Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttäisitkö vauvalla kaksi vuotta vanhoja tuttipullon tutteja?

Vierailija
23.02.2011 |

Ollut isosiskolla käytössä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumi/silikoni käytössä hapertuu ja siihen muodostuu ehkä silmällekin näkymättömiä halkeamia, joihin lika tarttuu. Joka vauvalle uudet tutit, pulloja voi ehkä käyttää kauemmin. En mä kyllä kauhean naarmusia pullojakaan käyttäis.

Vierailija
2/6 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan! Pitää olla tosi köyhä jos ei ole varaa ostaa edes uusia pullotutteja. Nehän pitää käytössäkin vaihtaa kuukauden-parin välein.

Miksi et imetä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kuin 2. Johan huvitutitkin suositellaan vaihtamaan parin kuukauden välein, ihan samalla tavalla pullotutitkin likaantuvat ja kuluvat. Pulloja en ostanut uusia, vanhojen ajattelin kelpaavan (kun eivät ole rikkinäisi tai naarmuisia).

Kuopus ei tosin ole suostunut juomaan pullosta, joten olivat nuo uudet pullotutit ihan turha hankinta...

Vierailija
4/6 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäisi, koska ne on kuitenkin kärsineet käytössä. Pulloja aion käyttää seuraavalla (jos siihen on tarvetta ;D imetysfanaatikoille tiedoksi)

En mä nyt niin hysteerinen olis noiden vanhojen tuttiosienkaan kanssa, koska mä keitän ne joka tapauksessa alkuaikoina joten kyllä ne siinä puhdistuu!

Vierailija
5/6 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullotuttien hankinta ei ainakaan meillä ole millään tavoin estänyt imetystä. Ne eivät siis ole toisensa poissulkevia asioita. Mutta kyllähän sinä tämän varmasti tiesitkin...

Mun mielestä on järkevää vanhemmuutta valmistautua edes yhdellä tuttipullolla vauvan syntymään. Mitä jos imetys ei sujukaan, tai äiti, hui kauhistus, joutuu joskus olemaan erossa vauvasta? Saati me pahikset, jotka ihan ehdoin tahdoin olemme silloin tällöin erossa vauvastamme? Samasta syystä meillä on aina pumpattua maitoa pakkasessa.

4

Vierailija
6/6 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttivalmistajat suosittelevat vaihtamaan tutit uusiin kuukauden välein, mutta kyllä niitä nyt pari kuukautta käyttää ihan surutta. Sitten kun alkaa tulla hampaita, kannattaa kyllä vaihtaa herkemmin. En todellakaan käyttäisi mitään kaksi vuotta vanhoja tutteja, ihan hullu kysymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi