Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Attendo Medone työnantajana, kokemuksia?

Vierailija
24.02.2011 |

Tällainen minulle uusi juttu, hakee paikkakunnallani työntekijöitä lähihoitajan ja sairaanhoitajan työhön. Millainen firma kyseessä, millaista palkkaa maksavat? Laitoin tässä hakemuksen menemään, ajattelin myöhemmin perään kysellä, mutta jos jollain olisi täällä firmasta jonkinlaisia kokemuksia?

Kommentit (124)

Vierailija
81/124 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mieltä olette pääkaupunkiseudun ylimielisestä aluepäällikkö Varsamäestä?

Vierailija
82/124 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firma on läpeensä kiero. Uutena työntekijänä saat huonoo palkkaa ja huonoo kohtelua. Työvuorot laaditaan sinulta mitään kysymättä. Huonosti johdettuna vuorolistoihin tulee viimehetken muutoksia joihin sun vain pitää suostua. Muuten tulee kenkää heti. Ei kannata aloittaa ollenkaa. Täällä on jotain vanhoja hessuha ilmeisesti kommentoimassa mutta älkää uskoko heitä. Suuri osa niistä nauttii kun pääsee pompottamaan uusia tekijöitä. Kiertäkää kaukaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/124 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
84/124 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajat, Attendon hoitokodeissa ovat lähes 90%:sti ulkomaalaisia. Enemmistö on Filippiinoja ja lisää tulee. Filippiinot hoitavat siivouksen. Filippiinot kuskaavat rahaa omaan maahansa, pois EU:n ja suomalaisten talouden kasvattamisesta. Toki he maksavat verot, asumiskustannukset Suomeen mutta yli puolet liksasta kipataan Filippiineille. Se on iso raha vuositasolla / filippiinohoitsut/ ympäri maailman. Eräs nais filippiino tuntee olevansa jo äärettömän kaikkivoipainen, hän kävelee nokka pystyssä eikä puhu kenellekään mitään. Eli taitaa suomalainen mentaliteetti olla tarttua vaha enemmin.,, (kielioppi esitys)

Vierailija
85/124 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Attendolla työskentelevät, miksi valitatte verkossa kohteluanne? Ellei miellytä, vaihda paikkaa. Attendo ei jää sinua suremaan paikallesi on tulossa pilvin pimein Filippiinoja jotka virnistelee ja ihmettelevät isoa palkkaa, ihan 1800 euroa kuukaudessa!

Vierailija
86/124 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin monta vuotta Attendolla ja kokemukseni negatiiviset. Huonompi palkka ja enemmän töitä.Työilmapiiriä sanotaan hyväksi mutta kuitenkin on niitä jotka puhuvat päivittäin pahaa tökavereista, pomolle kielimistä, jopa narsistisen työkaverin tekemisiin ei puututa,taukoja seurataan vaikka olet koko päivän puuryhdeksätanut, asukkaan vierellä vietetty aikakin välillä koetaan esimiesten ja joittenkin työkavereiden mielestä laiskotteluksi.

Vierailija
87/124 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Attendolla aivopestään työntekijöitä firmaa esittavillä filmeillä. Lahden Wellamossa huono työilmapiiri, pomolle kielimistä, selän takana puhumista jne.Huono palkka;liikaa työtä.

Vierailija
88/124 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme etteivät liitot puutu siihen, että yksityiset hoivayrittäjät maksavat huonompaa palkkaa ja samalla työtahti sellainen ,jos ei itse osaa hellittää uupuminen hyvin todennäköistä. Jos sanoo negatiivista työ oloista saat vastaukseksi-miksi olet täällä töissä..Totta,ulkomailta tulee hoitajia,jotka nöyränä tekevät mitä vaan jotta saavat työtä,olot kun omassa maassaan ovat huonommat.Mutta mehän olemme Suomessa.Inhimillisyys on unohtunut.Aina uusi tekijä uupuneen tilalle löytyy.Me perustyöntekijät olemme pieniä nappuloita, joita helppo pompottaa.

Vierailija
89/124 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIVAN KAUHEA PAIKKA!!! Olin töissä siellä ja onneksi lähdin pois. Monet muutkin ovat lähteneet pois sieltä. Reklamaatioit ovat omaiset tehneet ja paljon. Kaikki puhuvat pahaa selän takana, pomo on ihan pihalla asioista, ilkeitä hoitajia. En suosittele---en varsinkaan Nummelan Vanhaa Seppää.

Vierailija
90/124 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ei

Vierailija
91/124 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nyt attendolla hetken olleena, voin sanoa että aivan kaamea paikka. Soppari kun loppuu,niin ei ikinä sinne enään. Kamala ilmapiiri, muutamat työntekijät puhuvat seläntakana minkä ehtivät. Minkäänlaista perehdytystä ei töihin saa ja sitten oletetaan että osaat kaiken, vaikket edes tiedä missä mahtaa esim. Lääkevarasto sijaita, haavahoitoja pitäisi tehdä, ilman että edes tiesit mistään haavoista mitään tai talon tavoista miten on haavat hoidettu.

Ei ihme ettei saada sijaisia, kun muutamat heitukat pyörittävät paikkaa ja ovat itse olevinaan niin täydellisiä. Ensimmäinen työpaikka mihin on ahdistava mennä, päiviä laskien koska loppuu.

Vierailija
92/124 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen työskenntellyt attendolla nyt n. 3 vuotta. Aluksi sijaisena tuntilaisena sittemmin vakituisesti kokoaikaisena. Henkilöstöä on saman verran kuin muissakin yksityisissä paikoissa. Asuntoja 60, jaettuna 4 ryhmäkotiin. Aamussa 3 ja illassa 2 työntekijää/ yhdessä ryhmäkodissa. Yövuorossa 2 hoitajaa koko talossa. Tämän määrää Valvira/Avi hoitaja mitoituksen. 2 hoitajaa yöllä on avi/valviran mukaan riittävästi. Hoitoapulaisia on 3 koko talossa. Jaettu niin etteivät ole samalla osastolla töissä. Sairaanhoitajia 2 kokotalossa yksi ylhäällä ja yksi alhaalla.

Työvuorot suunnitellaan itse, esimies hyväksyy ne. Tarpeen tullen tekee muutokset. Meillä saadaan myös säästää arkipyhävapaita ja pitää ne yhtäjaksoisesti pidempänä vapaana. Itse säästin viime joulun ja nyt pääsiäisn arkipyhät. Pidin ne toukokuun alussa viikon vapaina pois. Miten muilla? Kesälomat kiertävät kesä-elokuussa. Talvilomat saamme pitää milloin halutaan. Siivooja talossa 5 päivänä viikossa. Ja keittäjä samoin. Itse olen tyytyväinen attendoon. Riippuu varmasti yksiköstä ja yksikön johtajasta. Meillä johtaja inhimillinen ja kuuntelee niin asukkaita kuin hoitajia. Osallistuu myös itse tarpeen tullen hoitotyöhön esim. jos aamuvuorosta poissa työntekijä paikkaa aamutoimissa vajausta, jos sijaista ei saada hankittua. Meidän johtaja käy joka aamu kaikki osatot lävitse ja kysyy tilanteen sekä jututtaa vanhuksia. Johtaja on varmasti paineen alla koko ajan, mutta ei tuo sitä meille ilmi paljoa. Jokaisella meistä on huonoja päiviä, mutta se kuuluu asiaan. 

Tiedän, että on myös huonoja yksikköjä. Ei tarvitse mennä kun naapuri pitäjään, jossa hoivakodin johtaja on täysin kykemätön tekemään töitään. Löytää varmasti jokaisesta laista pykälän mitä kiertää. Ei arvosta työntekijöitä ollenkaan. Itse määritellyt sijaiskiellon. Jos puuttuu työntekijöitä kertoo vaan että teidän täytyy pärjätä näin. Tämän talon johtaja ei edes käy osastolla tervehtimässä vanhuksia vaan menee suoraan toimistoonsa miettimään mistä säästetään seuraavaksi.

Vierailija
93/124 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

täälläkin. Tunnen toimitusjohtajan vuosien takaa, ja voin arvata että eurot silmissä mies paahtaa eteenpäin, keinoja kaihtamatta. Uskon, että laittomat irtisanomiet ovat totta, sen itsekin olen kokenut.

Minä tunnen myös ja ihan normaali mukava heppu. Kunnianhimoinen ja työnarkomaani, mutta niin kaikki, jotka menestyvät. Tuo "keinoja kaihtamatta" ei todellakaan pidä paikkaansa.

Vierailija
94/124 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
95/124 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkavat uudet palkkaneuvottelut ja Suomessa taantuma ohitettu ym..ainakin niin väitetään.Siis nyt Attendon huonopalkkaiset hoitajat nouskaa kapinaan..joukkoirtisautuminen jos ei muu auta.Ehkä Attendon pomot jotka käärivät voitot ymmärtävät että työntekijöiden selkänahasta se on. Ja liitot.Miksi tähän ei puututa?

Vierailija
96/124 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajien huonoista palkoista on puhuttu vuosia.Onko niin että päättäjien mielestä emme ansaitse edes nykyistä kuntapuolen palkkatasoa.Attendo on valtaamassa markkinat ja samalla hoitajien palkat laskevat kuntapuolen palkoista useita satoja euroja kuussa kuussa. Tämä se on sitä arvostusta. Vanhuksia hoidetaan nykypäivän Suomessa hyvin. Verrataanpa esim 80-luvun Suomeen.

Vierailija
97/124 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Attendon lähihoitajan palkka G16-G17,naurettava

Vierailija
98/124 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy kaukana tuosta firmasta 😬😬😬😬

Vierailija
99/124 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Attendo kyykyttää vanhuksi heidän omaisiaan ja maksavat niin surkeaa palkkaa hoitajille.Onko laillista nykypäivän Suomessa.Kannattas suomalaiset pysyä kaukana ko paikasta.Attendo saisi palkata kaikki työntekijänsä ulkomaalaisista.He olisivat tyytyväisiä.

Vierailija
100/124 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orjafirma. Voittoa voittoa...