Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskallatteko jättää vauvan nukkumaan autoon

Vierailija
19.02.2011 |

sillä välin kun haette lähikaupasta esim. vain leivän ja maidon? Eli siis pikapika kaupassa käynti

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisinpa, että varmaan samalla todennäköisyydella autoni syttyy juuri sillä hetkellä palamaan tai se varastetaan, tai sitten kauppaan tulee joku hullu ryöstäjä, joka ampuu minut lapsineni...

Vierailija
42/99 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeessä pitää ottaa riski että jotan sattuu??!! miksi sitä lasta ei voi ottaa mukaan?? oi miksi?

Miksi pitää ottaa riski ja tehdä lapsi? Mitä vain voi tapahtua missä vain. Maalaisjärjellä olen kaksi kolmesta kasvattanut vauvasta lapseksi, nuorimmainen vielä hetken vauva. Ei kaikkea voi pelätä vain siksi, että jotain voi sattua. Ja vastaus, esimerkiksi meillä vauva herää kaupassa, mutta kotiin hänet saa kannettua suoraan sänkyyn nukkumaan. Siksi.

minä olen saanut kasvatettua neljä ottamatta tyhmää riskiä.oi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran se sai apteekkireissulta vatsataudin, olisi pitänyt jättää siksi viideksi minuutiksi autoon

Kakkosen jätin esikoisen kanssa

kolmonen jätetään yksin jos nukkuu sikeästi

Vierailija
44/99 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, se varmaan johtuu siitä että vauvoilla on taikavoimia ja silloin ei metrin säteellä tapahdu kenellekään mitään pahaa. Mutta tämä taikavoima toimii vain, kun tuon säteen sisällä on myös täysi-ikäinen ihminen. Oi!

ihmeessä pitää ottaa riski että jotan sattuu??!! miksi sitä lasta ei voi ottaa mukaan?? oi miksi?

omalla toiminnallaan voi vaikuttaa aika paljon!

miksi ottaa riski että sattuu jotain??

itse en kykenisi elämään sen kanssa,että oman tyhmyyden takia vauvalle kävi jotain.ehkä sinä sitten voit.

se on sitten muka pienempi riski, että kaupassa ei tapahtuisi mitään sen lapsen kanssa? Niinpä...

Vierailija
45/99 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vaikuttaa paljon. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että lapsi pidetään pumpulissa ja silmien alla 24/7. Miten sinä voit ottaa sen riskin, että yön aikana sattuu jotain? Tai kun käyt vessassa? Kannatko lapsen mukanasi joka paikkaan? Omaa tyhmyyttä on kasvattaa yliarka lapsi, joka pelkää että maailma romahtaa kun äiti katoaa näköpiiristä. Tyhmyyttä ei ole se, että elää elämänsä jalat maan pinnalla maalaisjärkellä varustettuna.

Oi, se varmaan johtuu siitä että vauvoilla on taikavoimia ja silloin ei metrin säteellä tapahdu kenellekään mitään pahaa. Mutta tämä taikavoima toimii vain, kun tuon säteen sisällä on myös täysi-ikäinen ihminen. Oi!

omalla toiminnallaan voi vaikuttaa aika paljon! miksi ottaa riski että sattuu jotain?? itse en kykenisi elämään sen kanssa,että oman tyhmyyden takia vauvalle kävi jotain.ehkä sinä sitten voit.

Vierailija
46/99 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisinpa, että varmaan samalla todennäköisyydella autoni syttyy juuri sillä hetkellä palamaan tai se varastetaan, tai sitten kauppaan tulee joku hullu ryöstäjä, joka ampuu minut lapsineni...

Vierailija
47/99 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on sitten muka pienempi riski, että kaupassa ei tapahtuisi mitään sen lapsen kanssa? Niinpä...

silloin ainakin olisit sen lapsen KANSSA eikä lapsi olisi yksin siellä autossa.

Vierailija
48/99 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kasvattaa lapsistaan nössöjä vain siksi ettei jätä heitä autoon kaupassa käynnin ajaksi :)

Kiitos nam, ihan normaaleja noista on kasvanut ;)

Vierailija
49/99 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalla toiminnallaan voi vaikuttaa aika paljon! miksi ottaa riski että sattuu jotain?? itse en kykenisi elämään sen kanssa,että oman tyhmyyden takia vauvalle kävi jotain.ehkä sinä sitten voit.

ei tarvitse ainakaan jossitella että miksi jätin vauvani yksin! saat sinä jättää lapsesi vahtimatta ja olemaan yksin. minä en kuitenkaan jätä.

Vierailija
50/99 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
51/99 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä yksin jonnekin muuallekaan. Varsinkin vauvaiän ohittaneet herätessään voi säikähtää jos ovat yjksin, yrittävät irrottaa vyöt ( kyllä mun 2v sai jo ne irti), lähtee kenties autosta, tai jää vöihin kiinni niin et kuristuu yms. pisin myös lapsesta kiinni (jopa valjailla), jotta lapsi ei pääse huomaamatta luikahtamaan pois. Tarpeeksi paljon lapsi o kuolllut parkkipaikoille, pihoilla auton alle tai autoja on varastettu,, joissa on lapsi mukana. ihan täällä Suomessa.

Vierailija
52/99 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kasvattaa lapsistaan nössöjä vain siksi ettei jätä heitä autoon kaupassa käynnin ajaksi :) Kiitos nam, ihan normaaleja noista on kasvanut ;)

nää on kuitenkin niitä mammoja jotka kaakaattaa yhteen ääneen että miksi tuokin jätti lapsen yksin,kun jollekin käy jotain,vaikka kuinka rehvastelevat nyt että jättävät yksin!

Vierailija
53/99 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos lapselle käy jotain sen takia, että minä olen sen jättänyt yksin, voin syyttää vain ja ainoastaan itseäni.

Vierailija
54/99 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni lainaukset ketuiksi.

Vierailija
55/99 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos lapselle käy jotain sen takia, että minä olen sen jättänyt yksin, voin syyttää vain ja ainoastaan itseäni.

komppaan.

Vierailija
56/99 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kasvattaa lapsistaan nössöjä vain siksi ettei jätä heitä autoon kaupassa käynnin ajaksi :) Kiitos nam, ihan normaaleja noista on kasvanut ;)

nää on kuitenkin niitä mammoja jotka kaakaattaa yhteen ääneen että miksi tuokin jätti lapsen yksin,kun jollekin käy jotain,vaikka kuinka rehvastelevat nyt että jättävät yksin!

pakotakaan lapsia autoon jättämään, vaan enemmänhän nuo, jotka eivät (hysteerisinä?) voi jättää lapsiaan minuutiksikaan pois silmistään, arvostelevat muita.

Uskoisin vahvasti, että ihan sama syyttely alkaisi, jos jotain ikävää tapahtuisi:

- Jos mamma vaikka liukastuisi kaupan rappusissa ja vauva taittaisi niskansa syytettäisiin, miksi piti raahata mukan, kun olisi voinut jäädä hetkeksi autoon. Tai miksi piti sitä maitoa lähteä edes hakemaan, olisi ollut kotona, niin mitään ei olisi tapahtunut.

- Tai sitten se auto olisi räjähtänyt (mikä palstan mukaan ilmeisesti todennäköisempää kuin edellinen esimerkki) ja sama syyttely, HUONO äiti jätti lapsensa yksin...

Vierailija
57/99 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpaa sitten haukkuvat kyseiset vanhemmat paskoiksi kun ovat kehdanneet jättää lapsen yksin :) Eipä tartte koskaan itse joutua heidän kiukun kohteeksi :)

Vierailija
58/99 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

komppaan.

jos vaikka kaadut pahasti lapsi sylissäsi ja lapsesi loukkaantuu tai pahempaa??? Mutta eihän se silloin haittaa, kun äiti on ollut lähellä...

Vierailija
59/99 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksin autoon. Auto voi syttyä palamaan, joku voi kolaroida sitä (kyllä,varsin yleistä kaupan parkkipaikalla) ym. En myöskään halua että vauva herää yksin ja hätääntyy. Jos jotain on tapahtuakseen sitten kun olemme yhdessä niin sitten tapahtuu. Ainakin olemme yhdessä.

Vierailija
60/99 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaikka kaadut pahasti lapsi sylissäsi ja lapsesi loukkaantuu tai pahempaa??? Mutta eihän se silloin haittaa, kun äiti on ollut lähellä...

syyttelisin itseäni, riippuen kompastumisen syystä, mutta en siihen malliin että "kunpa olisin älynnyt jättää lapseni autoon, voi voi että olin idiootti kun raahasin pienokaisen mukanani".