Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylireagoinko?

Vierailija
18.02.2011 |

Olimme ruokailun jälkeen jakamassa mieheni kanssa purkillista mansikkarahkaa. Mieheni kävi hakemassa rahkan keittiöstä ja haki myös lusikat. Kun hän tuli rahkan kanssa takaisin, huomasin hänen sekoittaneen rahkan joukkoon kauraleseitä.

Suutuin niin, etten voinut syödä.

Olisin halunut, että hän olisi kysynyt etukäteen tai sitten laittanut rahkan kahdelle eri lautaselle ja maustanut vain omaansa.

Tiedän, että olen ruokaneurootikko ja jotkin asiat ovat minulle vaikeita. Mutta olen sanonut tästä hänelle useaan otteeseen eikä vieläkään tunnu menevän perille. Hänen pitäisi jo tietää, että ruoka on minulle se asia, jonka kanssa ei tehdä yllätyksiä.

Olenko täysin kohtuuton?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vaimo vaan perjantai-illan kunniaksi hakemaan lisää rahkaa kun mies meni pilaamaan olemassa olevan. Huoh. En muuten ole ap, vaan se jota v*tuttaisi lesemössö.

Ap kaiketi haki vain lohduketta itselleen avauksellaan, mutta täältähän sitä ei tipu ikinä.

Parasta nauramisen sijaan olisi se, että mies menisi sinne kauppaan hakemaan vaimolle rahkaa.

Vierailija
22/29 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vaimo vaan perjantai-illan kunniaksi hakemaan lisää rahkaa kun mies meni pilaamaan olemassa olevan...

Heti on olettamus, että juuri vaimon pitäisi kaupassa käydä. Ihan sama kumpi siellä käy, mies tai vaimo, kunhan kummankaan ei tarvitse sinne turpa rullalla mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jatkaa suhdetta.

Vierailija
24/29 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä mies on ollut?

Vierailija
25/29 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy lääkäriltä neuvoa ap

Vierailija
26/29 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylireagoinko?

Olenko täysin kohtuuton?

Jos tuota täytyy kysyä niin kyllä.

Vierailija
27/29 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma en tajunnut miksi tama on ongelma. Miksei niita terveellisia leseita voi syoda siina samalla? Ma ottaisin tuon niin, etta mies huolehtii sun hyvinvoinnista. 

Jos et erityisesti pida niista, niin "kulta, kiitos kun laitoit noita leseita tonne rahkaan, mutta en oikein tykkaa niista niin jatatko seuraavalla kerralla ne pois" toiminee hyvin. 

Kai nyt aikuinen ihminen voi yhden kerran syoda jotain mista ei erityisemmin pida, sen sijaan etta kilahtaa puolisolleen tuolleen. Kun tuskinpa se puoliso tahallaan ja arsyttaakseen niita leseita sinne sekaan laittoi? 

Vierailija
28/29 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuuttoman pienet ongelmat sulla ainakin on! :'D

Vierailija
29/29 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jatkaa suhdetta....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi