Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallatteko jättää vauvan nukkumaan autoon

Vierailija
19.02.2011 |

sillä välin kun haette lähikaupasta esim. vain leivän ja maidon? Eli siis pikapika kaupassa käynti

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kaupassa pitkät jonot.

Vierailija
2/99 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan näitä tapahtunut,että sillä aikaa on auto rosvottu ja laps sielä kyydissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tietenkin juuri tuon ruuhka-mahdollisuuden ja esim pakkasen vuoksi en jättäisi, muuten kyllä! Miksi ei???

Vierailija
4/99 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en kyllä tuomitse muita jotka jättää.

Itse olen ehkä vähä hölmö tollasissa. Isomman sisaruksen(8v.) kanssa olen jättänyt, mutta en ihan yksin.

Vierailija
5/99 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olisi tullut mielenkään.

Koululaiset eri asia. En muista että eskarilainenkaan olsi jäänyt.

Vierailija
6/99 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikauppa, nopea reissu. En osaa pelätä muutenkaan mitään epätodennäköistä. Kaikkea voi sattua ja kaikkea voisi pelätä.

Uskallan viedä roskat ulos, vaikka vauva olisi päiväunilla ja jopa kahvinkeitin päällä ym.

Vierailija
7/99 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä vauvaa saakkaan jättää!

Vierailija
8/99 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko aina muka veskiinkin mukaan turvakaukalossa ja vyöt kiinni ettei vaan satu sillä aikaa mitään..?!

Vierailija
9/99 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaikkien todennäköisin harmi olisi, että vauva heräisi, kun auto on paikoillaan, ja itkisi yksin hädissään.

Vierailija
10/99 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani ovat olleet sen verran herkkäunisia, että pelkäisin heidän hätääntyvän.

Mutta harvoin on tilanne tullut, että lähikaupasta pitää autolla hakea maitopurkki.

Vierailija
11/99 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko aina muka veskiinkin mukaan turvakaukalossa ja vyöt kiinni ettei vaan satu sillä aikaa mitään..?!

Vierailija
12/99 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään pitkäksi aikaa mutta muutama minuutti menee hyvin.

Vierailija
13/99 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaikkien todennäköisin harmi olisi, että vauva heräisi, kun auto on paikoillaan, ja itkisi yksin hädissään.

hädissään, ainakaan yhtään sen enempää, jos herää kotona ja äiti on suihkussa, vessassa ym.? Ai niin, ettehän te käy suihkussakaan, kun vauva voi herätä (tai suihkussa voi kaatua/pyörtyä/hukkua...).

Vierailija
14/99 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellaan jättäisi! Liian paljon riskejä, joiden kanssa en voisi elää, jos ne toteutuisivat. Syy olisi yksin minun :(

Kotona voin jättää turvalliseen paikkaan siksi aikaa, kun haen ulkoa aamulehden tai vien roskiksen. Eli esim pinnikseen nukkumaan.

Vierailija
15/99 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todistanut vierestä kun sammuksissa oleva auto syttyy palamaan tuosta vain. En todellakaan aio ottaa riskiä että jotakin sattuu kun olen kaupassa.

+ me pärjätään aina ilman yhtä maitopurkkiakin sen aikaa että isä tulee kotiin.

Vierailija
16/99 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi naurettavaa kipaista autolla. Kun kävellen koko reissu nopeampi. Vauva liinassa tai vaunuissa. Ja huom. myös isommat lapset mukaan. (alle kouluikäisiä)

Vierailija
17/99 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle vois sattua jotain, autolle voi sattua jotain. Ennenkaikkea en näe syytä jättää lasta minnekään. Jos maitoa tartten, voi mennä yksin tai sitten vauva mukaan vaunuihin ja meen kävellen.

Vierailija
18/99 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hassulta, että mennään lähikauppaan autolla. Jos etäisyys tosiaan on niin pitkä että sinne oikeasti ei pääse kuin autolla, en ehkä käyttäisi sanaa lähikauppa...

Vierailija
19/99 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todistanut vierestä kun sammuksissa oleva auto syttyy palamaan tuosta vain. En todellakaan aio ottaa riskiä että jotakin sattuu kun olen kaupassa. + me pärjätään aina ilman yhtä maitopurkkiakin sen aikaa että isä tulee kotiin.

Vierailija
20/99 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 24

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi