Onko fin-tv kaatunut?
Kommentit (330)
fin-tv ei toimi koska fin-tv on poliisin tutkinnan alaisena fin-tv ei sen takia ole ollut toiminnassa
fintv on siirtynyt nordic tv:hen.
www.nordic-tv.com
pitää vain kirjautua sisään.
ei maksa mitään
tota mä ainaki pääsen sinne vielä mutta kaikki leffat lagaa kauheesti vittu :d
Eihän se kaatunut ole. Uusi sivu vain tuli. Ja jossain välissä fin tv:n ylläpitäjät tais saada poliisit ovelle.
Siinä meni mun kauhu leffat sitte en ihan ehtiny kattoo riivattuu :(
Se uus osoite on muuten Nordic-tv
Ei pääse paska!! Perjantai piloilla :/
Kyseessä ei ole suomentajien lakko...
Täällä osa ihmisistä puhuu asioista joista ei tiedä yhtään mitään, joten saanen informoida. Itse olen suomentajana www.SubFinland.org sivustolla. Kaikki tekstit meidän tekemänä ja muiden (divxfinland yms) tekevät tätä täysin ilmaiseksi, EIKÄ SAA MITÄÄ KORVAUSTA! Yhden leffan suomentamiseen ja oikomiseen menee 1-2vkoa, joskus enemmänkin, ja joka sana kirjoitetaan ja ajastetaan käsin. Ja kyllä olemme olleet lakossa, ja se jatkuu tämän kuun loppuun. Fintv, tosin on jo myöntänyt röyhkeytensä, ja aikoo jättää tekstityslähteen jotkossa näkyville. Siitä en tiedä miksi sivusto on nurin. Ja jos osaa englantia ja on luova osaa tiivistää jne, sekä haluaa tehdä ihmisille hyvää hyvyyttä tekstejä, niin onko silloin luolassa asuva nörtti? Kiittämättömyys on maailmanpalkka, ja tämmösiä tekstejä kun lukee miettii miksi itse edes vaivautuu. Kuten tuossa joku kirjoittikin, itse kun en teksteillä tee mitään.. Noh jonkun juntin mielipiteet ei onneks vaikuta, vaan on oikeasti ihmisiä jotka osaavat olla kiitollisia kun nähdään vaivaa. ps. Sivustot ylläpidetään mainosten avulla, siksi on tärkeää saada se tietoon kuka ne on tehnyt. Ja mahdollisen palautteen(risuja sekä ruusuja)/leffa toiveen toivossa on myös hyvä että tietää mistä tekstit on peräisin. Jotkut kun oikeasti näkevät vaivaa antaakseen palautetta, josta olemme kiitollisia. Sivuston ollessa alhaalla käykää surfaamassa subi sivustoja lävitse vaikka ihan mielenkiinnosta: www.subfinland.org
Hehe heh. Jaksatte siitä kunniasta jauhaa. Jos tekstittäjät ovat niin kovasti "kunnian" perään, miksi he käyttävät nimimerkkejä omien nimien sijasta?
Miksi kukaan ylensäkään käyttää nimimerkkejä internetissä? Ethän itsekään jaa "mielenkiintoisessa" kommentissasi omaa nimeä..
Alkaa jo huolestuttamaan, kun ei vierläkään toimi..
lataus ei todellakaan ole rakettitiedettä. Leffat ei pätki ja tekstit kohillaan. toinen hyvä sivu on isohunt kantsii kokeilla.. :d
No ei tänne ole pakko tulla fin-tv on hyvä ja suomalaisille suunnattu ei se 5euroo paljon ole ja tottakai se toimii mainosten avulla.Mun mielestä jokaisella saa olla mielipide mut ei tarvis kaikille toitottaa sitä joillakin ei ole kielitaitoo et,menkää kattoo sit muualle ohjelmii jos tää on niin huono...Kerta parempii löytyy mun mielestä "FIN-TV ON PARAS MITÄ NETIS ON TÄHÄN ASTI OLLU"
Eipä pääse minunkaan koneella. '-' Epäilen, että on väliaikaisesti suljettu.
Uskon, että tässä on 3 vaihoehtoa.
1. Sivustoja päivitetään
2. Sivusto lopettaa toimintansa
3. Mainos kikka, jolla haetaan lisää julkisuutta(jota pidän todella epätodennäköisenä.)
No joo mutta tolta textitys sivulta kun ei löydy mitään uusien leffojen textei!
Kyseisen sivuston on ajettu kumoon paskamaisen toimintansa ansiosta. Kyseiset turkkilaiset kun eivät kunnioita toisten tekemisiä yhtään. Kuten tässäkin keskustelussa on aijemissa viesteissä jo ilmi tullut.
Turha itkeä tuon perään, vaikka ei toimisi enää koskaan. Tosin toiminee seuraavan 24h sisään jälleen kun hyökkäys loppuu. Moni tähänkin keskusteluun osallistuneista vaatii suomalaisten tekemisien tukemista, mutta tuo periaate ei nähtävästi päde tässä kohtaa.
Itseasiassa sitä ei ole kaadettu. Jos itse olisit asioista perillä, tietäisit että sivustolla ilmoitettiin ettei Fin -tv'tä lakkauteta.
no voi nyt jumalauta :D
Ei varmasti löydy koska suomentejat ovat tällä hetkellä lakossa, tuon fin-tv toiminnan takia.
Väännetään nyt vielä rautalangasta.
Luuletko, että jossain turkissa sijaitsevan Fin-tv porukat itse suomentavat jokaisen elokuvan jonka lykkäävät sivustolleen? - Eivät.
Vaaan häikäilemättä käyttävät suomennoksia sitä mukaan kun tietty porukka niitä about harrastelijavoimin vääntävää. Poistaen niistä tekijätiedot ja väittävät niitä omikseen.
Eli tilanne on todellisuudessa se, että ne suomennokset löytyvät ensin noihin torrentteina ladattaviin elokuviin.. ja kun fin-tv ylläpidossa huomataam, että suomennos on tullut, niin tämä otetaan myös kyseiselle sivustolle ja väitetään omaksi tekeleeksi. Ja tästä syystä siis lakko. Joten turha odottaa suomennoksia myöskään sinne Fin-tv sivustolle seuraavaan kuukauteen.
See levitti viiruksia... Norton 360 varotti niistä, et siel on huomaamattomia matoja!