Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko fin-tv kaatunut?

Vierailija
21.02.2011 |

Kun ei ainakaan mun koneella päse sinne enää...

Kommentit (330)

Vierailija
301/330 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eile toimi iha jätte bra mut ny ei sit taaskaa!

Vierailija
302/330 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimii taas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/330 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ainakaan mun koneella päse sinne enää...

Ei munkaa koneella meillä on kotona 3 konetta jotka toimii hyvin, mutta ei sinne fintv:seen pääse millään.Olen koittanut vaikka kuinka, joskus saattaa olla silleen että ehkä pääseekin, mutta sitten lataa taas esim.leffaa tosi kauan....voi olla että se on kaatunut:8

Vierailija
304/330 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oikeesti selvii ilman fin- teeveet :o Oon tänää kipee ja mun piti kattoo Angel Eyes, eilen vielä pääsin sivuille tänään en sitten millään. Suututtaa hirveesti koska kyseistä leffaa ei voi ostaa mistään, eikä vuokrata :((

Vierailija
305/330 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angel Eyes leffan voi ostaa Filmifriikistä hintaan 10,40€ ihan vain tiedoksi.

Vierailija
306/330 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se toimii mutta sieltä on hävinnyt monta elokuvaa

Vierailija
307/330 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaa vain harmittaako kun en muista uutta osoitetta? He siirtävät uuteen osoitteeseen elokuva ja sarjoja. Ette muuten enää fin-tv:n sivuilta löydä vampyyrin päiväkirjoja.

Vierailija
308/330 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse minäkään :(((( toivottavasti ei ole lopetettu :(((

Vierailija
309/330 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en itekkää pääse sinne enää... eilen vielä toimi iha hyvin

Vierailija
310/330 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ei ole suomentajien lakko... Täyttä huuhaata, varastavat noita suomennoksia muilta sivustoilta itse. Ja jos katoitte uusimma päivitykse adminilta niin siinä luki että fin-tv pysyy suomessa ja aikoo jatkaa toimintaan & kuinka paljon suomalaiset vihaavat turkkilaisia ja kebabbia (wtf?). TÄMÄ ON VAIN JOKIN TRAGIC LAG

Vierailija
311/330 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt onneksi alkoi pelamaan normaalisti.

YES!!!

Vierailija
312/330 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyll se on hiukan jumissa ainakin. omal koneel toimi mut kaverilla ei. kevyesti tukossa kai vaa välillä ku luultavasti kovasti käyttäjiä..

Vierailija
313/330 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ainakaan toimi..

Sais nyt alkaa toimimaan !!!

Vierailija
314/330 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää...jos siitä saisikin rahaa(?) kun suomentaa. Mikähän kaveri tämäkin kirjoittaja on? Olen muutamaan projektiin osallistunut AUTTAMISEN halusta, ei niistä mitään rahaa saa.... Ja sitten ihan semmoinen hauska asia - arvatkaa vain tarvitsenko minä tekstejä kun katson leffoja? En todellakaan ja minulle tämä tyyli sopii oikein hyvin. Kuka niitä tekstejä edes tarvitsee, suomentaminen on vain hukkaan heitettyä aikaa, voisi jopa sanoa että "helmiä sijoille" pahimmassa tapauksessa. Miksi suomentaa pätkä leffasta jonka on jo nähnyt ja jonka tekstejä ei edes itse tarvitse!? Eli hyviä elokuva hetkiä vain kaikille (ilman tekstejä :))

Vierailija
315/330 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää...jos siitä saisikin rahaa(?) kun suomentaa. Mikähän kaveri tämäkin kirjoittaja on? Olen muutamaan projektiin osallistunut AUTTAMISEN halusta, ei niistä mitään rahaa saa.... Ja sitten ihan semmoinen hauska asia - arvatkaa vain tarvitsenko minä tekstejä kun katson leffoja? En todellakaan ja minulle tämä tyyli sopii oikein hyvin. Kuka niitä tekstejä edes tarvitsee, suomentaminen on vain hukkaan heitettyä aikaa, voisi jopa sanoa että "helmiä sijoille" pahimmassa tapauksessa. Miksi suomentaa pätkä leffasta jonka on jo nähnyt ja jonka tekstejä ei edes itse tarvitse!? Eli hyviä elokuva hetkiä vain kaikille (ilman tekstejä :))

saakeli sälli mä kyl tarviin tekstei

en ymmärrä englannin nopeeta puhetta

Vierailija
316/330 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei munkaan koneella enää pääse sinne

Vierailija
317/330 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo. niitä teksitityksiä voi tehä kuka vaan ja koko ajan tekee.

Vierailija
318/330 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ko. sivusto on kaadettu, ja jos ressukat olisitte yhtään asioista perillä niin tietäisitte, tämä liittyy meneillään olevaan suomentajien lakkoon ;P Ja turhaan odottelette sivujen aukeamista, ei tule tapahtumaan ;)

Vääräää tietoa, kyllä meillä toimii. Eilen viimeksi leffan sieltä katsoin :) Että ei tämä ressukka itse mitään tiennyt!

Vierailija
319/330 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en miekään pääse sinne

Vierailija
320/330 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei toiminu. Mut käykää kattoo tääl elokuvia: surftochanel (hyviä!) Harmikseen vaan, siellä ei oo suomenkielisiä elokuvia ja ei oo suomen tekstitystä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi