen yllä. Aika vaatimaton kundi oli saanut skodattua itselleen aika kuuman kissan! Kieltämättä morsiammen (hermostunut?) hihittely kävi hermoille läpi koko ohjelman.
Tämä jakso oli hyvä patkä Satuhäitä. Jäin ihan katsomaan koko jakson, eikä vain telkku auki taustalla, kuten yleensä.
Morsian oli kauneimmillaan! Ihanaa, kun joku onnistuu tärkeänä paivänään. Yleensä nätistäkin tytöstä tulee vähemmän nätti, kun laitetaan juhlapäivän meikit naamaan ja vedetään tukka nutturalle.
Ja tais morsiammen äidillä olla mukana tyttöystävä ja koira häissä....
kun mun mielestä sulhanen oli komea ja muutenkin kivan rento. Morsian taas outo hihittelijä. Häät ois varmaan olleet tosi kivat jos olisi ollut aurinkoista ja lämmintä. Nyt säälitti vieraat, jotka joutuivat juhlimaan kylmässä ja märässä.
Kaunis ja positiivinen morsian! Ihana todella katsoa hyväntuulisuutta.
Jokainen täällä arvosteleva voisi miettiä, millaisen kuvan itse itsestään onnistuisi antamaan tv-ohjelmassa. Jos olet sitä mieltä, että erittäin hyvän, niin kannattaisi ehkä olla itsekriittisempi. Hyvin harva on kerralla kaikkea toivottavaa, esim. luonteva, järkevä, viihdyttävä, iloinen ja asiallinen jännityksen ja tv-kameroiden keskellä.
Minulta ei kateus-korttia saa kirveelläkään esiin.
Sanon ihan rehellisesti, että kaameaa teini hihityskikatusta. Lapsellisen oloinen nainen.
Ja siis huvittavaa kaiken kaikkiaan.. Katsoo parin työpaikkoja ja vertaa siihen mitä häiltä odotetaan niin aika eri sfääreistä.
Minusta tuo baarien kiertely sopii sulhasen habitukseen oikein hyvin. Aurinkolasit otsalla häävalssissa, auuts...
Tän jakson katsottuani en enää ihmettele mistä näitä ylivelkaantuneita tulee.
Älkääpä tädit olko huolissanne tuosta kikatuksesta. Avioliiton myötä menee vain hetki ja kikattavasta vaimosta tulee nalkuttava akka :DD
Vanhaa kunnon Satuhäät meininkiä. Ehkä vieläkin vähän liikaa yritetään näyttää asioita jossain tietyssä valossa mutta muuten oli mukava katsoa ihania häitä. Ja hatunnosto hääparille että päästivät kamerat seuraamaan omaa henkilökohtaista juhlaansa. Itse olisin varmasti myöskin ihan hysteerinen ja itkisin ja nauraisin, huutaisin ja mitä kaikkea. Tunne-ihminen kun olen. Ja niin näytti olevan myöskin äskeinen morsian. Ei siinä mitään pahaa ole että ihmisellä on tunteet. Mutta kaikenkaikkiaan ihanat häät ja upea pari.
Tosi kiva oli kattoo näitä häitä. Lisää tämmösiä ja ne hörhöt pois telkkarista. :DD
Mulla paleli alusta loppuun, ja näköjään myös vierailla. Vieläkin hytisen täällä kun noita häitä ajattelen. Hyi miten voi juhlia tollasessa kylmässä paikassa hrrrrr.. olikohan siellä mitään lämmitintä siel teltassa? Mä oon kyl kauhee vilukissa, olisin niin kärsiny tuolla :)
Morsian ei kyllä ollu erityisen kaunis, mut oikein kivan näköinen nätti tyttö, sulhanenkin oli kivan näköinen. Ihana pari, kaikki hienoa...mutta onko ne vieraatkaan nauttinu, kun on palellu? :)
Kerrassaan ihastuttavat häät oli kyllä nyt tällä parilla. Oikein nautin kun katoin ja pääsin haaveilemaan omista häistäni. Me vietetään kanssa oikein kunnon juhlta, rahasta viis. Halutaan että SE päivä muistetaan kun meidän rakkaus sinetöidään. Kauniit kukat oli muuten myös.. jotain ton tyyppistä haluan myös meidän häihin.
rakastuneita ja morsian hyväntuulinen. :0) Ja tarjoilut ihanat ja ilotulitus upea!
Ihan noin kova en ole kikattelemaan, mutta tunnistin morsiamessa jotain samaa kuin itsessäni. Voisi sanoa, että ohjelman perusteella olen laimeampi versio morsiamesta. Hauska ja kaunis pari! :)