Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvalle tulee hampaita, vinkkejä kipuun!

Vierailija
31.01.2011 |

Nyt kaivataan kipeästi apua vauvan hampaiden tulon aiheuttamaan tuskaan! Ensimmäinen hammas tuli viikko sitten ja nyt on ien "auennut" viereiselle hampaalle, eli lienee tuskaisimmat päivät meneillään.

Tällä hetkellä tuo 5kk ikäinen tyttö ei syö kunnolla eikä saa kivultaan nukuttua ja siitä seurauksena itkee tietenkin siis kivun lisäksi nälkää ja väsymystä. Purulelut ei auta, kun ien tuntuu olevan niillekin aivan liian kosketusarka. Myös Panadolia ja lääkärin määräämiä Burana-suppoja on kokeiltu, mutta ei yhtikäs mitään vaikutusta.

Te tämän vaiheen läpi käyneet, nyt apuja!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei mitkään supot auttaneet mutta nestemäinen panadol auttoi. Muuten en osaa auttaa. Jaksamisia!

Vierailija
2/5 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei mitkään supot auttaneet mutta nestemäinen panadol auttoi. Muuten en osaa auttaa. Jaksamisia!

On nestemäistä, kun apteekissakin sanottiin, että on parempi teho. Minä toivon sydämeni pohjasta, ettei seuraavat hampaat tule ihan pian...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei koskaan ole kellään onneksi noin pahana hampaat puhjenneet.

Nytkin vain pientä kitinää tuolla neljännellä, joka kohta täyttää 5 kk

Vierailija
4/5 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me pyydettiin Pronaxen-resepti lääkärilt, kun se on hieman pidempivaikutteista kuin panadol ja hampaita tuli useita yhtäaikaa.

Muut mitkä auttoi oli pururenkaat joissa on jotain nestettä sisällä, sellaisia ihan sileitä renkaita ostettuna jostain vauvatarvikeliikkeestä. Niitä kun piti jääkaapissa niin se vileys ainakin hieman tuntui helpottavan.

Nuorimmalle lapselle ostin englannista jotain sellaista hammasvoidetta. Viilentävää sekin. En tiedä saisiko suomen apteekista.

Vierailija
5/5 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlaista geeliä löytykin apteekista kun soitin. G.U.M. Gengigel. Kohta nähdään onko apua. Lisäksi pitää varmaan soittaa huomenna Mehiläisen lastenlääkärille ja kysyä tuota Pronaxenia.

Jotenkin minä osasin aavistaa, että voi olla tosi kipee, kun hampaat tulee, koska minä ite oon kuulemma ollu myös aikanani. Tuntuu että tytön tyllerö on muutenkin tullu kaikessa mahdollisessa minuun.

Noh, jospa tästä selvittäis.

Niin ja tosiaan äitiyspakkauksessa tuli semmonen viilennettävä purulelu, mutta ei tosiaan voi pieni edes syödä sitä. Nyt onneks nukkuu, toivottavasti sais nukuttua pitkään, että on voimia sitten taas herätessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi