Attendo Medone työnantajana, kokemuksia?
Tällainen minulle uusi juttu, hakee paikkakunnallani työntekijöitä lähihoitajan ja sairaanhoitajan työhön. Millainen firma kyseessä, millaista palkkaa maksavat? Laitoin tässä hakemuksen menemään, ajattelin myöhemmin perään kysellä, mutta jos jollain olisi täällä firmasta jonkinlaisia kokemuksia?
Kommentit (124)
jos satut tulemaan vanhaksi ja joudut Turun Runosmäenvanhainkotiin, niin siellä vasta huono hoito on, on kokemusta, omainen oli siellä ja itse töissä ollut, en menisi takaisin, jo hygienia alaarvoista,, hometalo, ja hoitajat ketä sattuu..huhuhu..ja hoito sen mukaista..
medonen entinen toimitusjohtaja...
kyllä hän taitaa ihan nykyinen olla.
Hävisin useamman satasen kk-palkassa vaihdettuani kuntapuolelta attendolle. Vaativa työ, paljon vastuuta, resurssit vaatimattomat. Palkkaluokat: lh G 18, sh G 22. Itse sh ja kaikki ikälisät, palkkaa jää käteen 1600e/kk. Ei voi kun itseään syyttää.
Mulla piti alkaa kys firman alaisuudessa työt, oli sopimus ja sain työvuorotkin ja kaikki mutta eipä sitten alkanutkaan. Sain korvauksia tuosta ajasta kiitos lakimiehen joka rupesi asioita tutkimaan.
täälläkin. Tunnen toimitusjohtajan vuosien takaa, ja voin arvata että eurot silmissä mies paahtaa eteenpäin, keinoja kaihtamatta. Uskon, että laittomat irtisanomiet ovat totta, sen itsekin olen kokenut.
Lääkäreille kyllä Attendolle maksetaan : Muu henkilökunta sitten tienaa sitä lääkärin palkkaa tulostavoitteilla ja pienellä palkalla.
t. hoitsu
Eroja on palkkaluokissa miksi G17 plus mitätön henk,lisä,selitettiin että niin on G20 luokka saavutettu täällä pääkaupunkiseudulla,Täytyy ottaa huomioon koko Suomi ja erot!Hölmönä allekirjoitin sopimuksen joka on alle Kuntatason 0 ikälisää omaavalla,itsellä 5 ja risat.Rahat pois toiminta on ylimpien tahto,köyhät kyykkyyn ja niska limas töitä äläka valita se Attendosta.
ei kannata todellakaan mennä, jos vaan muualta saat niin älä kato päinkään! keikkaa voi heittää, palkat kyllä tulee.. kunhan katsot tarkasti että tunnit menee oikein! pelkää rahastusta, työntekijän selkä nahasta revitään siivuja
Hyvä työantaja, palkka parempi kuin kuntapuolella. Tyhjä kuntapuolen asioiden pyöritys ja vatkaaminen puuttuu.
Attendo on osa pohjoismaista Attendo-konsernia. Attendo MedOne Oy oli vuonna 2010 Suomen toiseksi suurin terveyspalvelualan yritys.
Veron määräksi vuodelta 2010 Attendo ilmoittaa vajaat 1,9 miljoonaa euroa.
Attendo MedOnen liikevaihto samana vuonna oli Patentti- ja rekisterihallituksesta saadun tilinpäätöksen mukaan vajaat 163 miljoonaa euroa ja liikevoitto vajaat 20 miljoonaa.
Niin radiologian erikoislääkäri. Sinä olet lääkäri....."Pieni" ero muutenkin palkkaukseen nähden sairaanhoitajan ja lääkärin välillä, oli se sitten kunnallinen tai yksityinen.
en ainakaansuosittele,itse olin sijaisena, enkä toista kertaa jaksa lähtee tappelemaan...kierrän kaukaa moisen yrutyksen442
Itse olin kuukauden työsuhteessa Attendoon josta jään nyt työttömäksi. En suosittele työnantajana. Tuntuu että firma ei ajattele kuin rahaa. Palkka minulle n. 200e huonompi kuin kaupungille, eli SURKEA. Itse hain kesällä Attendolle enkä kuunnellut tai ottanut vakavasti mitä mielipiteitä ja kokemuksiakin ihmisillä firmasta oli. Nytkun itse sen saman koki, niin totuss vain on että todella kiero firma. Työntekijän arvo ei ole mitään, työntekijä ei ole ihminen. Katsotaan vain tuottaako firma mahd hyvin, oikeasti.
En välttämättä suosittele. Sitä kuuluisaa joustoa ei löydykään, vaikka olisit ollut jopa kolme vuotta esim. keikkalaisena. Kokemusta on. Jollekin kandidaattiklopille maksetaan hyvät korvaukset, vaikka tieto-taito hukassa. Työvuoroja suunnittelemassa ilmeisesti joku tradenomi-tyttönen. Mutta eihän siihen lääkäripanosta oikeastaan tarvitakaan.
Kiero yritys. siellä työskenteleville kehotan katsomaan tilinauhaa erittäin tarkasti!!
[quote author="Vierailija" time="18.12.2012 klo 01:53"]Paikkakunnalleni avattiin vuosi sitten uusi attendon hoivakoti, jossa itse olen työskentellyt lähihoitajana alusta asti. Tyytyväinen olen ollut paikkaan, vaikka alussa olikin raskasta kun hoitajat ja asukkaat toisille uusia, piti opetella toisten tavat ja oppia tuntemaan asukkaat. Alussa hoitajien vaihtuvuus oli suuri, mutta tyytyväinen olen nykyiseen työporukkaan ja meillä on hyvä työilmapiiri. Töihin on mukava mennä.
[/quote]
Kuopio?
Kusettaavat en suosittele, aluepäällikkö tiedän talossa oon ollu
Olen ollut nyt 2 vuotta Attendolla perushoitajana ja eipä ole ollut valittamista minulla palkka ok 21-luokkaa ja nousee kun tulee 11v, kohta täyteen,,lomat saa helposti pitää,,ja ennenkaikkea meillä todella mukava työporukka,, se on in ja asukit ihania,, joskin joskus raskaita,, mutta niin se on joka paikassa, olen ollut turussa myös hommissa ja siellä oli paskamaista työsakkia, kateellisia, kiukkuisia, ja valittivat joa asiasta,, se siitä kunnan työpikasta,, ja vielä työpomot kunnassa vittumaisia nirppanokkia, meillä mukavat pomot, tänne vaan töihin,,et kadu..