Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Attendo Medone työnantajana, kokemuksia?

Vierailija
24.02.2011 |

Tällainen minulle uusi juttu, hakee paikkakunnallani työntekijöitä lähihoitajan ja sairaanhoitajan työhön. Millainen firma kyseessä, millaista palkkaa maksavat? Laitoin tässä hakemuksen menemään, ajattelin myöhemmin perään kysellä, mutta jos jollain olisi täällä firmasta jonkinlaisia kokemuksia?

Kommentit (124)

Vierailija
61/124 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän ne lääkäreille maksaa niin hyvin, sen takia lähihoitajille jääkin vaan armopalat!! 2 palkka luokkaa pienempi kuin setlementti oy;lla

Vierailija
62/124 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edessä työsoppari -valmistuin jouluna.

Kokonaispalkkani 0n 2423€ josta henkilökohtainen osa 240€

Ihan ok duunia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/124 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska

Vierailija
64/124 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi paljon riippuu työporukasta miten viihtyy. itse tein Attendolle keikkaa kolmeen eri paikkaan ja kahdessa oli mukava henkilökunta ja yhdessä aivan kauheaa(vieläkin näen painajaisia) ..Joten ei voi yleistää. Palkan olen saanut ajallaan.

Vierailija
65/124 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse siirryin Attendolle ja nyt lähden sieltä pois, kuukauden pesti riittää....palkka on pienempi kuin julkisella puolela ja työn sisältö siinä ammattiryhmässä kuin itse olen, niin ei vastaa alkunkaan koulutustani.Eli korkeasti koulutettuna ja kymmenien vuosien työkokemuksen omaavana ammatti-ihmisenä siivoan, pesen pyykkiä,tiskaan, toimin auonkuljettajana, laitan ruokaa jne....hototyö ja ihminen on prioriteetiltaan siellä jossakin...jos joskus kerkii jonkun sanan vaihtaa niin hyvä on...pääasia on että kulissit säilyy, kritisoijat ja äänekkäämmät omia oikeuksiaan puolustavat hoitajat tai työntekijät vaiennetaan yt-uhalla . Itse en ole tullut kertaakaan kuulluksi pomojen taholta...joten takaisin julkiselle...

Vierailija
66/124 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Medonella töissä ja onneksi he ottivat toisen tilalleni. Perustelut olivat lievästi sanottuna ontuvia. Hoitohenkilökunnalla on kysyntää. Suosittelen hakeutumaan kunnan hommiin. Se mitä palkassa hävitään saadaan varmasti muissa asioissa monin kertaisesti takaisin. Kohtelu on reilua ja vahva organisaatio takana. Hoitokulttuuri on kehittynyttä ja asukkaista/potilaista välitetään aidosti.

Medonen leivistä on moni lähtenyt pois lyhyiden työrupeamien jälkeen. Se kertoo karua kieltä. Jokin on pielessä.

Vierailija
67/124 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä mene enää sinne.

Vierailija
68/124 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minulla on pelkkää hyvää sanottavaa! Palkkaus ei sen kummoisempi kun kuntapuolellakaan, mutta meillä onkin aivan mahtava työporukka. Ja eikös se kuitenkin mene niin että ne vastaavat hoitajat ja lääkärit jotka yksiköissä on, päätä asioista, hyväksyttää vain aluetoimistoilla...

Vierailija
69/124 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikkakunnalleni avattiin vuosi sitten uusi attendon hoivakoti, jossa itse olen työskentellyt lähihoitajana alusta asti. Tyytyväinen olen ollut paikkaan, vaikka alussa olikin raskasta kun hoitajat ja asukkaat toisille uusia, piti opetella toisten tavat ja oppia tuntemaan asukkaat. Alussa hoitajien vaihtuvuus oli suuri, mutta tyytyväinen olen nykyiseen työporukkaan ja meillä on hyvä työilmapiiri. Töihin on mukava mennä.

Vierailija
70/124 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Medone, ainakin Tampereen kotihoidossa sössi kaikki; on ilmeisesti kotihoito nyt muiden hoidettavana. Sen voin ainakin 100 % kertoa, että otti keikkalaisia kotihoitoon ( sh ) ja kun tili tuli palkka olikin muuttunut lähihoitajan palkaksi, ja kyselyistä huolimatta ei asia korjaantunut. En tietenkään tehnyt ko firmalle enempää töitä, tässä nyt oli kyse vain parista vuorosta, mutta medone on ainakin mulle kuollut, aivan onneton henkilöstöpolitiikka nykyään, ahnehtivat liikaa jne.

Vierailija
71/124 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.Onko vielä kokemuksia?Millainen on Linnanharjun hoivakoti Vartioharjussa?

Vierailija
72/124 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keravan attendon kaksi lääkärii joilla olen käynyt on erittäin huonoja! ei osaa korvia ees katsoa. menin attendon jälkeen terveyskeskukseen ni hups oliki välikorvan tulehdus. Mistähän ne on lääkäritodistukset saanut

Vierailija
73/124 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusidea on rikastuminen yhteiskunnan jätteen (vanhusten) kautta...nooh, eipäs lannistuta...onneksi ruotti rikastuu. Attendonhan omistaa ruotsissa joku ökytyyppi/tyypit. Kyllä sitä joskus miettii että säästetään kummallisissa asioissa. Mitäs muuten on lähimmäisen rakkaus ja kunnioittava ote? Useat vanhukset ko. firmassa asuvistakin on taistellut tämän maan itsenäisyyden puolesta ja kun näkee joskus sitä miten epäkunnioittavasti vanhuksia riepotellaan syömään ja takaisin nukkumaan. KIIRE, KIIRE, KIIRE, KIIRE, KIIRE. KIIRE. Mistä kiire tulee....onko kenties ihmisten luomaa se KIIRE, KIIRE, KIIRE, KIIRE. Tulosta pitää saada aikaan, siis raha raha raha ja kiire kiire kiire. Voi kökkö sentään, toivottavasti kuolen nuorena ja suorilta jaloilta, ei olis kenellekään taakkana.

Ps. Pessimisti ei pety =D

Vierailija
74/124 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnanharjun hoivakoti on jotain aivan järkyttävää. Pakka aivan sekaisin, hoitajista puolet ei puhu edes suomea, hoidon laatu järkyttävää.

Vierailija
75/124 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveätä ala-arvoista sontaporukkaa Vantaa täynnä tuolta attendolta, ei jumalauta ymmärretä Suomea sen vertaa ,että potilas tulisi ymmärretyksi, ei osata käyttää atk.ta, ei siis mitään, sitten nämä attendon kautta tuleet puuhastelijakeikkalääkärit ilkeävät nostaa kovaa palkkaaja heitä pitää pystyssä kokeneempi lääkäri ja hoitohenkilökunta ja jos joku juttu alkaa maksamaan liikaa perusterveydenhuollon puolella-siirretään potilas erikoissairaanhoidon puolelle. Ihan kusetuspulju, kaikkeen paskaan se Vantaakin on kätensä työntäny-hyi helvetti.

Vierailija
76/124 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilun puolivuotta jaksoin.Syitä mm,jouduin töihin ilman perehdytystä,huolehtimaan yksin 16 vaikeasti dementoituneesta "säästö syistä",huono työilmapiiri,kotoa toin hoitotarvikkeita,esim, pumpulia,laastareita,kuumemittarin,koska talolla ei ollut rahaa????? Terv.lähihoitaja,pian sh/th.

Vierailija
77/124 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy kaukana

Umpikieroo kusetusta ja työntekijää pidetään tyhmänä jos on vähänkin nuorempi!!!!!!

Vierailija
78/124 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo siis mäkin kuopiosta

Vierailija
79/124 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Attendon omistajien keskeinen intressi on laadukas palveluiden tuottaminen. Ei voi sanoa ainakaan espoon hoivakodista. Jos ei päiväruoka ole maistunut niin ei anneta ilta ruokaakaan. Ei muistettu päivä kahville aina hakea. Äiti sanoikin hänet on unohdettu. Iltapala kääretorttu ja esanssimehu. Olin itse näkemässä mutta kun huomautti niin ei pidä paikkaansa. Valvilan sivuilla lukee miten hoivakodeissa hyvä hoito. Paperiila mut ei käytännössä. Olis syytä kuntienkin pitää huolta vanhuksista. Minne kunnan rahat menee. Eipä ihme miten velkaannutaan.

Vierailija
80/124 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meillä Attendolla täällä itä-Vantaalla G 20.