Satuhäät, mitäs tänään ollaan mieltä?
Kommentit (155)
ja luonnekin tuntuu olevan persiistä...
Ihan samaa olen ajatellut! Tämä anonyyminä kirjoittelu ja törkeä ihmisten mölliminen on sietämätöntä ja sivistymätöntä. Aivan takuulla noi pahimmat haukkujat ovat hyvin tyytymättömiä omiin elämiinsä, kun jaksaa löytää muista vain huonoja puolia.
Mielestäni pari vaikuttaa onnellisilta ja hyviltä ihmisiltä. Morsian on virkistävän hyväntuulinen ja positiivisesti hassu. Hän on myös todella kaunis! Onnea, onnea ja ihanaa avioliittoa pariskunnalle!
Oikein sopiva pari, niiiin erilaiset :) Vastakohdat vetää puoleensa. Mies selkeästi osaa arvostaa naisen iloisuutta, pirteyttä ja elävyyttä. Ja nainen tuntuu arvostavan miestään. Veikkaan että liitto kestää.
Ps. Veikkaan että 99 % miehistä ei sietäisi mua, mutta mun mies kyllä palvoo mua... Näin kai tässäkin liitossa :)
tuon näköinen mies on saanut noin kauniin naisen niin luulis kestävän aika paljon ja hakevan vaikka kuun taivaalta. :) Kyllä nainen kerkee aikuistua kun vuosia tulee lisää.. mies on jo kuitenkin paljon vanhempi kuin morsian.
iha kännis, enne ku ees on päässy hääpaikalle :D!
mutta mä en pystyis olemaan ton naisen kanssa tuntia saman katon alla kun multa pälli leveis...
mahtava morsian, eihän toi hermostunut ees kakun pilalle menosta, eikä lentokoneen perumisesta eikä sateesta :)
mielialat vaihtelee kuin suomen kesäsää. Tuo kikattelu on raivostuttavaa, ei millään pahalla. Mutta ihailtavan rennosti ottaa nuo vastoinkäymiset :)
Huono kopio ja sarjakuvaesikuvallaankin tais olla enemmän järkee päässä :D
Sen verran epävakaalta luonteelta vaikuttaa.
Nauraa 5 sekuntia, parkuu toiset 5 sekuntia, riehuu ja meuhkaa. Ihan hermoheikko!
tota naista! Miten mielettömän kaunis voi nainen olla ja lopettakaa jo tuo kateellinen sönkötys. Jos joku väittä äettä tuo ei ole kaunis niin valehtelee.
toi nainen ei kyllä mitenkään kaunis ole...ja kamala kimittäjä. Toisaalta huvittava mun ukko nauraa tossa kippuralla :D
anteeksi olen pahoillani jos olen eri mieltä kanssasi :)ei ole rumakaan mutta ei kauniskaan. Sori. Ja kuunnelkaa nyt noita juttuja ei kiesus....
Aahhahhaa! Ihiihiii! Kihiii! Miihiiii! Hiihiiiiiiii! Aahhahhaa! Ihiihiii! Kihiii! Miihiiii! Hiihiiiiiiii! Aahhahhaa! Ihiihiii! Kihiii! Miihiiii! Hiihiiiiiiii! Aahhahhaa! Ihiihiii! Kihiii! Miihiiii! Hiihiiiiiiii!Aahhahhaa! Ihiihiii! Kihiii! Miihiiii! Hiihiiiiiiii! Aahhahhaa! Ihiihiii! Kihiii! Miihiiii! Hiihiiiiiiii! Aahhahhaa! Ihiihiii! Kihiii! Miihiiii! Hiihiiiiiiii!
on ollut tapana painaa pohjaan asti.
-On huomattu khih!
:D
yli tonni sormukseen ja perustuloinen mies maksaa :D onnea vaan.
me pienituloiset ostettiin yli tonnin sormus ja pistettiin häihin 8000 euroa!! =) Eikä ollut lainarahaa.
liian näkyvät hampaat mun makuuni ei kaunis. Ja ei mitään tarvetta olla kade mä voin luetella pitkän listan oikeasti kauniita naisia.
on ollut tapana painaa pohjaan asti.
-On huomattu khih!
:D
sulholla on arskat vaikka sataa vettä?