jos nainen on yli 40 v, pitää sillä olla lyhyt tukka
eikä mielellään enää pillifarkut, toppi yms pissiosastoa
t. pirkko
Kommentit (12)
Tiedän monta vanhainkodissa olevaa mummoa, joilla on kauniit, pitkät, hopean harmaan hiukset.
mut tukka on päässä vielä kun en ole ymmärtänyt leikata...
ja pysyy!
Turha sitä on alkaa umpeen kasvaneeksi marttyyriksi vielä niin nuorena.
Miksi ? Jotta näyttäisi mieheltä ? Jotta näyttäisi mummolta ? Jotta uppoaisi harmaaseen massaan eikä erottuisi ? Jotta ei näyttäisi nuorekkaalta ? Jotta ei pitkähiuksisena viehättäisi miehiä ?
Hiljattain katselin iäkkäämpi naisia ja yllätyin miten monella oli naisellinen pitkä tukka.
Että nyt pitää sitten näyttää äidiltä ja järkevämmältä ja leikata hiukset siististi lyhyiksi. Että eihän niitä enää kerkiä laittamaan kun on lapsia???
Ja olin 21v kun sain esikoiseni :D
Nyt 38v ja kolmen lapsen äiti ja edelleen pitkät, paksut upeat hiukset.
eikä mielellään enää pillifarkut, toppi yms pissiosastoa
t. pirkko
..ei ole pakko muuta kuin kuolla ja maksaa veroja.
Minä aion pitää pitkät hiukseni loppuun asti.
Mä ainakin yhdistän äitiyden juurikin pitkiin hiuksiin. Mun äidillä ei ole koskaan ollut lyhyitä hiuksia.
iällä ole mitään merkitystä siihen, että käyttääkö pillifarkkuja vai onko hiukset pitkät vai lyhyet ? Jokainen tekee ja pukee niin kuin itse tuntee parhaaksi. Onneksi ei ole moiseen lakipykälää ! Huh-huh :/.
eikä mielellään enää pillifarkut, toppi yms pissiosastoa t. pirkko
..ei ole pakko muuta kuin kuolla ja maksaa veroja. Minä aion pitää pitkät hiukseni loppuun asti.
pakko ei ole edes kuolla, sekin lankee itsekseen.....
Mutta on se totta, että moni 40+ -nainen näyttää paremmalta lyhyemmässä tukassa. Kun posket alkaa roikkua, pitkä tukka vaan vetää niitä alaspäin. Nopea kasvojenkohotus kun leikkaa lyhyemmäksi.
mutta mulla on ollut aina, kauniit kasvot ja kaunis kallonmuoto, niin sopii.
päivääkään yli 18v.