Mieheni on akateeminen, joten enkös minäkin sitten ole?
Ystäväni mielestä en ole ,mutta minun mielestäni ollaan akateeminen perhe ja kyllähän tulotkin ratkaisee.
Kommentit (157)
Oli näillä joskus merkitystä. Esim. Kätilöopistolla 1967 kun menin synnyttämään esikoistani, minut määriteltiin ekonomin vmo:ksi! Minun mahdollista ammattiani ei kysytty.
Nyt näin 2011 on kysytty pelkästään minun ammattiani kun neuvolassa halusivat tietoja. Nainen kun ei ole enää miehensä symbioosi, vaan ihan oma yksilönsä.
Mutta siis tällä ap:n (provo) ajattelulla Michelle Obama on myös presidentti. Eikö näin?
Miten jengi jaksaa edes reagoida trolleihin näinkin asiallisesti?
Miten jengi jaksaa edes reagoida trolleihin näinkin asiallisesti?
tää on aika hauska trolli!
Minä olen sitten varmaan postityötön kun en työskentele postilla ja lapseni postipoikia ja postityttöjä. Hupaisaa
Akateeminen on vaan se, jolla on tutkinto. En oo juristi vaikka mutsi on. This is the point.
Mieheni on KTM ja minä olen KVG!
Kyllä meillä on sellainen sivistystaso tässä perheessä, joka on korkealla. ap
En jaksa poistaa noita kaikkia merkkejä, kun niin naurattaa tuo ap:n kirjoitus. Varokaa nyt, että ette putoaisi sieltä korkealta. Noin hauskaa korrelaattivirhettä en olekaan nähnyt pitkään aikaan! Pitäisiköhän ap:n kerrata ne relatiivipronominisäännöt... Minusta on ihan mukavaa olla itse akateemisesti kouluttautunut. Jokainen valitsee itse, mitä opiskelee. En jaksaisi ratsastaa toisten tutkinnoilla.
Se on hevonen pönttö jolla ratsastetaan
Oli näillä joskus merkitystä. Esim. Kätilöopistolla 1967 kun menin synnyttämään esikoistani, minut määriteltiin ekonomin vmo:ksi! Minun mahdollista ammattiani ei kysytty.
Nyt näin 2011 on kysytty pelkästään minun ammattiani kun neuvolassa halusivat tietoja. Nainen kun ei ole enää miehensä symbioosi, vaan ihan oma yksilönsä.
Mä kuule missään yksiössä asu! Eikä ikinä erota.
Akateemikko eli akatemian jäsen on Suomessa arvonimi, jonka tasavallan presidentti myöntää erityisen ansioituneille tieteen- ja taiteenharjoittajille
Minä olen insinöörin rouva, lähes insinööri siis itsekin.
Tosikot koettavat pilata kaiken ilon tällä palstalla.
Tai siis Mikkelin kauppakorkeakoulusta BBc tai joku sellainen? Eikös mekin olla sitten akateeminen perhe?
Sehän on ammattikorkeakoulu eli amis, eli olette amis perhe.
kun kerran mies on BBC.
Tai siis Mikkelin kauppakorkeakoulusta BBc tai joku sellainen? Eikös mekin olla sitten akateeminen perhe?
Sehän on ammattikorkeakoulu eli amis, eli olette amis perhe.
kun kerran mies on BBC.
Ja mä en ymmärrä mitään noista uutisista kun ne on enkuksi!
Mä kuule missään yksiössä asu! Eikä ikinä erota.
Teenage love. "Eikä ikinä erota"..
Hassusti ne naiset jotka tuttavapiiristäni ovat noin "vannoneet" ova eronneet..
Väsyneet "uraäidit" tulee aukomaan päätään tähän aikaan tänne.
Sellaista ihmettä ei voi olla kuin akateeminen yrittäjä.
Öööö.... Onhan tämä ketju varmaan täynnä kaikenlaista trollausta, mutta vastaanpa nyt kuitenkin: akateemisia yrittäjiä on vaikka kuinka monta.
Ja nyt tämä akateemikko lähtee akateemiseen kirjakauppaan!
kun miehensä oli tutkija. Sitten kun vaihtoi duunariin niin ei puhunut piireistä mitään! Miksi ei voi sanoa vastaavasti että liikuu duunaripiireissä, oliko siinä kenties jotain hävettävää?
Kiitos nauruista! :D Hyvää läppää! :D
kun miehensä oli tutkija. Sitten kun vaihtoi duunariin niin ei puhunut piireistä mitään! Miksi ei voi sanoa vastaavasti että liikuu duunaripiireissä, oliko siinä kenties jotain hävettävää?
No ei oo mitään hävettävää, mutta kun ei muista mitään, ni mitä voi puhua? Pelkkää dokausta siellä duunaripiireissä.
Se on hevonen pönttö jolla ratsastetaan
Kylläpä naurattaa. Toinen toistaan makeampia korrelaattimokia... :D
Kerrohan, millaisella pöntöllä sinä ratsastat?
Ei voi olla edes kunnon perhe, jos ei ole miestä! Akateemiseen perheeseen siitä on vielä pitkä matka. En julkisesti kehtaisi kertoa perheenne koulutustasosta.