Satuhäät, mitäs tänään ollaan mieltä?
Kommentit (155)
ihan järkyttävän karmean ärsyttävä naurukikatus! en pystyny enää kattoo ohjelmaa rupes ärsyttämään niiin paljon.
hääjärjestelyt tv-kameroiden alla ;)
kampaajalla? :D reps pikkasen kypsiä ilmeitä! Mun mies tossa kommentoi ettei kestäis tota naista yhtäkään päivää :D
tavallisia ihmisiä. morsian mukavan positiivinen. mielestäni ihanaa että mies ei piheile häissä, morsian saa prinsessahäänsä.
Mutta mullekin tuli mieleen, että toivottavasti rakkaus kestää jos/kun takoudellisia ongelmia tulee eikä kaikkea enää tuosta noin vaan ostella.
yli tonni sormukseen ja perustuloinen mies maksaa :D onnea vaan.
joo ja ei kiirettä hakea, miehellä aika pankissa niin sen jälkeen. lainarahalla? (tosin kaipa aika moni ottaa lainaa häitä varten).
hyvä, että maksavat itse. Vaikka sitten lainalla.
voi jestas...ei nyt rumakaan mutta että kaunis ei sentään.
Tuntuvat oikeesti rakastavan toisiaan. Morsianhan on nuori. Ei silloin tarvitsekaan olla vielä vielä niin kypsä kuin esim 50 vuotias.. ihanan aito ja iloinen nuori nainen. Empä kyllä tuon näkösiä naisia kovin montaa näe tusinassa kun tuonne kaupungille lähden.
Ei tonnin vihkisormus ole erityisen kallis.
yli tonni sormukseen ja perustuloinen mies maksaa :D onnea vaan.
Varjele minua tuollaiselta miniältä..
Epäilen, että taas on tavallisen näköiset naiset kateellisena haukkumassa kauniimpaa. Onko parista kuvaa netissä niin voin katsoa.
mies 43
"Olkoot vttu, en mä ees tykkää kakuista"
Sulhanen on tosiaa suht keravamatskua ja tuo kikatus on aivan hulvaton. :-D
...mutta samanlaisia näkee jokaisessa Suomen yökerhossa. Kauneus karisee, kun avaa suunsa. Hermostunutta kiherrystä joka käänteessä.
Mitä tuo sulhanen tekikään työkseen? Siivoilen tässä samalla, eikä osunut korvaan.
ei mitenkään erityinen mutta meikillä saa ihmeitä aikaan...todella kypsymättömän oloinen on kyllä miten tuo mies meinaa jaksaa tota...miehellä taitaa nyt mennä jo totaalisesti hermo. Ihan teiniosastoa...
Ja esittävät olevansa jotenkin kovinkin erikoisia ja ihmeellisiä ihmisiä.
Toinen tarjoilee pitsaa ja toinen nyppii pikkukiviä jätemaasta.
Tyhmeliini ihailee Marilyn Monroeta ja oikein keräilee kuvia. ostelevat yli varojensa ja asuvat Kouvostoliitossa. Voi ah! Kuinka niin "hienon erikoisia" he ovatkaan.
Onneksi ei sentään ole lapsia, miettikää kun nuo geenit yhdistyvät...
mutta ihan karmee kun avaa suunsa. Mua säälittää noi kaasot :(
Onpa avuton kaaso. Ja morsiamella hölmöt ripsienpidennykset.
Tuo on jotenkin pelottavaa kun ensin huutaa ja itkee ja sitte yhtäkkiä kikattelee väliin :D aika maanisdepressiivistä.
kuunnelkaa nyt tota kämätystä pitäis saada kunnolla selkään tollasen idioottin...miten kehtaakin puhua toisille tolla tyylillä ja itse on ihan idiootti.
ainakin hääpäivänään. Hauska tyyli. Vaikuttavat kyllä tosi yksinkertaisilta, ja toi hihitys kieltämättä käy hermon päälle.