Onko fin-tv kaatunut?
Kommentit (330)
Kun ei ainakaan mun koneella päse sinne enää...
Sama täällä... Se on kyl ennekin ollut välillä hävyksissä:(
No ei munullakaan enää mene sinne sivulle.. mikä lie on,mut alakas toimiin äkkii...
Vittu ku siel on varmaa jotain vitun häiriöitä päivystyksiä tai liikaa nettiä vie
Kauan toi fin tv siis viel on tollee ettei sinne pääse? Ku tietääkö kukaan mistä muualta pystyis kattoo vampire diaries suomalaisil teksteil ?
no varmaa video weedistä.
tai onko mitään samankaltaisia sivustoja joilta näkis leffoja ilmaiseksi?
Fin-tvn palvelin on ainakin kaatunut, todennäköisesti fin-tv on lopetettu.
nyt on talviloma kouluissa, joten oppilaat ei pääse hoitamaan ohjelmia koneen kautta. koska omaa konetta ei voi käyttää tälläisissä asioissa..
koulun koneet on turvallisia käyttää, koska siitä ei voi jäädä kiinni. TEOSTO
Kauan toi fin tv siis viel on tollee ettei sinne pääse? Ku tietääkö kukaan mistä muualta pystyis kattoo vampire diaries suomalaisil teksteil ?
Tiistaina tulee jakoon uudet tekstit vampire diaresiin, latailen jakson koneelle ja liitän siihen subit, helppoa ku heinän teko eikä siihen mittään Fin-tv:tä tarvita
Toimii taas :) Kaikki kattelemaan nyt elokuvia vielä kun kerkeette!!!
ei ole kaatunut esim minulla ei toimi kanssa mut kun menen porukoille niin toimii :/
toihan jumittaa ihan normaalisti 1-3kertaa viikos
ku ei toimi...! Tulee vaan aina sivun lataamis virhe..., toivottavasti alkais toimimaan lähiaikoina. Varmaan taas joku päiitys !!
Onks siis fin-tv kaatunu vai mitä?? kellään ei toimi ja ei siis mullkaa!!! APUA! siis onks tää joku päivän lakko vai joku joka kestää viikkoja?? kaatuuks fin-tv kokonaan vai mitä?? mä oon iha sekasin täs xD !! mut vastatkaaaaAA!! PLiIIs!! ;( tartten tietoo!! -.-
Tää varmaan tarkottaa sit sitä, että pitää opetella taas tekemään muutakin iltaisin, kun vaan katsoa leffoja... :( Kauhea leffafriikki olen...
Mulla se ainaki toimi viel tänää :D onnekas varmaan
joku huoltotauko käynnissä.
Näitä on finn-tv:llä mun huomaamani mukaan pari kertaa kuussa.
Tai sitten on serveri kaatunut ja sen korjaus vaatii kanssa hetken.
Munkaan kone ei suostu menemään fin-tv:seen... Helvata ku sieltä aina oon kattonu kaikki leffat!
Niinkuin jo tossa ylempänä mainitsin, fin-tv on kokonaan loppunut. Eli sivustohan oli täysin laiton ja ylläpitäjä keräsi kivat rahat myymällä vippejä ja mainostilaa sivulle. Ja tiedä sitten onko sivusto lopetettu viranomaisten johdosta tai sivuston ylläpitäjän, mutta selvää on se, että se on ohi nytten.
Joo, on tosi selvää. Mikähän pätemistä yrittänyt kakara sinä lienet.
Se ei ole venäläinen sivu.
Just perus suomalainen rasisti joka ei tiedä mistä puhuu. Se on turkkilainen sivu ja suomi siinä häviäärahaa ei elokuvien tuottajat.
Mene joka ilta leffaan 7-10e tai maksa tv lupa 90luvun leffoist 170e vuosi
ei toimi mullakaa :// mikähän siinä on just tänää 3.5 ei oo toiminu koko päivänä :SSS