Onko fin-tv kaatunut?
Kommentit (330)
Kyllä mie epäilen että se on jonkun hyökkäyksen kohteena, niinkuin pari päivää ennenkin.
Sitä en tosin ymmärrä, että kuka on tällä kertaa hyökkäyksen takana?
Se joka on, tekee itsestään pellen, sillä tää typerä riita oltais voitu lopettaa jo eilen vai toissapäivänä kun fin-tv pyysi suomentajilta anteeksi ja lupasi tästedes pitää suomentajien nimet teksteissään.
Tää on nyt hyökkäys fin-tv:tä kohtaan joka on luvannut parantaa tapansa, joten täysi turha hyökkäys.
perus internettiä.. soppa olisi jo sovittu, mutta tilanne venyy ja paisuu taas joidenkin typerysten ansiosta..
En tajua kuka tuolta on mitään katsonut. Saa olla melkoinen käsi, ettei osaa elokuvia tai sarjoja hankkia muualta kunnon laadulla. Tietysti aika moni kotiäiti tuohon kädettömään sakkiin lukeutuukin. Neljän seinän sisällä kun kaiken ajan viettää, niin kyllähän siinä putoaa nopeasti "pihalle". (Joo koskee myös sinua, joka meinasit meuhkata, että teet vaunun kanssa pitkiä päiväretkiä.)
Palvelu, joko sulkeutuu tai se kaadetaan.
Pidä vaan huoli omista katsomisistasi.Anna muut katsoo mitä haluaa.Ihme narisija.
Kyllä mie epäilen että se on jonkun hyökkäyksen kohteena, niinkuin pari päivää ennenkin. Sitä en tosin ymmärrä, että kuka on tällä kertaa hyökkäyksen takana? Se joka on, tekee itsestään pellen, sillä tää typerä riita oltais voitu lopettaa jo eilen vai toissapäivänä kun fin-tv pyysi suomentajilta anteeksi ja lupasi tästedes pitää suomentajien nimet teksteissään. Tää on nyt hyökkäys fin-tv:tä kohtaan joka on luvannut parantaa tapansa, joten täysi turha hyökkäys.
Varmaan kateelliset rasistit jotka ei tykkää kebabista on kaiken takana :) herää pahvi, se on ite kaantanu sivustonsa ihan kiusallaan
Sehän on myönnetty että he ovat olleet palvelunestohyökkäyksen kohteena, joten miksiköhän luulen että tässäkin on kyse siitä?
Varsinkin kun katko kestää näin pitkään.
Ei mullakaan eikä mun veljellä toimi..
että tuollainen on ollut hitot teostoista filmien osalta sillä ole mitään merkitystä menisi nekin kyttääjät oikeisiin hommiin.Toivottavasti tulee takas ja vielä rajummin kuin ennen
Ko. sivusto on kaadettu, ja jos ressukat olisitte yhtään asioista perillä niin tietäisitte, tämä liittyy meneillään olevaan suomentajien lakkoon ;P Ja turhaan odottelette sivujen aukeamista, ei tule tapahtumaan ;)
Voin myöntää, että en ole asioista perillä, jos tämä tieto on sen kriteeri.
Jospa te ressukat tietäisitte, että koko sivusto on Venäjältä käsin toimiva ja täysin laiton. Yhdenkään sieltä ladatun leffan tekijät eivät saa tekijänoikeuksia senttiäkään.
Valitettavasti se edelleen toimii, koska siihen on viranomaisten mahdoton päästä käsiksi.
Lukekaa uutisia!! Fin tv on ilmoittanut ettei sulje sivustoa. Veikkaisin sivuston päivitystä kun fin tv joutuu muuttamaan kaikkien tekstitysten tekijöiden nimet kun on korvannut ne omallaan. Siinä ehkä saattaa vähän kestää.
kun on mitä on niin en paljoo huutelis niitä tehneeni. monesti mennyt hyvä leffa pilalle kun suomentaja ei osaa englantia tarpeeksi hyvin. katson mielummin leffat muualta ilman tekstejä joten mulle aivan se ja sama kuka niitä kääntää kun perseestä ovat.
toissapäivänä pääsin, mutta eilen ei enää päässyt...mikä lie
Suomentajat ei oo muuta pyytäneet ku että Fin-TV ei muuttais eli poistais niitä paria kolmea riviä tekstityksistä missä lukee kuka ne tekstitykset on tehny, mutta ei. Ei oo paljon pyydetty ja ei ois koko suomentajien lakkoa olemassa eikä mitään tollasta ongelmaa. Oon samaa mieltä siitä että ihan oikein että ovat onnistuneet saamaan Fin-TV:n nurin. Ei todellakaan oo paljon pyydetty.
on se vaa vaikeeta ymmärtää suomalaisia juntteja jotka jaksavat narista tyhjönpäiväistä paskaa. Jos viidellä eurolla saa suurpiirtei makuunin verra leffoi käyttöö nii mitä helevettiä siitä täytyy jauhaa eikä osata olla tyytyväisiä palvelusta. Kyllä suomalaiset on idioottei. Ne varmaa sylkis ja hakkais kiitokseksi jos antais jokaiselle vastaan tulijalle 5euroo...
Jos oisin fintv:n yllä pitäjä sanoinsin että kiittämättömät kusipäät, hakeekaa vuokraamosta leffat ja maksakaa 3 e per leffa ja sulkisin kiusallakin sivun näiltä kiittämättömiltä paskoilta.
Fin-TV päätti tänään suostua pitämään suomentajien tiedot lopputeksteissä ja pahoitteli että ei ole niin tehnyt. Joten eikö se teistäkin tarkoita, fin-tv:n aukeamista? Mutta ei se vaan näy, siis ainakaan mulla! Ja oon niin helvetin koukussa niihin ilmasiin leffoihin, että nyt vaan vituttaa. Kertokaa jos joku on saanut Fin-tv:n auki!!! :D
On vaa ajan kysymys millo joku elokuva yhtiö haastaa koko fin-tv oikeutee... omistaja saa jättisakot ja kattojatki luultavast joutuu maksaa kattomistaa leffoist... Poliisit ei voi tehä mitää ilma rikosilmotusta
Katsojat eivät joudu maksamaan yhtään mitään, koska ei katsominen ole laitonta.
EI KUKAAN HALUA LAITTOMIA SIVUJA SUOJELLA!!
Jos ei leffoja enää näe, ja jotain "pääntyhjennystä" tarvii iltaisin keksiä, niin yksi hyväksi havaittu konsti:
http://www.escapegames24.com/
"Escape" pelejä (miten lie se suomennetaan). Peleissä on siis ideana etsiä tavaroita ja "hotspotteja", vinkkejä, vihjeitä ja koodeja yms. keksiä miten "huoneista" karataan :) Koukuttavia pelejä, suosittelen :)
Fin-tv ei lataa enää:( ainakaan mun koneella )
Mistä ihan oikeesti kiikastaa? Tekstittäjät ovat jotain "halpatyövoimaa" tai osa harmaata taloutta?
Ei kai:)Jokainen saa "talkoilla" tai harrastuksena kääntää Kalle Päätaloa suomesta albaniaksi, kunhan ei LOUKKAA TEKIJÄN oikeuksia eli käsikirjoitusta.
Ei fin.tv:n käännökset ole missään mun katsomassa elokuvassa käsikirjoitusta vastaan rikkoneet.
Kertokaas mulle, millä ihmeen tavalla ITSE pystytte tekstittämään elokuvia? Siis jos ette lataa koneellenne elokuvia tekstittämistä varten! Eli torrenttina LAITTOMASTI! Fu Donks!
näillä ei ole mitään tekemistä keskenään.
En sanonut, että sivu on lakkautettu. Vaan kaadettu.. ja tämä johtuu täysin fin-tv:n ulkopuolisista tekijöistä, joten...lol..pidä vaikka sormesi erossa siitä näppäimistöstä, ettei tarvitse lukea turhaa pätemistä.. tai pätemisen yrittämistä